• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - IHeartMusicc


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 21:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ Mijn topics.. waar is iedereen ?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sky Leslie Whitefield ~ mens
    Hij sprong blij in de lucht en gaf me een knuffel. 'Nu heb ik je weer graag. En o wee als je mijn ijs vergeet!' hoe je sommige jongens toch makkelijk blij kan maken. 'Je weet toch dat wanneer je mij een knuffel geeft, je moet oppassen.' zeg ik quasi-mysterieus. 'Ik waarschuw je alvast, want als je me de volgende keer een knuffel geeft, moet je met me naar het herfstbal.' zeg ik lachend. Niemand vroeg mij ooit mee naar het herfstbal, of welk bal dan ook, you get used to it. En ik zei het alleen maar zodat Xav me niet nog een knuffel zou geven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Mijn topics.. waar is iedereen ?]


    [Vans is bij een vergadering over het herfstbal. Alexi en Jake zij nop hun kamer. Xav en Sky zijn op Xav's kamer. En de rest, I've got no fucking idea ;D Volgens mij zitten er een paar in de kantine.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Xavier 'Xav', Mens.
    "Don't have a problem with that." zei Xav schouderophalend. "Wie zou het erg vinden met zo'n mooi meisje naar een bal te gaan." Xavier schonk haar een wenkbrauwwiebel.


    kindness is never a burden.

    [ Hmm.. waar zou ik in kunnen springen? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    {Ik heb Daniël and Nathan voor je? ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie Whitefield
    Ik moet er om lachen. De tweede vandaag die zegt dat ik een mooi meisje ben. Jake meende het in iedergeval niet. Altahsn, niet zoals Xav het zegt.
    'Mij maakt het ook niets uit, je bent in iedergeval aardig,' zeg ik lachend tegen Xav. 'Maar als je het niet erg vind, ik ga weer naar mijn kamer. Kijken of Alexi daar uithangt. Ik zie je morgen wel weer,' en ik geef hem nog een knipoog waarna ik de deur uit loop. Ik zou wel zien over 4 weken of hij nog steeds met mij naar het Herfstbal wilde. Ik loop terug naar mijn kamer en al ik de deur open doe zie ik Alexi in pyjama en Jake in jogginsbroek. 'Zo zo, zo laat ben ik toch niet?' en ik pak gelijk maar ook mijn pyjama. Althans, het was gewoon een heel kort broekje, met een topje. En trek die gauw aan in de badkamer. 'En ik zie dat er wél drie bedden zijn,'en ik grijns even naar Jake. 'Dat komt goed uit.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Xav, Timo en Vans off. CU guys ^^ ]


    kindness is never a burden.

    [ Amare is in de kantine en luistert muziek waar zijn Nathan en Daniel? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Sky off ^^ moet eten en leren. Adios amigos.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Die zijn ook in de kantine XD Nathan luisterd muziek en Daniël is aan het tekenen}


    Don't be like the rest of them, darling

    [ Hahaha ehm..ik bedenk wel wat XD kennen e elkaar al ? ;o ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    {Mag je zelf bedenken XD Volgens mij niet..}


    Don't be like the rest of them, darling

    [ Hmm.. Okee ]

    Amare Catherine Eastwood

    Als een pen mijn richting op wordt gegooid kijk ik geirriteerd op. Ik zie niemand en zucht, soms kunnen ze zo kinderachtig zijn. Ik was nieuw op deze school en ik had er een vaag gevoel bij. Ik wist niet wat me te wachten stond. Ik pakte mijn schrift erbij en sloeg de eerste bladzijde open waarna ik begon met schrijven. Het was een tekst, een songtekst. Ik begon weer met schrijven tot er iemand ruw tegen mijn tafel en stoel opbotste waarna mijn pen tegen iemands hoofd aanvloog. Geschrokken keek ik op en stootte ook meteen mijn hoofd tegen de tafel. Ik gromde en keek waar mijn pen was. Blijkbaar was hij tegen het hoofd van een jongen die muziek luisterde gevallen. Mijn blik werd meteen schuldig, 'Het spijt me. Tegenwoordig kunnen de meeste mensen niet eens meer uitkijken waar ze lopen.' zucht ik dan.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 17:48 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Trollollol, Daniël tekende Sky :Y)

    Tenzij die dat niet meer tekende en er al klaar mee was :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.