• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - IHeartMusicc


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 21:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Screw this :Y) ik lees gewoon het topic mee :3

    Weet je @ShallNotPass wij zitten beide ook in dat andere topic. En ik zat toen hier te zeggen dat ik Daniël en Ryan in de kantine zag. Terwijl dat niet zo was xd. Want dat zaten ze in het andere RPG :Y) en toen deed ik ook nog mijn naam verkeerd boven me stukje xd. Het is heel verwarrend altijd :Y) zeker nu ik in 4 topics, met allemaal verschillende namen. Heerlijk verwarrend :Y)

    omfg, Daniël legt zijn tekenboek naast zich -wbw-]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nathan

    'Aangenaam' Andwoorde Amare waarna ze haar hand terug trekt en haar dichtklapte, ik had net genoeg gezien dat ik tot de conclusie was gekoment dat het een liedje moest zijn. Ik kijk even naar Daniël en weet door alleen zijn blik dat hij graag naar onze kamer zou willen, 'We waren volgens mij net van plan naar boven te gaan' Deel ik aan haar mee.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Haha.. leren lukt niet echt zeker? XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Amare

    Als ik mijn schrift in mijn tas heb gezet kijk ik hem aan. 'We waren volgens mij net van plan naar boven te gaan' Zegt hij dan. 'Hoe laat is het?' vraag ik dan snel. Ik zag aan de ramen dat het al laat was. Niet dat ik moe was, maar ik was het rond zwerven zat. Ik was er pas sinds vandaag en ik wist nog geen moer van het gebouw af.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Nope, not really :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Your just obsesed by Daniël XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Nathan

    'zoizo ergens in de avond' Andwoord ik terwijl ik van mijn stoel opsta en ik zie dat Daniël hetzelfde doet, waarschijnlijk had hij net zo weinig zin om hier de hele avond te blijven zitten. En daarbij hadden we bijna geen avond eten gegeten en lach er nog genoeg eten op onze kamer.


    Don't be like the rest of them, darling

    ShallNotPass schreef:
    {Your just obsesed by Daniël XD}


    [NIET WAAR XD hahahah, maar ik moet nu gaan. Eten :Y) dus ik kom om 8 uur weer terug ofzo. Want dan ga ik even wél leren ;p

    ADIOS AMIGOS ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amare

    Ik zucht, 'Lekker dan. De hele dag al verspilt.' zucht ik dan en pak mijn tas waarna ik opsta. 'Gaan jullie of jij meteen weg, op naar je kamer?' vraag ik dan nonchalant. Misschien ga ik toch maar even nog door de school ronddwalen. Volgens mij was hier ergens een muzieklokaal.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nathan

    'Hangt er vanaf' Zeg ik nadenkend, 'Hoezo?' Vraag ik haar dan, mischien dat ik haar nog kon helpen voordat ik naar boven zou gaan. Boven zou Daniël toch weer gaan tekenen of lezen, niet dat ik dat erg vond want meestal luisterde ik toch muziek.


    Don't be like the rest of them, darling

    Amare

    Ik zucht, 'Ik ben hier nieuw, ik weet de weg niet en ik ben bang dat ik ga verdwalen.' zeg ik met een klein lachje. 'Ik verdwaalde al toen ik net vijf minuten van mijn kamer was.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Oke, ik weet dat jullie nog niet echt de kantine uit zijn, maar in mijn stukje wel :Y)]

    Sky Leslie Whitefield
    Ik laat Jake en Alexi achter, en voordat ik de deur achter me sluit zeg ik lachend:
    'En geen vieze dingen doen he!' en dan loop ik in mijn korte pyjama broekje en topje naar de kantine. Het had makkelijk door kunnen gaan voor sportkleren of iets dergelijks, maar ik gebruikte het als pyjama. Ik had honger, daarom ging ik wat in de kantine halen. Ik kon niet iets warms meer krijgen, daarvoor was het te laat, maar er staan ook snoepautomaten. Dus dat komt goed uit. Ik doe de deur naar de kantine open, en loop naar de snoepautomaten. Ik twijfel even tussen twix en mars, maar neem dan toch een twix. Ik neem er een hap van en ga in de vensterbank zitten om naar buiten te kijken. Als mijn twix helemaal op is, besluit ik om maar weer terug te gaan naar de kamer. Maar net nadat ik ben opgestaan valt mijn oog op een boek, of iets dergelijks. Ik loop naar de stoel waar het op ligt en pak het op. Het is een kladblok. Ik sla het open, in de verwachting dat er wel een naam in zal staan en wat huiswerk ofzo, maar geen van beide kom ik tegen. Er staan prachtige tekeningen in. En ik blader door. Ze zijn allemaal zo fijn getekend. Sommige slechts een schets, sommige waar leven in geblazen is. En dan kom ik bij de laatste tekening... Dat ben ik. Ik laat het boek bijna uit mijn handen vallen van verbazing. Dat ben ik, precies. Maar.. hoe.. wie? Ik was helemaal overrompelt. De tekening was zo mooi en fijn getekend. Ik had iemand met een tekenboek gezien vandaag, maar ik kon me niet meer heugen wie het was. Ik blijf nog steeds verwonderd kijken naar.. mezelf.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vanessa 'Vans', Demon.
    "Wat deed zij hier?" mompelde Vans verveeld wanneer ze de kamer in wandelde. Xavier keek haar aan,"We hebben fifa gespeeld." zei hij simpel en liep naar zijn kast. Daar haalde hij een simpel zwart shirt en een joggingbroek uit. Vanessa gooide verbaasd haar handtas op haar bed. "Op míjn Wii?!" haar stem schoot de lucht in. "Nee, Vanes, op mijn onzichtbare." antwoordde Xavier daarop. Domme vragen ook. Hij liep naar de badkamer en douchte zich vliegensvlug waarna hij het shirt en de joggingbroek aandeed. Ook Vanessa deed haar pyjama aan en ging met haar laptop op de schoot op d'r bed zitten. "Even sociale contacten onderhouden," mompelde ze en melde zich aan op Facebook.


    kindness is never a burden.

    [DAMMIT, DIE PYJAMA IS COOL :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Haha.. I realy like what Sky's doing XD}


    Don't be like the rest of them, darling