• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - IHeartMusicc


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 21:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [:Y) that's my job :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ Hahaha die pyjama is inderdaad super ^^]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    jaimyhoi schreef:
    [DAMMIT, DIE PYJAMA IS COOL :3]


    [Wukke pyjama? Vaness'?]


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:
    (...)

    [Wukke pyjama? Vaness'?]


    [jaa, hij is freaking awesome :3 die zou ik ook wel willen ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    Als we de kantine uit zijn blij ik een beetje achter Ryan en Amare lopen, 'Waar wil je heen?' hoorde ik Ryan aan haar vragen terwijl ik me probeerde te bedenken wat ik was vergeten, ik was iets vergeten.. Maar wist niet wat, tot het plots in me opkwam dat ik mijn schetsboek heb laten ligen 'Ik ben zo terug' Deelde ik aan hun mee waarna ik me omdraaide en weer naar de kantine liep, daar stond op de plaatst waar ik net gezeten had Sky met mijn schetsboek in haar handen, aan haar uitdrukking te zien had ze waarschijnlijk de tekening ook al gezien.


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [jaa, hij is freaking awesome :3 die zou ik ook wel willen ;D]


    [Lol. Know right. Ik wil ook dat shirt ): ]


    kindness is never a burden.

    Amare

    Ik grinnikte. 'Jij mag me rondleiden.' zeg ik dan met een lachje. Daniël rent weer terug. Ach, vast iets vergeten. 'Moeten we op hem wachten? ' vraag ik dan met een glimlach.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sky Leslie Whitefield ~ mens
    Ik was er gewoon helemaal verbaasd van, en ik moest moeite doen om niet mijn mond open te laten vallen. Ik ga er zelfs bij zitten. En ik kijk ook weer terug naar zijn andere tekeningen. Zelf hield ik van tekenen, maar ik kon alleen maar wensen dat ik zó mooi kon tekenen. 'Dit is echt mooi,' zeg ik zacht. En ik heb alleen maar oog voor de tekeningen, en zie voor de rest niets om me heen.

    [Lol, Sky hoort zelfs niet Daniël binnenkomen :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Poeh schreef:
    (...)

    [Lol. Know right. Ik wil ook dat shirt ): ]


    [Vooral dat shirt :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    Als ik rustig dichterbij loop hoor ik haar zacht 'Dit is echt mooi' fluisteren, een einde rechts van haar blijf ik staan als ik dat hoor en andwoord 'Dankje' terwijl ik er bijna zeker van ben dat ze er van zal schrikken dat ik hier opeens sta.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie Whitefield ~ mens
    'Dankje,' hoor ik dan ineens rechts van me. En ik schrik me rot, als ik naar rechts kijk zie ik dat het Daniël is. 'Van jou is het schetsboek,' zeg ik dan, nog steeds geschrokken. En ik herinnerde me nu weer dat ik hem had zien zitten met het schetsboek, en Nathan met de muziek. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, 'o.. je schetsboek lag nog hier.' en dan reik ik zijn schetsboek aan. Ik vroeg me af waarom hij me getekend had. Maar ik zei niets.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    IHeartMusicc schreef:
    Amare

    Ik grinnikte. 'Jij mag me rondleiden.' zeg ik dan met een lachje. Daniël rent weer terug. Ach, vast iets vergeten. 'Moeten we op hem wachten? ' vraag ik dan met een glimlach.


    Nathan

    'Moeten we op hem wachten?' Vraagt ze met een glimlach terwijl ik even naar Daniël kijk totdat hij om de hoek verdwijnt, 'Nee, hij vind zijn weg wel weer terug' Andwoord ik nonchalant terwijl ik me bedenk waar we heen kunnen gaan, zonder er verder bij na te denken loop ik richting het muziek lokaal dat tot mijn grote vreugde open is. Ik klik het licht knopje aan en loop dan naar binnen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Amare

    Ik knik. 'Hmm, okee.' zeg ik dan en we lopen de school door. Tot mijn verbazing stoppen we ineens. Hij loopt een lokaal naar binnen en ik loop rustig achter hem aan. Het is er donker, tot hij het licht aan doet. Ik glimlach als ik zie waar we zijn. Kon hij mijn gedachte lezen ? Het muziek lokaal was er vershcrikkelijk mooi. De vleugels, gitaren, het podium. Het was echt prachtig. 'Kan je mijn gedachte lezen.' mompelde ik terwijl mijn ogen uitkeek.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Daniël

    'Van jou is het schetsboek' Zecht ze, nogsteeds geschrokken waarna ze na een korte stilte naar woorden zoeken 'O.. Je schetsboek lag nog hier' er aan toe voegde en het aanrijkte. 'Ik dacht al dat ik het had laten ligen' Andwoorde ik terwijl ik het aanmakte.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nathan

    'Kan je mijn gedachte lezen.' Mompelde ze terwijl de de ruimte rond kijkt, 'Nee, niet echt.. Dit is zo ongeveer het enigste lokaal waarin ik niet in slaap val' Zeg ik glimlachend, de rest van de lessen waren oer saai en verschrikkelijk slaapwekkend.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 20:10 ]


    Don't be like the rest of them, darling