• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - IHeartMusicc


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 21:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [waar is Axton op dit moment? Jake moet hem dat nog vragen]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Shit! Lepels! :$ ]


    kindness is never a burden.

    {Waar kan ik met Nathan & Daniël heen?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Xavier 'Xav', Mens.
    Shit, vergeten, dacht Xav in zichzelf maar liet niks merken. "Ja, dat was eigenlijk de bedoeling. Dat ík en ik alleen dat zou uitlikken." grinnikend begon hij in zijn zakken te zoeken naar lepels of dergelijke. Dan viel het hem in dat Vanessa nog ergens lepels had zitten. Waarom? Geen idee. Hij begon in de schuiven te rammelen en vond dan -uiteindelijk- twee zilveren lepels. "Heb er!" zei hij en liep naar de badkamer om ze af te spoelen.


    kindness is never a burden.

    [euh Jake (demon) loopt nog ergens op de binnenplaats rond. En Alexi (mens) zit in haar kamer te lezen]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie Whitefield
    'Jaaa jaa, jij en jij alleen he.' zeg ik lachend naar hem. Uiteindelijk vindt hij twee lepels en spoelt ze af. Ondertussen had ik al de bak met ijs weggepakt, en stiekem verstopt. 'Zo, gimme that spoon. I want icecream.' zeg ik dan lachend tegen Xav. 'Ik denk dat ik je toch maar Xav ga noemen, dat is makkelijker.' zeg ik. Want het was gewoon makkelijker. 'En naast ijs eten, wil ik je ook nog graag even verslaan met een potje fifa. Ik heb Chelsea voor je uitgekozen, goed?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Wat is er allemaal gebeurt trouwens? en wat is iedereen aan het doen?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [vanessa is naar een hersftbal vergadering of zo, Xavier & Sky zitten in Xaviers kamer,
    Sky & Alexi hebben daarnet in de verboden sectie van de bibliotheek ingebroken, Jake is een plan aan het verzinnen om Alexi eerder te verleiden dan Axton,... van de rest weet ik het niet echt.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Xavier 'Xav', Mens.
    Xav gaf Sky een lepel en stak de zijne in zijn mond. "Wjhere is the icechream?" mompelde hij, met die lepel in zijn mond ging dat niet zo vlotjes. "Chelsea is goed." zei hij dan en haalde de lepel uit zijn mond op zoek naar zíjn pot ijs.


    kindness is never a burden.

    Sky Leslie Whitefield
    'Die had je dernet nog in je handen,' zeg ik onschuldig. Xav was de bak met ijs kwijt. 'Heb je hem stiekem al opgegeten?' zeg ik lachend. Ik hield gewoon de bak ijs voor mezelf. Of toch niet. 'Oke, ik weet waar die is. Maar je mag onder 1 voorwaarde de bak terug.' zeg ik tegen Xav.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Xavier 'Xav', Mens.
    "Wat dan," vroeg Xav ongeduldig en bleef langs Sky heen kijken op zoek naar die verdomde pot met overheerlijk ijs.


    kindness is never a burden.

    Sky Leslie Whitefield
    Kus me, lol hahaha. 'Je deelt je ijs met me,' zeg ik grijnzend tegen hem, waarna ik de pot tevoorschijn tover, maar hem net buiten zijn bereik houdt. 'Heb ik een deal?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [eeft Sky ni genoeg aan jake? xd ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ehm... pas. Hehe. ]
    Xavier 'Xav', Mens.
    "Was ik al van plan, slimpie." Xav nam de pot uit Skys hadden en zette meteen zijn lepel erin. "Mwoe-ha-ha-ha! Het is bezegeld met Devinson speeksel!" grijnsde hij gemeen.


    kindness is never a burden.

    [Haai *O*

    Is er iets gebeurd en kunnen Chryse en/of Carmella ergens heen?]


    "Do you believe monsters are born or made?"