• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Kurt

    Hij had gelijk, dat is inderdaad het mooie eraan, meestal dan. Als ik het broodje op heb, leun ik weer tegen Blaine en sluit ik ook mijn ogen. Genietend van dit moment samen met Blaine in het park.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Het was een aangename stilte tussen ons en gelukkig waren er niet zoveel mesnen in het park. Sommige keken ons raar aan maar liepen door. Ik vond het helemaal niet erg dat ze raar opkeken. Ik hield van Kurt en niemand gaat daar verandering in laten komen. Ik bekeek zijn mooi gezichtje. Hij is toch zo leuk.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik opende mijn ogen weer en glimlachte naar Blaine omdat hij me bekeek. Ik liet mijn hand langs zijn wang glijden en keek daarna rond. Sommige mensen keken ons raar aan en ik zuchtte. 'Ze zouden vast niet zo raar kijken als één van ons een meisje was.' verzuchtte ik een tikje gefrustreerd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij liet zijn hand langs mijn wang glijden en keek daarna rond. Ik hoorde dat Kurt zuchte, vanwege dat er mensen keken naar ons. 'Ze zouden vast niet zo raar kijken als één van ons een meisje was.' verzuchtte Kurt een tikje gefrustreerd. 'Kurt, laat hun. Ik ben juist blij dat ik anders ben. En ik vind je geweldig. Het gaat er niet om het geslacht, het gaat om een persoon' zeg ik teder en zoen hem op zijn mond.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Je hebt gelijk, Blaine.' glimlach ik zwakjes naar hem. 'Maar ik kan me er gewoon zo boos om maken. We mogen geluk hebben dat er geen mensen van school zijn, aangezien ze dan zouden flippen omdat wij ons als een stelletje gedragen. Terwijl die jongens hetzelfde doen met hun vriendin. Het is gewoon oneerlijk.' zucht ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Je hebt gelijk, Blaine.' glimlach Kurt zwakjes naar me. 'Maar ik kan me er gewoon zo boos om maken. We mogen geluk hebben dat er geen mensen van school zijn, aangezien ze dan zouden flippen omdat wij ons als een stelletje gedragen. Terwijl die jongens hetzelfde doen met hun vriendin. Het is gewoon oneerlijk.' zucht Kurt. Ik kijk Kurt aan en houdt hem stevig tegen me aan. 'Je hebt gelijk, Kurt Ik kan er ook niets aan doen. Uiteindelijk zal het beter worden' zeg ik lief en kijk rond. Ik sluit even mijn ogen en geniet van het weer en van mijn liefde voor Kurt.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Mijn frustratie ebt al snel weg als hij me lief aan kijk. Ik druk mijn lippen op de zijne en trek me niets meer aan van de mensen om ons heen. Hij sluit zijn ogen weer en ik blijf rustig tegen hem aanliggen met een glimlach en ik bekijk hem, wat is hij toch knap..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij drukt zijn lippen op de mijne. Ik voel dat hij me bekijkt en ik krijg onbewust een glimlach op mijn lippen. Wat is hij toch schattig. Wacht, hoeveel keer heb ik dat al niet gezegd, ik denk al een paar keer. Ik kijk hem aan en glimlach lief. En geef weer een tedere zoen op zijn lippen. 'Wat hou ik toch van je, Kurt' zeg ik verliefd.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Mag ik ff een samenvatting, en hoelaat is het nu?]


    El Diablo.

    Kurt
    'Ik hou ook van jou, Blaine. Heel erg veel.' glimlach ik verliefd naar hem waarnaar ik even op mijn horloge kijk. 'Zullen we even naar school gaan? Ik moet nog een paar spulletjes ophalen.' stel ik voor waarnaar ik hem afwachtend aankijk.


    [Uhm, er is niet super veel gebeurt, haha. Maar het is ergens in de namiddag, dus ik denk dat het ongeveer tijd is voor Glee. En Blaine mocht uit het ziekenhuis en Kurt en Blaine zitten nu samen in het park, maar komen zo dus weer naar school. Rachel wilt haar excuses aanbieden aan Jesy. en Jesy en Quinn zijn samen naar Starbucks toe. Dat was het volgens mij.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Ik hou ook van jou, Blaine. Heel erg veel.' glimlacht Kurt verliefd naar me en kijkt op zijn horloge. 'Zullen we even naar school gaan? Ik moet nog een paar spulletjes ophalen.' stelt Kurt voor en kijkt me aan. 'Is goed, dan gaan we even naar school' knik ik naar hem. Samen staan we op en lopen naar de auto waarnaar we instappen. Kurt rijdt dan naar school en ik kijk uit het raam.

    (Ja, dat was het wat Fugde heeft vertelt! (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    We stappen uit en ik loop samen gearmd met Blaine de school in. Ik stop bij mijn kluisje en stop een paar spulletjes in mijn tas.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    We stappen samen uit, als we bij school zijn. Hij pakt mijn arm en samen lopen we naar zijn kluisje. Ik leun tegen de kluisjes aan en zie hoe hij spulletjes in zijn tas doet. Ik glimlach naar hem en kijk de gang door. Helemaal leeg.


    One Who Travels A Higher Path.

    Melody

    Verveeld kauw ik op een stuk kauwgom, en loop de gangen door.
    Opeens zie ik twee jongens, gay..
    Jammer, die ene zag er wel leuk uit..


    El Diablo.

    Kurt

    Als ik alles gepakt heb sla ik mijn kluisje dicht en draai ik me om. 'Zullen dan m..-' ik stop geschrokken met praten als ik Alexys zie. Ik bekijk haar met grote ogen en stoot Blaine daarna aan.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 19:10 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.