• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - IHeartMusicc
    Carmella Jae Bianchi - Chantrea


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Gereserveerd - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Chryse Aldene Epione - Chantrea
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 11:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie Whitefield
    'Dit boek, dit is het beste boek aller tijden geschreven,' zeg ik. En ik sla het open. Ik ga naar mijn favoriete bladzijde, schraap even mijn keel en begin dan voor te dragen. Het was Romeo en Juliet, de sterfscène van Juliet. En toen ik klaar was, klapte ik het boek dicht. 'Shakespeare.' zei ik toen, op antwoord van haar vraag welk boek dat was.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi Parker
    Ik schud glimlachend mijn hoofd. Literatuur is nooit mijn sterkste vak geweest. 'Waarom in hemelsnaam ligt dit in de verboden sectie?' mompel ik en loop wat verder.
    Ik pak een rood boek met gouden letters erop van de plank. De geheimen van Cimmeria staat er op geschreven. Cimmeria? Als in Cimmeria Academy?
    'Euh Sky... Ik heb wat gevonden.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [moe slapen :( bye]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ Thankss ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Baai baai, goodnight (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky Leslie Whitefield
    'Waarschijnlijk omdat ze niet willen dat iemand eraan komen,' antwoord ik haar vraag waarom het in de verboden sectie ligt. Dan zegt ze ineens:
    'Euh Sky.. Ik heb wat gevonden.' en verbaasd loop ik naar haar toe. Ik kende elk boek in de geheimen sectie, wat was er dan zo om verbaasd te zijn? Ik kijk wat ze in haar handen heeft. Cimmeria
    'He, dit boek heb ik nog nooit gezien?' zeg ik tegen Alexi. 'En ik ken toch echt elk boek hier in de geheimen sectie. Dit moet een grap zijn van iemand!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amare Catherine Eastwood

    Ik liep door de gangen van de school en zuchtte. Dus, waar is iedereen? Ik kijk om me heen en kom uiteindelijk uit in de kantine. Ik begin ineens erge trek te krijgen en pak een appel waarna ik bij een tafel ga zitten en muziek ga luisteren. Verder niet oplettend op wie er verder nog meer zat.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexi Parker (mens)
    Vluchtig kijk ik om me heen en steek het boek dan in mijn schoudertas. 'Lenen kan geen kwaad. Trouwens aan het stof te zien, komt er hier toch bijna niemand.' zeg ik en loop nog wat verder kijken of ik nog iets kan vinden.

    Jake Sadler (demon)
    Ik kijk wat om me heen tot ik een meisje zie staan. Oke even zielig kijken, hulp vragen, raad krijgen en wegwezen besluit ik en loop op het meisje af.
    Straks moet ik nog eens aan Axton vragen hoe ver we gaan.
    De eerste die haar zoent? Of degene die haar naar het herfstbal neemt? Of wie haar in bed krijgt? Die laatste optie staat me wel aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Jake Jake Jake toch hahaaaha.]

    Sky Leslie Whitefield
    'Goed gezegd,' zeg ik zacht lachend als ze het boek in haar tas heeft gestopt. 'Ik ga even terug ja, als je nog iets moet weten, kan je het vragen.' En dan laat ik Alexi achter en loop weer de bibliotheek uit. Dan zie ik dat Jake een beetje verder op loopt. Hij kijkt naar een meisje met een iets te geïnteresseerde blik, en ik besluit -zo aardig als ik ben- het meisje te redden. Ik loop snel door en wanneer ik vlak naast Jake loop zeg ik:
    'BOE!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Fuck it!' roep ik als Sky plots in mijn oor begint te roepen. Waarom moet dat mens zo irritant doen! Ik zucht 'Wat is er Sky?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie Whitefield
    'Je schrok,' zeg ik grijnzend. 'In feiten zijn er duizenden dingen, miljoenen. Misschien wel biljoenen.' waarschijnlijk irriteerde ik Jake, maar dat kreeg hij er van door me zomaar ineens te zoenen. 'Maar als je bedoelt waarom ik je aandacht trok. Thsjaa, het was waarschijnlijk een reflex.' en ik moet terugdenken aan Noah die dat altijd zei als hij me weer eens liet schrikken. En ik grijns naar Jake. Ik vond het wel humor dat ik hem had laten schrikken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Is er iemand die Vanessa en Xavier kan ontvelen?]


    kindness is never a burden.

    Jake Sadler
    Ik zucht. Oké nu kan ik dus dat plan niet uitvoeren. 'Als dat een reflex is denk ik dat ik buiten slaap.' mompel ik en kijk om me heen. Hoe kan ik van haar afkomen? Niet grof bedoelt maar ze is nu echt even lastig.

    NEW TOPIC

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 14:55 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik kom er zo wel aan met Sky, tenminste, als Jake niets uitdagends doet :Y) maar ik kom zo wel langs met Sky (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky Leslie Whitefield
    'Aah, wat jammer dat je dan buiten slaapt,' zeg ik quasie-bedroefd. 'Ach, ga gerust verder met wat je aan het doen was. Ik ga ergens anders heen.' en ik draaide me om en liep weg. Toen moest ik lachen. Jake vond me echt lastig der net. Hij stelde helemaal niet zo veel voor als hij zijn playergedoe even niet deed. En dan zal hij ook best aardig zijn. Ik loop richting de kamer van Xavier en klop aan. Kijken of er iemand open doet.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.