• Regels;

    • Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord

    Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 23:16 ]


    how dare you speak of grace

    Guinevere Sightwood

    Mijn ogen schoten over alle wapens bij de Hoorn en ik glimlachte toen ik de boog zag. Zou ik ervoor gaan en mijn leven wagen, of gewoon vluchten? Op de bovenkant van de Hoorn was het aftellen al bijna aan zijn eind. 5, 4, 3, 2, 1. Ik zou het doen. Ik begon als een gek te rennen naar de boog, die gelukkig het dichtste bij mijn plaat stond.


    how dare you speak of grace

    Xavier, District 2.
    Waar is dat fucking zwaard. vroeg Xavier zichzelf af. En net toen hij het zag ging de gong. Als een bezetene begon hij te rennen en greep het handvat vast. De zware kling zwaaide de lucht in en triomfantelijk begon Xavier te lachen.


    kindness is never a burden.

    Elenore, District 1.
    Snel als een ree begon ik de rennen en greep een speer beet. Ik wierp die naar de eerste de beste tribuut die ik tegenkwam.


    kindness is never a burden.

    Syniral Amoir - 4
    Toen de gong als een zware bas door mijn trommelvliezen beukte, vlogen mijn lichtkleurige ogen open. Mijn voeten gleden als een zachte streling over het oppervlak van de aarde. Ik stopte, heel even. Een moment om mezelf te behoeden voor de fouten die ik ongeacht kon maken. Een moment kruiste mijn blik die van Xavier, de jongen uit twee. Ik wist hem een knikje te schenken voor ik me omdraaide. Geen enkel materialisme zou ik meenemen van het slachtveld. Dan zou het Capitool winnen.


    I meant to love you

    Alexys District 2

    Als een gek begon ik met rennen, en slingerde onderweg een grote rugzak op mijn rug. Daarna keek ik naar de werpmesjes, en pakte ze. Mooi, en nu.. Killen..

    Nathanial District 8

    Ik begon met rennen, en zoals verwacht was ik een van de snelste. Ik griste een mes van de grond en een kleine rugzak. Opeens hoorde ik iemand achter me, en stak het mes daarheen. Oow, een tribuut. Nou ja, dat is een minder. Ik rende snel het bos in en klom in een hoge boom..


    El Diablo.

    [Vermoorden we nu de tributen zonder maker? ^^]


    kindness is never a burden.

    Dora || District 6

    Ik wachtte rustig tot de gong zou gaan. Een gong deed me denken aan een spelletje wat ik als kind altijd deed. We dansten, en als mijn moeder dan op de gong sloeg, moesten we stil blijven staan. Wie dan nog bewoog, was af.
    Ik glimlachte bij die herinnering en floot zachtjes een deuntje.
    Ik wist dat mijn mentor mijn vrolijkheid nooit had begrepen. Maar ik begreep de andere tributen niet. Waarom keken ze allemaal zo boos?
    Het was een mooie dag vandaag. De zon scheen.


    If we burn, you burn with us. <3

    Dora || District 6

    Toen ging de gong. Ik zag iedereen richting de hoorn rennen.
    Ik heb de Hunger Games nooit gesnapt. Iedereen zegt dat dat komt omdat ik dom ben. Iedereen vind mij ook dom.
    Ik en mijn zusje vonden het lijken op 1 groot tikkertje, alleen dan met heel veel bloed. En aangezien ik niet getikt wou worden, rende ik weg, de tegenovergestelde richting op, met de hoorn des overvloeds in mijn rug.
    Ik ging aan de kant zitten en keek naar het gevecht dat daar aan de gang was.


    If we burn, you burn with us. <3

    Guinevere Sightwood

    Ik greep de boog stevig vast wanneer ik hem had bereikt en deed de pijlenzak om. Een jongen schreeuwend op me afgerend met een bijl maar ik was net sneller en schoot hem neer. Wauw, nummer 1, dit voelde best raar, ik had gewoon iemand vermoord, maar nu zou een tweede ook niet meer uitmaken. Zonder na te denken schoot ik een meisje neer, dat net het bos in wou rennen, volgens mij was ze nog heel jong. Ze zakte door haar knieën en viel daarna neer. Dood. Even was ik verbijsterd maar werd daarna weer wakker geschud door een mes dat naar mijn hoofd vloog. Nog net optijd kon ik bukken waarna ik gelijk naar mijn rugzak sprintte en het bos in rende.

    {@Poeh Ja, je hoeft niet echt rekening te houden met het aantal tributen, moord maar gewoon mensen die niet zijn ingevuld totdat het niet meer realistisch veel wordt >.<}


    how dare you speak of grace

    Alexys

    Grommend keek ik rond, ik gooide een mes door het voorhoofd van 2 meisjes. En ook nog een door de nek van een jongen. Kijken, wie nu..

    [Wil iemand Nathaniel meeten? :3 ]


    El Diablo.

    ( Ik wil Nathaniel wel meeten. Als je zin hebt in Dora :P Ik zit aan de kant. )


    If we burn, you burn with us. <3

    Nathaniel

    Ik was inmiddels uit de boom, en liep maar wat rond.
    Opeens zag ik iemand, ze leek me wel aardig.
    Ik plofte naast haar neer, 'hoi, ik ben Nathaniel' glimlach ik.
    Ik doe onvoorzichtig.. Dat weet ik ook wel..


    El Diablo.

    Dora || District 6

    Er kwam een jongen naast mij zitten.
    "Hoi, ik ben Nathaniel." Hij glimlachte aardig. Ik schonk hem een stralende glimlach terug. "Ik ben Dora." Ik dacht even na, aan wat mijn mentor mij had verteld. Zonder bondgenoten zou ik het volgens hem niet lang volhouden. Ik zou nog een mes in mijn eigen hoofd steken, volgens hem.
    "Bondgenoten?" vroeg ik aarzelend.


    If we burn, you burn with us. <3

    Nathaniel

    'Is goed' glimlach ik.
    'Heb je geen spullen nodig?' vraag ik aan haar.
    Ik kijk even naar het gevecht bij de hoorn, ik zou makkelijk wat spullen kunnen pakken.


    El Diablo.

    Dora || District 6

    "Heb je geen spullen nodig?" vroeg Nathaniel me, en hij keek naar de gebeurtenissen bij de hoorn. Ik schudde mijn hoofd.
    "Nee hoor. Er is genoeg eten in het bos te vinden, toch?" Toen keek ik naar zijn hand. Hij had een mes vast, dat onder het bloed zat.
    Ik werd helemaal koud vanbinnen.
    "Hoe kom je aan dat mes?" vroeg ik voorzichtig.


    If we burn, you burn with us. <3