• Aan iets wat ik steeds vaker zie op Quizlet. (cat)
    Dat mensen die reageren op een topic, gewoon klakkeloos een antwoord neergooien. Vaak hebben ze de rest van het topic niet eens doorgelezen en soms zelfs de beginpost niet goed. En dan zie je ook nog dat ze onwaarheden neergooien die allang eerder in het topic ontkracht zijn. Blergh, ik kan me er soms zó aan ergeren.


    Your make-up is terrible

    Citroen schreef:
    (...)
    Meestal reageer ik gewoon op de beginpost hoor, daar gaat het toch ook om in een topic? (cat)
    Kijk dit zijn twee pagina's, en ik heb even snel de reacties doorgelezen, maar als een topic 4 pagina's heeft snap ik wel dat sommige mensen liever meteen reageren op de beginpost
    Dus dat. Je hebt gelijk ten. Ik heb wel wat anders te doen(cat)

    Heel soms lees ik dus de eerste pagina's niet want dan ben ik te lui maar meestal lees ik dus wel even terug, maar dat teruglezen doe ik meer omdat ik de reacties van anderen en de meningen van anderen wil zien.

    Assassin schreef:
    (...)

    Niet echt... Het draait ook om andere reacties, stel je voor iemand reageerd alleen op de beginpost zonder de rest te lezen -waar het nu ook over gaat- en net daarvoor is er een hele discussie over geweest waaruit blijkt dat dat antwoord niet goed is. En tóch zie je elke keer weer dat antwoord verschijnen. Dat vind ik behoorlijk dom.

    Kan wel zo zijn, maar ik vertik het om 10 pagina's terug te gaan lezen alleen voor dat :Y) Ik snap echt niet waarom jij hier zo'n groot probleem van maakt. Ik heb trouwens wel vaker van dit soort topics gezien, waar mensen klagen over de situatie hier op q, en was jij niet degene die altijd zelf zei 'deal with it' of zo'n reactie? En nu zit je zelf te klagen. Ik kan daar ook niet tegen. Vind ik een beetje schijnheilig.

    edit: Oh dat was jij niet :W Sorrie knorrie. Alleen blijf ik erbij dat je hier niet zo'n groot probleem van moet maken.

    Wat voor reacties had je dan verwacht. Op 'klaag'topics wordt altijd zo gereageerd

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 16:27 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Of mensen die continue hetzelfde zinnetje blijven quoten ^^ Waardoor je één pagina hebt vol met quotes en één zelfgeschreven reactie.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dat je de beginpost niet goed leest is inderdaad zwaar irritant, maar ik snap ook heus wel dat je geen zin hebt om twaalf - willekeurig getal - pagina's door te lezen voor je reageert.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Wat ik overigens ook niet prettig vind, maar dat gebeurd zo vaak, en ik bedoel er helemaal niemand mee, is dat discussiëren in 9 van de 10 gevallen uitloopt tot ruzie. Nogmaals, hier bedoel ik niemand specifiek mee, maar ik zie het wel vaak gebeuren. Dat vind ik zonde, want ik vind het juist leuk om de prettige en vriendelijke discussies te zien (:

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 16:24 ]

    Ik irriteer me aan het feit dat mensen steeds een topic maken waar ze zich aan irriteren. :')


    SLOAN.

    Morgenstern schreef:
    Ik irriteer me aan het feit dat mensen steeds een topic maken waar ze zich aan irriteren. :')
    :D

    Morgenstern schreef:
    Ik irriteer me aan het feit dat mensen steeds een topic maken waar ze zich aan irriteren. :')


    Dat heb ik ook behoorlijk vaak. :'D Vooral als het dingen zijn die al honderden keren eerder besproken zijn. Maar ach, wat doe je er aan. People like to state their opinions.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Morgenstern schreef:
    Ik irriteer me aan het feit dat mensen steeds een topic maken waar ze zich aan irriteren. :')

    ^


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Escritura schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook behoorlijk vaak. :'D Vooral als het dingen zijn die al honderden keren eerder besproken zijn. Maar ach, wat doe je er aan. People like to state their opinions.
    Hahja, maar als ze een oud topic opnieuw bumpen krijgen ze weer kritiek. Dus eigenlijk is het nooit goed. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Hahja, maar als ze een oud topic opnieuw bumpen krijgen ze weer kritiek. Dus eigenlijk is het nooit goed. (:


    Is ook weer waar! :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Errin schreef:
    Ik kan er vaak ook niet tegen, maar heb het zelf wel al meegemaakt. Soms zijn er zo van die discussies over 9 pagina's bezig en plaats ik eerst een reactie voor ik die begin te lezen. (Dus ik mag hier niet echt op oordelen vind ik.:Y))


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gabumon schreef:
    Ohh, ik ben dus niet de enige die dat heeft.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Hoe je het ook draait of keert, mensen zullen nooit 100% tevreden zijn. (:


    Happiness can be found, even in the darkest of times.