• Voor mijn story over Noa, een doodnormaal meisje die zich wel anders voelt, en anders is. Ze leeft haar jeugd als een redelijk normaal kind. Maar vanaf het moment dat ze met jongens omgaat gaat ze fouten maken.

    Op diezelfde site leert ze een jongen kennen. ‘MacAlistar’ noemt zijn nickname. Toevallig komt ze er achter dat hij in dezelfde stad woont als zij. Hij is alleen al 15, en zij 12. Ze flirten wat, maar Noa schrikt zich dood als het volgende bericht op haar msnscherm verschijnt. ‘Heb je al eens iets aan seks gedaan?’ Schichtig kijkt ze achterover of niemand meekijkt. ‘Ik heb wel eens gezoend.’ Zegt ze terug. ‘Dat bedoel ik niet, verder.’ ‘Nee.’ Ze weet niet zo goed wat ze hier mee aanmoet. ‘Dan zal het nooit wat tussen ons worden, sorry.’ Krijgt ze terug. Ze bijt op haar lip, waarom zijn jongens zo raar?

    Zijn ouders zijn gescheiden, hij woont bij zijn moeder. Hij heeft haar uitgenodigd om zijn vader te ontmoeten. Alles gaat goed tot ze op zijn kamer zitten. “We gaan nu al een paar maanden.” Zegt hij, Noa knikt. “Wil je me pijpen?” Hij kijkt haar smekend aan, merkt niet eens hoe ze schrikt. “Nee.” Zegt ze licht trillend. “Asjeblieft, ik heb het echt nodig, ik houd het niet meer uit.” Vastberaden schud ze haar hoofd.

    "Nee, nu ben ik echt goed boos!" De grote jongen maakt zich nog groter boven het breekbare meisje. "Waarom? Ik heb niets misdaan." Haar stem trilt licht, ze weet niet wat ze hier van moet denken, ze heeft echt niets fout gedaan. "Ik wil je tijd, niet zij!" Roept hij verontwaardig uit terwijl hij zijn stem nog meer verheft. "Die hoer hoeft jou tijd niet, ik ben de enige belangrijke in je leven, klaar, einde discussie." Ze knikt braaf naar de jongen, in haar gedachte spelen zich andere dingen af, dat ze hem uitscheld en weggaat, dat ze hem vertelt hoe belangrijk een vriendin is vergeleken met een dwingend vriendje. Maar dat doet ze niet, ze wilt de liefde van haar leven niet kwijtraken aan zoiets doms.


    Dat zijn stukjes van wat ik tot nu toe heb. Iemand een idee voor een titel?

    [ bericht aangepast op 8 dec 2009 - 19:39 ]


    Kiss me, before I change my mind

    Shattered. (aan stukken geslagen)


    No growth of the heart is ever a waste

    MacAlister
    Boys at internet
    Have you ever had sex?
    Internet boy
    Don't push to far


    everything, in time

    Misschien je nickname?


    Life is hard and then we die

    Loverboy.
    That's what some boys do.
    Misery.
    Never trust the Devil.
    Unprotected
    It's that thing he does.

    Ehhh. :'D

    [ bericht aangepast op 8 dec 2009 - 19:52 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    MacAlistar is leuk, kort en krachtig (:


    - hoi ;D

    When love become hate


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik zou gaan voor MacAlistar. :'D


    You'll never dream alone. <3