• Aan iets wat ik steeds vaker zie op Quizlet. (cat)
    Dat mensen die reageren op een topic, gewoon klakkeloos een antwoord neergooien. Vaak hebben ze de rest van het topic niet eens doorgelezen en soms zelfs de beginpost niet goed. En dan zie je ook nog dat ze onwaarheden neergooien die allang eerder in het topic ontkracht zijn. Blergh, ik kan me er soms zó aan ergeren.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Eh, jawel. Ik maakte dit topic aan na een reactie van jou op een topic eerlijk gezegd.


    Oh god, moet je daar dan een topic over maken? Zeg het dan meteen in mijn gezicht :'). (GB of PB in dit geval dan)
    En neen, ik zit echt nog niet lang op het forum.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Aperio schreef:
    (...)

    Oh god, moet je daar dan een topic over maken? Zeg het dan meteen in mijn gezicht :'). (GB of PB in dit geval dan)
    En neen, ik zit echt nog niet lang op het forum.
    Ze heeft het niet alleen op jou hoor. Eerder in het algemeen. Vat het niet zo persoonlijk op.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Aperio schreef:
    (...)

    Oh god, moet je daar dan een topic over maken? Zeg het dan meteen in mijn gezicht :'). (GB of PB in dit geval dan)
    En neen, ik zit echt nog niet lang op het forum.


    Het herinnerde me er vooral aan dat ik het zóvaak zie de laatste tijd.


    Your make-up is terrible

    Tempesta schreef:
    Ik lees meestal wel wat andere reacties voor ik reageer, maar ik snap ook dat je daar niet altijd de energie voor hebt, vooral niet als het een topic van vele pagina's lang is. In dat geval kun je een aanpassing beter in de beginpost zetten, dan moet je niet steeds herhalen wat al eerder gezegd is én wordt niemand geïrriteerd (:


    Ik lees in ieder geval altijd de laatste paar pagina's en vaak ook de eerste. Maar dan moet het wel een 10+ topic zijn.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik lees in ieder geval altijd de laatste paar pagina's en vaak ook de eerste. Maar dan moet het wel een 10+ topic zijn.


    Ik ben daar zelf echt bang voor, dus zorg ik dat ik zeker alles snap...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Assassin schreef:
    (...)

    Het herinnerde me er vooral aan dat ik het zóvaak zie de laatste tijd.


    Nou sorry als het je ergerde. Het is zoals Tempesta zegt, als het een topic van *weetikveel* pagina's lang is ga ik ook niet alle reacties nalezen om te zien als datgene wat ik wil zeggen al gezegd is.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Aperio schreef:
    (...)

    Nou sorry als het je ergerde. Het is zoals Tempesta zegt, als het een topic van *weetikveel* pagina's lang is ga ik ook niet alle reacties nalezen om te zien als datgene wat ik wil zeggen al gezegd is.


    Ja, want vier pagina's is ook zó ontzettend veel! :w


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, want vier pagina's is ook zó ontzettend veel! :w


    Ja, eigenlijk best wel. En het hangt er ook vanaf als het onderwerp me écht interesseert of niet.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, want vier pagina's is ook zó ontzettend veel! :w

    Meestal reageer ik gewoon op de beginpost hoor, daar gaat het toch ook om in een topic? (cat)
    Kijk dit zijn twee pagina's, en ik heb even snel de reacties doorgelezen, maar als een topic 4 pagina's heeft snap ik wel dat sommige mensen liever meteen reageren op de beginpost


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Indeed, ik vind het ook altijd irritant dat mensen citeren en er verder niks bij zetten..

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 15:54 ]


    “All those fairytales are full of shit.”

    Eeyup helemaal mee eens. Sommige mensen denken gewoon niet na.


    Shoganai i ne~

    Citroen schreef:
    (...)
    Meestal reageer ik gewoon op de beginpost hoor, daar gaat het toch ook om in een topic? (cat)
    Kijk dit zijn twee pagina's, en ik heb even snel de reacties doorgelezen, maar als een topic 4 pagina's heeft snap ik wel dat sommige mensen liever meteen reageren op de beginpost


    Dit... Ik vind eht soms ook een beetje overdreven om 4 pagina's vol met reacties door te lezen; ik heb meer te doen dan dat.
    Ik snap het als je je ergerd als iemand een zelfde vraag stelt die zeer makkelijk is terug te vinden op de eerste of laatste pagina of zo, of in de beginpost zelfs.

    Maar misschien erger je je een beetje te snel. I suggest calming tea.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Conferido schreef:
    Indeed, ik vind het ook altijd irritant dat mensen citeren en er verder niks bij zetten..

    Daar gaat het volgens mij niet over. (: Al kan dat natuurlijk wel irritant overkomen, ja.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Errin schreef:
    Ik kan er vaak ook niet tegen, maar heb het zelf wel al meegemaakt. Soms zijn er zo van die discussies over 9 pagina's bezig en plaats ik eerst een reactie voor ik die begin te lezen. (Dus ik mag hier niet echt op oordelen vind ik.:Y))


    comfort in c h a o s

    Escritura schreef:
    (...)

    Dit... Ik vind eht soms ook een beetje overdreven om 4 pagina's vol met reacties door te lezen; ik heb meer te doen dan dat.
    Ik snap het als je je ergerd als iemand een zelfde vraag stelt die zeer makkelijk is terug te vinden op de eerste of laatste pagina of zo, of in de beginpost zelfs.

    Maar misschien erger je je een beetje te snel. I suggest calming tea.


    Dit ^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien