• Aan iets wat ik steeds vaker zie op Quizlet. (cat)
    Dat mensen die reageren op een topic, gewoon klakkeloos een antwoord neergooien. Vaak hebben ze de rest van het topic niet eens doorgelezen en soms zelfs de beginpost niet goed. En dan zie je ook nog dat ze onwaarheden neergooien die allang eerder in het topic ontkracht zijn. Blergh, ik kan me er soms zó aan ergeren.


    Your make-up is terrible

    Conferido schreef:
    Indeed, ik vind het ook altijd irritant dat mensen citeren en er verder niks bij zetten..


    Hier gaat het nu even niet over, maar dit vind ik ook irritant.
    Alsof je geen eigen mening hebt, en er zijn mensen die niet anders doen dan quoten, zonder zelf eens hun eigen idee weer te geven.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Citroen schreef:
    Meestal reageer ik gewoon op de beginpost hoor, daar gaat het toch ook om in een topic? (cat)
    Kijk dit zijn twee pagina's, en ik heb even snel de reacties doorgelezen, maar als een topic 4 pagina's heeft snap ik wel dat sommige mensen liever meteen reageren op de beginpost

    Ja, daar heb je ook wel weer gelijk in.

    Miam schreef:
    (...)

    Hier gaat het nu even niet over, maar dit vind ik ook irritant.
    Alsof je geen eigen mening hebt, en er zijn mensen die niet anders doen dan quoten, zonder zelf eens hun eigen idee weer te geven.


    Nu ja, ik quoteer alleen als die mening volledig past bij de mijne en ik anders toch gewoon hetzelfde zeg.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Nu ja, ik quoteer alleen als die mening volledig past bij de mijne en ik anders toch gewoon hetzelfde zeg.


    Tuurlijk, maar jij geeft ook wel eens je mening, maar ik weet dat er mensen zijn die alleen maar quoten, en dat lijken dan zo van die 'robotjes' precies.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Citroen schreef:
    (...)
    Meestal reageer ik gewoon op de beginpost hoor, daar gaat het toch ook om in een topic? (cat)
    Kijk dit zijn twee pagina's, en ik heb even snel de reacties doorgelezen, maar als een topic 4 pagina's heeft snap ik wel dat sommige mensen liever meteen reageren op de beginpost


    Niet echt... Het draait ook om andere reacties, stel je voor iemand reageerd alleen op de beginpost zonder de rest te lezen -waar het nu ook over gaat- en net daarvoor is er een hele discussie over geweest waaruit blijkt dat dat antwoord niet goed is. En tóch zie je elke keer weer dat antwoord verschijnen. Dat vind ik behoorlijk dom.


    Your make-up is terrible

    Miam schreef:
    (...)

    Tuurlijk, maar jij geeft ook wel eens je mening, maar ik weet dat er mensen zijn die alleen maar quoten, en dat lijken dan zo van die 'robotjes' precies.


    Daarin geef ik je wel gelijk.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Miam schreef:
    Tuurlijk, maar jij geeft ook wel eens je mening, maar ik weet dat er mensen zijn die alleen maar quoten, en dat lijken dan zo van die 'robotjes' precies.

    Dat ben ik met je eens. Ik zelf quote heel veel zonder er iets bij te zetten, maar meestal omdat het dan PRECIES mijn mening is. Maar soms zitten topics vol met alleen maar quotes zonder teksten erbij, en dat vind ik er ook zo raar uitzien. Dus ik ben het wel met je eens hoor, maar ik moet toegeven dat ik het zelf ook heel vaak doe.

    Citroen schreef:
    (...)
    Meestal reageer ik gewoon op de beginpost hoor, daar gaat het toch ook om in een topic? (cat)
    Kijk dit zijn twee pagina's, en ik heb even snel de reacties doorgelezen, maar als een topic 4 pagina's heeft snap ik wel dat sommige mensen liever meteen reageren op de beginpost


    Same here
    Ik vind nu wel dat iedereen hier echt wel over zo'n beetje alles begint te zagen. Mensen plaatsen gewoon hun eigen mening neer na het lezen van de beginpost, daarom hoeven ze echt niet alle reacties van andere te gaan lezen om dan te denken 'oh, dat is al gezegd, ik hou mijn mond maar'. Dat was ook best nutteloos dan.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 16:04 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Assassin schreef:
    (...)

    Niet echt... Het draait ook om andere reacties, stel je voor iemand reageerd alleen op de beginpost zonder de rest te lezen -waar het nu ook over gaat- en net daarvoor is er een hele discussie over geweest waaruit blijkt dat dat antwoord niet goed is. En tóch zie je elke keer weer dat antwoord verschijnen. Dat vind ik behoorlijk dom.


    Als je het hebt over het topic van die pil, mijn antwoord is wél juist. (cat)


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Fierte schreef:
    (...)
    Dat ben ik met je eens. Ik zelf quote heel veel zonder er iets bij te zetten, maar meestal omdat het dan PRECIES mijn mening is. Maar soms zitten topics vol met alleen maar quotes zonder teksten erbij, en dat vind ik er ook zo raar uitzien. Dus ik ben het wel met je eens hoor, maar ik moet toegeven dat ik het zelf ook heel vaak doe.
    Haha ja dan heb ik zoiets van. Volgens mij heeft ze de hint door. Maar zoals eerder gezegd, daar gaat het niet over.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Aperio schreef:
    (...)

    Als je het hebt over het topic van die pil, mijn antwoord is wél juist. (cat)


    Nee, niet echt. Ik heb ervoor geleerd.


    Your make-up is terrible

    Ik lees altijd eerst de beginpost, dan alle reacties en dan pas reageer of quote ik ^^


    26 - 02 - '16

    Errin schreef:
    Haha ja dan heb ik zoiets van. Volgens mij heeft ze de hint door. Maar zoals eerder gezegd, daar gaat het niet over.

    Haha, wat bedoel je? (krul)

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, niet echt. Ik heb ervoor geleerd.


    Dat kan dan wel zijn, maar ik ken ook genoeg mensen die erdoor problemen hebben gehad.
    En mijn dokter heeft me dat zelf verteld, maar we zitten nu niet in dat topic, dus ik ga stoppen met over de pil te praten.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    En nu terug on-topic.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn