• Aan iets wat ik steeds vaker zie op Quizlet. (cat)
    Dat mensen die reageren op een topic, gewoon klakkeloos een antwoord neergooien. Vaak hebben ze de rest van het topic niet eens doorgelezen en soms zelfs de beginpost niet goed. En dan zie je ook nog dat ze onwaarheden neergooien die allang eerder in het topic ontkracht zijn. Blergh, ik kan me er soms zó aan ergeren.


    Your make-up is terrible

    Errin schreef:
    Ik kan er vaak ook niet tegen, maar heb het zelf wel al meegemaakt. Soms zijn er zo van die discussies over 9 pagina's bezig en plaats ik eerst een reactie voor ik die begin te lezen. (Dus ik mag hier niet echt op oordelen vind ik.:Y))


    -

    Morituri schreef:
    Dat je de beginpost niet goed leest is inderdaad zwaar irritant, maar ik snap ook heus wel dat je geen zin hebt om twaalf - willekeurig getal - pagina's door te lezen voor je reageert.


    Nee, dat snap ik ook, maar ik zie het vaak gebeuren bij topics met hooguit 4 pagina's. Zoveel moeite is het toch niet om 2 pagina's door te scrollen? Vaak is de helft quotes, dus hoef je maar een paar reacties echt te lezen. Bij 12 pagina's kan je ook best de eerste en laatste pagina even doorlezen.


    Your make-up is terrible

    Ik vind dat soms ook irritant, maar ik moet eerlijk zijn dat ik het een tijdje terug op een of twee keer heb gedaan, dus ik klaag verder niet. [:
    But, ik ga niet de hele tijd een compleet topic lezen, ik reageerd wat ik vind en soms stel ik een vraag die beantwoord is, of anderen. Je zou denken dat er ruimte genoeg is met 300 posts per topic en 15 per pagina. Maar ik lees vaak na mijn post wel het topic, lol.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Meestal lees ik de eerste en de laatste reacti, post ik ook gewoon en lees ik dan heel het topic.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik lees eigenlijk altijd wel andere reacties [niet allemaal ofc.] en als ik zie dat iemand anders bijna precies hetzelfde heeft getypt als ik laat ik het daar maar bij want dat heeft niemand behoefte aan hetzelfde.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 22:12 ]

    Tsja ik wil niet veel zeggen, maar ik ga in een populair topic echt geen zestien pagina's doorbladeren om te kijken of hetgeen dat ik van plan ben te zeggen al niet eerder gezegd is. Ammehoela :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Errin schreef:
    Ik kan er vaak ook niet tegen, maar heb het zelf wel al meegemaakt. Soms zijn er zo van die discussies over 9 pagina's bezig en plaats ik eerst een reactie voor ik die begin te lezen. (Dus ik mag hier niet echt op oordelen vind ik.:Y))


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ach ja, ik kan me best indenken dat iemand geen zin heeft om eerst 4 pagina's door te spitten of het überhaupt nog wel nut heeft om zijn/haar reactie te plaatsen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Meh, ik merk er niet echt veel van.. En hier heb ik trouwens ook niet alle reacties gelezen, alleen deze pagina. ^^


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Als er een hele discussie is van 10 pagina's lees ik het niet door, dan krijg ik hoofdpijn...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Omdat ik geen zin heb die kinderlijke discussies van 75441451 pagina's te gaan lezen, alleen omdat ik één simpele reactie wil geven op een of ander nutteloos topic van een onbekend iemand.

    Altho, lees ik wel eerst reacties. Just because.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 0:27 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    ken ik!
    er waren mensen die reageerde op elke topic die ik maakte dat ik te veel onnodige topics maakte....
    Nu heb ik een nieuw account.... Sommige mensen moeten beter nadenken.... ;//