• Hallo DSalvatorex,
    Hierbij heb je toestemming om een schrijfwedstrijd te beginnen.
    Je hebt 1 week om het topic te openen en de link in het wedstrijdtopic te plaatsen.
    Veel plezier en succes!
    x Interpol


    Ik wil een grote schrijfwedstrijd starten, aangezien ik nooi mee kan doen omdat ik altijd te laat ben wil ik nu veel mensen de kans geven daarvoor. Er mogen dus 50 mensen meedoen. Er zijn 5 groepen, met tien deelnemersen per groep een jurylid

    story (:

    Jury zit vol!

    Groep A:
    Jury:
    DSalvatorex
    Errin

    Deelnemers:
    Kanda
    Mercurial
    Assassin
    NewStyle
    Amnesian
    Gabumon
    KangDaesung


    Groep B:
    Jury:
    Kanade
    SerpentsKiss

    Deelnemers:
    Pod
    Fabalouis
    SEXYSTYLESx
    AniekHoran
    Davis
    LollyLover
    Wonderaction


    Groep C:
    Jury:
    PurpleMoon
    Tempesta

    Deelnemers:
    ForeverNiall
    Bvlgari
    Astonished
    Catoloverxx
    Lachesis
    MissesStyles
    MAHONECREW


    Groep D:
    Jury:
    BeautyInside
    xEques

    Deelnemers:
    Aragog
    BlueRiver
    Yognaught
    Eurydice
    prejudices
    xBritta


    Groep E:
    Jury:
    Frodo
    PeregrinTook

    Deelnemers:
    Snowflakexxx
    Ushio
    ShipLarry
    Curiosa
    xMHoran
    ASTRONAUTx

    Prijs:
    Credits nog niet bekend hoeveel [stonden er eerst wel maar kan nog meer worden :Y) ]


    Regels:
    - Een ronde duurt een week
    - Mensen die niet optijd inleveren, krijgen de kans om uitstel te vragen anders vallen ze af
    - Verder dezelfde regels als de regels van Quizlet
    - Naam verandering graag even doorgeven

    Nog even voor de duidelijkheid: dit is een erg grote wedstrijd, juryleden moeten genoeg tijd hebben. Als deelnemer moet je goed nadenken of je genoeg tijd hebt, anders vallen er zo veel af in de 1e rondes.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 18:10 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aragog schreef:
    Mag je trouwens wel de SA in het engels doen, en mag het een fanfic zijn? -Van Peter Pan, hehe-


    Het mag geen fanfiction zijn, stond in de opdracht zelf. En hierboven (voor mij, 50 reacties per pagina) had DSalvatorex al gezegd dat de SA in het Nederlands moet.

    DSalvatorex schreef:
    Nee, gewoon Nederlands, alleen vind ik engelse zinnetjes mooier. Ik wilde eerst de helft Nederlands doen alleen toen heb ik ze uiteindelijk toch allemaal engels gedaan :Y)


    Ongeveer tussen de 500 en 1500 woorden, maar het gaat om het verhaal niet om de hoeveelheid. En het mag absoluut GEEN fanfiction zijn. Je stuurt je verhaal naar ALLE juryleden uit je groep EN naar mij.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 15:44 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ah oké, maar er staat niet dat het in het nederlands moet.
    Wel jammer dat het geen fanfiction mag zijn, nu moet ik iets nieuws bedenken. :c

    En ik ben een beetje blind vandaag, pardon me :').

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 15:45 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Ah oké, maar er staat niet dat het in het nederlands moet.
    Wel jammer dat het geen fanfiction mag zijn, nu moet ik iets nieuws bedenken. :c

    En ik ben een beetje blind vandaag, pardon me :').
    We zijn ook Nederlandstalig en je kan niet van elk jurylid verwachten dat ze goed in Engels zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)We zijn ook Nederlandstalig en je kan niet van elk jurylid verwachten dat ze goed in Engels zijn.

    Om het feit dat we nederlandstalig is 'mag' je dus geen engelse SA schrijven? Okay..
    Als de jury niet zo goed zijn in het engels kan ik het begrijpen, maar ik mag toch zeker wel vragen of het mag? Ik zie vaak genoeg engelse SA's/stories..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Misschien is het handig als je hierboven neerzet wat de deadline precies is, want het staat ook niet in die story (:


    To infinity and beyond •

    Aragog schreef:
    Ah oké, maar er staat niet dat het in het nederlands moet.
    Wel jammer dat het geen fanfiction mag zijn, nu moet ik iets nieuws bedenken. :c

    En ik ben een beetje blind vandaag, pardon me :').


    Misschien mag je wel Nederlands geschreven maar Engels gesproken. Moet je misschien even navragen aan DSalvatorex.


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Bvlgari schreef:
    Misschien is het handig als je hierboven neerzet wat de deadline precies is, want het staat ook niet in die story (:
    Ik denk dat ze zal afwachten tot er meer deelnemers zijn. Zo heeft in principe iedereen "even veel" tijd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    BeautyInside schreef:
    (...)

    Misschien mag je wel Nederlands geschreven maar Engels gesproken. Moet je misschien even navragen aan DSalvatorex.

    Haha ja, de vraag was ook naar haar gericht maar ze is offline atm. ^^


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Als er Engels geschreven SA's bij mogen, word thet voor mij wel moeilijk om te verbeteren, vrees ik :/


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    Als er Engels geschreven SA's bij mogen, word thet voor mij wel moeilijk om te verbeteren, vrees ik :/


    Nu ja, voor mij maakt het niet uit of mijn groep Engels schrijft of niet...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Aragog schreef:
    (...)
    Om het feit dat we nederlandstalig is 'mag' je dus geen engelse SA schrijven? Okay..
    Als de jury niet zo goed zijn in het engels kan ik het begrijpen, maar ik mag toch zeker wel vragen of het mag? Ik zie vaak genoeg engelse SA's/stories..
    Ja natuurlijk mag je het vragen. Ik gaf ook gewoon een antwoord. En Engelse SA's zijn meestal ook geen wedstrijd SA's. Normaal gezien wordt hier een schrijfwedstrijd in het Nederlands gehouden en niet in het Engels, tenzij anders vermeld. Je kan het nog eens aan xDSalvator vragen, maar ik denk toch dat het in het Nederlands zal geschreven moeten worden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    In principe wil ik ook wel Engelse dingen beoordelen. Ben goed in engels, dusja.

    Aragog schreef:
    (...)
    Haha ja, de vraag was ook naar haar gericht maar ze is offline atm. ^^


    Whaha, ja:P. We moeten maar even wachten totdat ze online komt xD.


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Ik wil meedoen :3


    Shoganai i ne~

    Errin schreef:
    (...)Ja natuurlijk mag je het vragen. Ik gaf ook gewoon een antwoord. En Engelse SA's zijn meestal ook geen wedstrijd SA's. Normaal gezien wordt hier een schrijfwedstrijd in het Nederlands gehouden en niet in het Engels, tenzij anders vermeld. Je kan het nog eens aan xDSalvator vragen, maar ik denk toch dat het in het Nederlands zal geschreven moeten worden.

    Nja ik vroeg het ook meer door de zinnen, aangezien ze engels zijn. Ze heeft inderdaad al aangegeven dat ze dit leuker vond ofzo, maar 'mijn zin' klinkt sowieso niet zo mooi in het nederlands als in het engels. Daarbij kan ik op de één of andere manier dingen beter beschrijven in het engels, best vreemd. :').


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''