• Hallo DSalvatorex,
    Hierbij heb je toestemming om een schrijfwedstrijd te beginnen.
    Je hebt 1 week om het topic te openen en de link in het wedstrijdtopic te plaatsen.
    Veel plezier en succes!
    x Interpol


    Ik wil een grote schrijfwedstrijd starten, aangezien ik nooi mee kan doen omdat ik altijd te laat ben wil ik nu veel mensen de kans geven daarvoor. Er mogen dus 50 mensen meedoen. Er zijn 5 groepen, met tien deelnemersen per groep een jurylid

    story (:

    Jury zit vol!

    Groep A:
    Jury:
    DSalvatorex
    Errin

    Deelnemers:
    Kanda
    Mercurial
    Assassin
    NewStyle
    Amnesian
    Gabumon
    KangDaesung


    Groep B:
    Jury:
    Kanade
    SerpentsKiss

    Deelnemers:
    Pod
    Fabalouis
    SEXYSTYLESx
    AniekHoran
    Davis
    LollyLover
    Wonderaction


    Groep C:
    Jury:
    PurpleMoon
    Tempesta

    Deelnemers:
    ForeverNiall
    Bvlgari
    Astonished
    Catoloverxx
    Lachesis
    MissesStyles
    MAHONECREW


    Groep D:
    Jury:
    BeautyInside
    xEques

    Deelnemers:
    Aragog
    BlueRiver
    Yognaught
    Eurydice
    prejudices
    xBritta


    Groep E:
    Jury:
    Frodo
    PeregrinTook

    Deelnemers:
    Snowflakexxx
    Ushio
    ShipLarry
    Curiosa
    xMHoran
    ASTRONAUTx

    Prijs:
    Credits nog niet bekend hoeveel [stonden er eerst wel maar kan nog meer worden :Y) ]


    Regels:
    - Een ronde duurt een week
    - Mensen die niet optijd inleveren, krijgen de kans om uitstel te vragen anders vallen ze af
    - Verder dezelfde regels als de regels van Quizlet
    - Naam verandering graag even doorgeven

    Nog even voor de duidelijkheid: dit is een erg grote wedstrijd, juryleden moeten genoeg tijd hebben. Als deelnemer moet je goed nadenken of je genoeg tijd hebt, anders vallen er zo veel af in de 1e rondes.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 18:10 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aragog schreef:
    (...)
    Nja ik vroeg het ook meer door de zinnen, aangezien ze engels zijn. Ze heeft inderdaad al aangegeven dat ze dit leuker vond ofzo, maar 'mijn zin' klinkt sowieso niet zo mooi in het nederlands als in het engels. Daarbij kan ik op de één of andere manier dingen beter beschrijven in het engels, best vreemd. :').


    Het is gewoon een feit dat alles veel mooier klinkt in het Engels ^^

    Vind ik toch alleszins.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Het is gewoon een feit dat alles veel mooier klinkt in het Engels ^^

    Vind ik toch alleszins.

    Haha ja, inderdaad :'D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik doe mee :'D


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    -abo-


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Jeeh ik sta erbij (:

    Ik vind het trouwens wel echt een awesome idee. Ik ben ook altijd te laat voor wedstrijden u_u


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Mag je de zin ook vertalen naar het Nederlands? Ik vind het namelijk niet echt mooi om middenin een volledig Nederlandse SA een Engelse zin te hebben staan. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Hoeveel deelnemers zijn er nu? -te lui om te tellen-


    Your make-up is terrible

    Ik ben er weer ^^
    Even een paar dingetjes duidelijk over dat engels, ik kan niet beslissen in het engels of niet, want ik weet niet hoe het zit met het engels hier. Ik ben zelf niet geweldig in engels, dus ik heb het liever in het Nederlands, maar je kan het beste aan Allebei je juryleden vragen. Ik wil best engels beoordelen, maar ik geef de voorkeur dus aan nederlands. En je mag je zin in elke taal vertalen die je wilt als het maar dezelfde betekenis blijft houden:Y)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Assassin schreef:
    Hoeveel deelnemers zijn er nu? -te lui om te tellen-

    Uhm volgens mij 31
    excuse me 32 ^^

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 17:59 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    DSalvatorex schreef:
    Ik ben er weer ^^
    Even een paar dingetjes duidelijk over dat engels, ik kan niet beslissen in het engels of niet, want ik weet niet hoe het zit met het engels hier. Ik ben zelf niet geweldig in engels, dus ik heb het liever in het Nederlands, maar je kan het beste aan Allebei je juryleden vragen. Ik wil best engels beoordelen, maar ik geef de voorkeur dus aan nederlands. En je mag je zin in elke taal vertalen die je wilt als het maar dezelfde betekenis blijft houden:Y)
    Ik kan wel Engels, maar geef de voorkeur aan Nederlands.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Bvlgari schreef:
    Misschien is het handig als je hierboven neerzet wat de deadline precies is, want het staat ook niet in die story (:


    Errin schreef:
    Ik denk dat ze zal afwachten tot er meer deelnemers zijn. Zo heeft in principe iedereen "even veel" tijd.


    Dit dus ^^, deadline komt nog, waarschijnlijk zondag of maandag en als we vol zijn al eerder


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Btw: voor de juryleden zouden jullie de beoordeling (een stukje met wat er goed aan het stukje is en wat beter/anders kan + cijfer) naar mij doorwillen sturen ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Count me in. c:


    The universal language of art.

    Ooeh, heb een zin aangevraagd. Met de kriebels in mijn vingers om te gaan schrijven ^^.


    I'd rather die my way, than live yours.

    Fabalouis schreef:
    Ooeh, heb een zin aangevraagd. Met de kriebels in mijn vingers om te gaan schrijven ^^.

    Ik ben benieuwd :)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.