• Noem ik mezelf nu Pseudos, dat betekend 'Leugen' in het Grieks.
    Okay, ik heet nu zo. ^^
    Ik heette hiervoor Eauton.

    Zijn jullie gelukkig met jullie username?

    [ bericht aangepast op 30 okt 2014 - 19:34 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Waarom heet je ''Leugen''?


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    Waarom heet je ''Leugen''?
    Iedereen is zichzelf, maar omdat ik van de waarheid af en toe wel eens genoeg heb...

    Lees je nooit een topic titel? (;

    [ bericht aangepast op 30 okt 2014 - 19:30 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    I did ((cat)), maar dan snap ik het nog niet. Bedoel je dat je vaak liegt? :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Ik vind het een leuke naam (:

    Ik ben nòg wel tevreden met de mijne. Al neem ik wel een andere als ik weer kan veranderen.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2014 - 19:31 ]

    Pseudo is Grieks. Ik wist alleen niet dat het ook een zelfstandig naam woord was met een -s erachter.

    Vind het wel fancy klinken!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mulleroni schreef:
    I did ((cat)), maar dan snap ik het nog niet. Bedoel je dat je vaak liegt? :Y)
    Nee, dat niet. Maar een leugentje om best wil mag wel is van mij, de waarheid is niet altijd de juiste oplossing, vaak wel. ^^


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik denk dat er één gedeelte is die heel blij is met mijn username, ja.
    Toch stuit ik soms wel op usernames die ik zou willen, maar (nog) niet kan nemen. Geduldig in dit opzicht ben ik niet bepaald.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    dArtagnan schreef:
    Pseudo is Grieks. Ik wist alleen niet dat het ook een zelfstandig naam woord was met een -s erachter.

    Vind het wel fancy klinken!
    Idk, en anders klinkt Pseudos leuker, haha.

    Ik heet Nancy, dat rijmt, xp.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Lophos schreef:
    Ik vind het een leuke naam (:

    Ik ben nòg wel tevreden met de mijne. Al neem ik wel een andere als ik weer kan veranderen.
    Goed zo! (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Jazzie schreef:
    Ik denk dat er één gedeelte is die heel blij is met mijn username, ja.
    Toch stuit ik soms wel op usernames die ik zou willen, maar (nog) niet kan nemen. Geduldig in dit opzicht ben ik niet bepaald.
    Was ik net ook niet, haha.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Het is inderdaad Grieks.

    Ik ben op dit moment echt heel blij met mijn username en ook niet van plan om die te veranderen :)


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    Het is inderdaad Grieks.

    Ik ben op dit moment echt heel blij met mijn username en ook niet van plan om die te veranderen :)
    Super! (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Still don't get it, ,maar het klinkt in ieder geval wel heel mooi ^-^


    Not all those who wander are lost.

    Phantasior schreef:
    Still don't get it, ,maar het klinkt in ieder geval wel heel mooi ^-^
    Wat snap je dan niet? (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Pseudos schreef:
    (...)Wat snap je dan niet? (:


    Waarom je leugen heet c:


    Not all those who wander are lost.