• Hallo DSalvatorex,
    Hierbij heb je toestemming om een schrijfwedstrijd te beginnen.
    Je hebt 1 week om het topic te openen en de link in het wedstrijdtopic te plaatsen.
    Veel plezier en succes!
    x Interpol


    Ik wil een grote schrijfwedstrijd starten, aangezien ik nooi mee kan doen omdat ik altijd te laat ben wil ik nu veel mensen de kans geven daarvoor. Er mogen dus 50 mensen meedoen. Er zijn 5 groepen, met tien deelnemersen per groep een jurylid

    story (:

    Jury zit vol!

    Groep A:
    Jury:
    DSalvatorex
    Errin

    Deelnemers:
    Kanda
    Mercurial
    Assassin
    NewStyle
    Amnesian
    Gabumon
    KangDaesung


    Groep B:
    Jury:
    Kanade
    SerpentsKiss

    Deelnemers:
    Pod
    Fabalouis
    SEXYSTYLESx
    AniekHoran
    Davis
    LollyLover
    Wonderaction


    Groep C:
    Jury:
    PurpleMoon
    Tempesta

    Deelnemers:
    ForeverNiall
    Bvlgari
    Astonished
    Catoloverxx
    Lachesis
    MissesStyles
    MAHONECREW


    Groep D:
    Jury:
    BeautyInside
    xEques

    Deelnemers:
    Aragog
    BlueRiver
    Yognaught
    Eurydice
    prejudices
    xBritta


    Groep E:
    Jury:
    Frodo
    PeregrinTook

    Deelnemers:
    Snowflakexxx
    Ushio
    ShipLarry
    Curiosa
    xMHoran
    ASTRONAUTx

    Prijs:
    Credits nog niet bekend hoeveel [stonden er eerst wel maar kan nog meer worden :Y) ]


    Regels:
    - Een ronde duurt een week
    - Mensen die niet optijd inleveren, krijgen de kans om uitstel te vragen anders vallen ze af
    - Verder dezelfde regels als de regels van Quizlet
    - Naam verandering graag even doorgeven

    Nog even voor de duidelijkheid: dit is een erg grote wedstrijd, juryleden moeten genoeg tijd hebben. Als deelnemer moet je goed nadenken of je genoeg tijd hebt, anders vallen er zo veel af in de 1e rondes.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 18:10 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kan ik nog meedoen?
    Gewoon als deelnemer (:


    What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry?

    Kanade schreef:
    Om eerlijk te zijn zou ik geen mensen meer aannemen als jury, maar ze juist aansporen om mee te doen als deelnemer.


    Exactly. Ik vind het helemaal niet erg om als enigste jury te zijn in mijn groep, ik zal gewoon heel gedetailleerd moeten beoordelen. (wat ik zeker zal doen)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Kan ik nog meedoen?


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    -

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 13:44 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ze zei dat ze mensen de kans geeft mee te doen gewoon langer, en het nogal vervelend is dat ik overal te laat ben om me aan te melden als jury. Het was juist haar bedoeling dat mensen lang de kans hebben om aan te melden. Als Frodo alleen als jury wilt zijn oke dan mag ik heel misschien van mensen in een ander of ben ik daar ook te laat voor -wat raar is maar ja-

    Ik doe namelijk als deelnemer al met 2 mee en misschien ga ik dan verhalen schrijven moeilijk vinden, aangezien mijn rechterhand zwaar gekneusd is (verband mocht er eigenlijk as maandag af maar dat is een week verschuift). Daarom wil ik deelnemen aan de jury. En natuurlijk omdat het me leuk lijkt.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    xBritta schreef:
    Kan ik nog meedoen?


    Tuurlijk kan je meedoen :D. Er is plek zat! xD


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Wordt ik gewoon in een groep geplaatst?


    What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry?

    Ik denk wel dat de laatste die zich als jury meldde nog mee mag doen hoor. Dan zijn het er overal 2 en dat is waarschijnlijk veel handiger.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    MissesStyles schreef:
    Wordt ik gewoon in een groep geplaatst?
    Jup iedereen wordt in een groep geplaatst, maar de organisator is offline, dus je zal een beetje geduld moeten hebben. De groepen worden steeds per beurt gevuld tot een gelijk aantal en dan komt er iemand bij de eerste groep terug.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    PeregrinTook schreef:
    Ze zei dat ze mensen de kans geeft mee te doen gewoon langer, en het nogal vervelend is dat ik overal te laat ben om me aan te melden als jury. Het was juist haar bedoeling dat mensen lang de kans hebben om aan te melden. Als Frodo alleen als jury wilt zijn oke dan mag ik heel misschien van mensen in een ander of ben ik daar ook te laat voor -wat raar is maar ja-

    Ik doe namelijk als deelnemer al met 2 mee en misschien ga ik dan verhalen schrijven moeilijk vinden, aangezien mijn rechterhand zwaar gekneusd is (verband mocht er eigenlijk as maandag af maar dat is een week verschuift). Daarom wil ik deelnemen aan de jury. En natuurlijk omdat het me leuk lijkt.

    Rustig maar, je wordt waarschijnlijk ook wel gekozen als jury. Ik zei het alleen maar omdat het me logischer lijkt om niet meer mensen aan te gaan nemen als jury anders heb je straks nog meer jury-leden dan deelnemers (om het even te overdrijven). (bloos)

    Errin schreef:
    Ik denk wel dat de laatste die zich als jury meldde nog mee mag doen hoor. Dan zijn het er overal 2 en dat is waarschijnlijk veel handiger.

    Ja ik zag later ook pas dat het dan wel goed uitkomt.

    PeregrinTook schreef:
    Ze zei dat ze mensen de kans geeft mee te doen gewoon langer, en het nogal vervelend is dat ik overal te laat ben om me aan te melden als jury. Het was juist haar bedoeling dat mensen lang de kans hebben om aan te melden. Als Frodo alleen als jury wilt zijn oke dan mag ik heel misschien van mensen in een ander of ben ik daar ook te laat voor -wat raar is maar ja-

    Ik doe namelijk als deelnemer al met 2 mee en misschien ga ik dan verhalen schrijven moeilijk vinden, aangezien mijn rechterhand zwaar gekneusd is (verband mocht er eigenlijk as maandag af maar dat is een week verschuift). Daarom wil ik deelnemen aan de jury. En natuurlijk omdat het me leuk lijkt.


    Snel aangebrand?

    Mij maakt het niet uit of ik alleen jury ben of niet hoor.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Er zijn inderdaad wel veel juryleden, maar dat kon toch ook niet echt kwaad? (: Persoonlijk vind ik het handig als mijn verhaal door meerdere mensen wordt beoordeeld, dus ik denk dat de deelnemers dat ook wel zullen vinden.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik ben niet snel aangebrand :P
    Alleen wordt ik hier in de gaten gehouden door ene moeder , dus moet ik alles nogal kortaf zeggen sorry :P
    Wat tempesta (Nice naam btw) zegt, veel mensen vinden het fijn dat stories door meer mensen wordt beoordeeld ;-) maar ts moet het zelf weten ;)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Kan ik meedoen als deelnemer? (krul)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Mag je trouwens wel de SA in het engels doen, en mag het een fanfic zijn? -Van Peter Pan, hehe-


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''