• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    "Het geeft helemaal niets, het wachten op jou is het toen waard geweest. En het is verleden tijd."
    Ik glimlach zachtjes tegen zijn lippen aan als hij me kust. Mijn hand laat ik onbewust zacht op en neer gaan over zijn rug.
    "Ik moet wel toegeven dat je vastberadenheid bewonderenswaardig was, die kleine dingen," grinnik ik.
    Ik druk op mijn beurt een kusje op zijn lippen en kijk hem dan aan.
    Ik lig zo comfortabel, gewoon omdat hij bij me is, dat ik haast zou vergeten dat we in de auto liggen.

    Arion

    "Ja, gelukkig dan maar."
    Haar flauwe glimlach is me niet ontgaan. Ik zucht zachtjes. Dit gaat nog een probleem worden. Wat ik zou geven om het gewoon te kunnen zeggen. Het zijn zulke simpele woordjes. En ik weet niet eens wat het precies is dat me tegen houdt. Ik til voorzichtig Mary's kin op en druk mijn lippen liefdevol op de hare. Ik probeer alles wat ik voor haar voel in de kus te stoppen. Misschien kan ik het haar zo duidelijk maken. Ik hou haar met één hand stevig tegen me aan. Ik vraag me af hoe laat het is. Ik zou het namelijk niet erg vinden hier nog een paar uurtjes te liggen zo.
    "Heb ik je al gezegd dat ik nog nooit iemand zo mooi als jij gezien heb?" vraag ik zachtjes, en oprecht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Teder kus ik hem terug, en al mijn gedachten verdwijnen op het moment dat zijn lippen de mijne raken.
    "Heb ik je al gezegd dat ik nog nooit iemand zo mooi als jij gezien heb?"
    Ik lach even en schud mijn hoofd.
    "Ik dacht dat jij niet loog?"
    Fronsend kijk ik hem aan en druk een kusje op zijn neus.
    "En daarbij, de laatste keer dat ik hier was, hing hier ergens wel een spiegel, dus je moet jezelf al wel eens gezien hebben."
    Met een verliefde glimlach kijk ik hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Ik dacht dat jij niet loog? En daarbij, de laatste keer dat ik hier was, hing hier ergens wel een spiegel, dus je moet jezelf al wel eens gezien hebben."
    Ik barst in lachen uit en schud mijn hoofd. Nee, die vergelijking gaat niet op. Ik kijk namelijk helemaal niet naar jongens op die manier.
    "Ik lieg ook niet," zeg ik zachtjes terwijl ik haar met een zachte glimlach op mijn lippen in de ogen kijk. "Al moet ik wel toegeven dat ik nog nooit iemand zo volledig gezien heb," voeg ik er grinnikend aan toe.
    Voor ik mezelf kan tegenhouden, druk ik kusjes op haar hele gezicht. Ze is me heilig. Wie haar iets doet, mag zich aan ferme gevolgen verwachten. Ik trek haar nog wat dichter tegen me aan.
    "Nu moet ik je wel een nieuwe ring bezorgen," zeg ik met een klein lachje.
    De betekenis die achter degene zat die ze nu draagt hebben we net waargemaakt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Soory snap niet wat Irial zegt :$]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mary

    "Ik lieg ook niet. Al moet ik wel toegeven dat ik nog nooit iemand zo volledig gezien heb."
    Ik grinnik even en giechel wanneer hij kusjes over mijn hele gezicht drukt.
    "Nu moet ik je wel een nieuwe ring bezorgen."
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Hoezo? Ik ben nog steeds blij met degene die ik heb."
    Ik kijk naar de ring om mijn vinger en draai er een keer aan.
    "True love waits," lees ik stil voor en kijk hem verliefd aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    TrueKlainer schreef:
    [Soory snap niet wat Irial zegt :$]

    [Nouja, dat Kyle niet meteen opgegeven heeft wat zijn gevoelens qua Irial betreft toen die hem eerst afwees. En stiekem toch wel met hem flirtte :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Arion

    "Hoezo? Ik ben nog steeds blij met degene die ik heb. True love waits."
    Ik smelt helemaal bij de verliefde blik op haar gezicht. Nog een keer druk ik kusjes op haar voorhoofd, neus, wangen, lippen en slapen. Dit keer besluit ik ook maar haar hals mee te nemen.
    "Ja, maar babe, we hebben niet gewacht. Niet lang dan," lach ik. "En ik had al een idee in gedachten, maar als je geen nieuwe hoeft, tja, dan laat ik het maar," zeg ik plagerig.
    Ik neem haar hand in de mijne en laat mijn vingers tussen de hare glijden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ja, maar babe, we hebben niet gewacht. Niet lang dan. En ik had al een idee in gedachten, maar als je geen nieuwe hoeft, tja, dan laat ik het maar."
    Ik haal mijn schouders op.
    "Nou, je kan het ook op een andere manier interpreteren. Ware liefde laat op zich wachten, of ware liefde betekent wachten op elkaar, en geduld hebben."
    Ik druk een kusje op zijn lippen.
    "Maar nu heb je me wel nieuwsgierig gemaakt."
    Vragend kijk ik hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cosette schreef:
    (...)
    [Nouja, dat Kyle niet meteen opgegeven heeft wat zijn gevoelens qua Irial betreft toen die hem eerst afwees. En stiekem toch wel met hem flirtte :')]


    [Dank je :}]

    Kyle

    "Ik moet wel toegeven dat je vastberadenheid bewonderenswaardig was, die kleine dingen," Grinnikt Irial en drukt een kusje op mijn lippen.
    Dan kijkt hij me aan.
    Ik grinnik even en word rood.
    "Ik moest toch iets, en uiteindelijk is het gelukt." Zeg ik dan en lach eventjes zacht.
    Ik pak de deken en trek hem iets meer over ons heen. Dan ga ik liggen met mijn hoofd op zijn borstkas en luister naar het ritme van zijn hart.
    Ik glimlach even.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arion

    Ik schud mijn hoofd als ik merk dat ze de betekenis van die zin verkeerd opvat. Met een glimlach kijk ik haar aan.
    "Het is een purity ring, Mary Mary," zeg ik zachtjes. "Ze bedoelen "True love waits" in de zin dat als het ware liefde is, de seks wel kan wachten."
    Ik druk een kusje op haar lippen en en haal mijn neus even langs die van haar. Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen als ik haar vragende blik zie.
    "Waarom zou ik het verklappen?" vraag ik plagerig.
    Ik leg mijn arm om haar middel zonder haar hand los te laten, zodat haar eigen arm nu achter haar rug komt te liggen. Er verschijnt een ondeugend lachje op mijn lippen.

    Irial

    "Ik moest toch iets, en uiteindelijk is het gelukt."
    Hij trekt het deken verder over ons heen en gaat met zijn hoofd op mijn borstkas liggen.
    Ik glimlach breed als ik Keep Holding On op de radio hoor. Ik haal een beetje afwezig mijn hand door zijn haren en geniet van de muziek.
    "Herinner je je dat liedje nog?" vraag ik zo stil mogelijk, om niet al te hard boven de muziek uit te komen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Het is een purity ring, Mary Mary.Ze bedoelen "True love waits" in de zin dat als het ware liefde is, de seks wel kan wachten."
    Ik rol lachend mijn ogen.
    "Dat ik blond ben, wil niet zeggen dat ik dom ben."
    Ik kus hem zachtjes terug en kijk hem lachend aan.
    "Waarom zou ik het verklappen?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Omdat ik lief ben?"
    Lief kijk ik hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Herinner je je dat liedje nog?" Vraagt Irial heel zacht. Ik luister naar het liedje.
    Ik knik. "Na die aanrijding, toch?" Zeg ik dan even zacht terug.
    Ik luister ook naar het liedje.
    Even komt terug hoe ik daar lag en dat Irial dat zong, waarna de ambulace kwam en hij eerst niet mee mocht maar zei dat ik zijn 'broer' was waardoor hij wel meemocht. Ik had wel wat mee gekregen, maar het is en blijft wazig.
    Ik glimlach en kijk Irial dan even aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arion

    "Omdat ik lief ben?"
    Ik moet lachen als ze ook nog lief naar me kijkt. Ik schud even mijn hoofd en grinnik.
    "Hm, probeer nog een keer," fluister ik.
    Als ze wil dat ik de verrassing verklap, dan moet ze toch echt met een beter excuus komen. Ze heeft gelijk dat ze lief is, maar dat wist ik zelf ook al. Ik hou nog steeds haar hand vast en streel met mijn duim een beetje over haar onderrug. Alle zenuwen die ik eerder voelde bij haar naakt te zien en zelf ook naakt te zijn, zijn gesmolten als sneeuw voor de zon. Ik ben zo blij dat ik moeite gedaan heb voor haar, dat ik haar kunnen overtuigen heb met me uit te gaan.

    Irial

    "Na die aanrijding, toch?"
    Ik glimlach als hij me aankijkt en aai even over zijn wang terwijl ik de herinneringen aan die dag laat boven komen. Ik kan me aangenamere dagen bedenken.
    "Ik weet nog steeds niet hoe ik erbij kwam te zeggen dat ik je broer was," grinnik ik. Toen leek het ergens wel logisch, nu zou ik het afschuwelijk vinden dat te moeten zeggen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Hm, probeer nog een keer."
    Ik grinnik en denk even na. Intussen druk ik kleine kusjes op zijn lippen en kijk hem af en toe verliefd aan. Charlie moest het weten. Niet dat ik het haar vertel, of misschien wel. Maar niet in details, hoe hard ze ook aandringt. Alleen met haar voor 2 uren op een vliegtuig? Ze zal wel zolang op mijn kap zitten tot ik haar alles heb verteld. Ik kom plots op een goed argument.
    "Omdat ik overmorgen voor 4 dagen jou moet missen. En je moet toch zien dat ik je niet vergeet."
    Ik grinnik even.
    "En als het iets heel erg lief is, kan ik tegen iedereen opscheppen over hoe lief mijn vriendje is."
    Liefdevol druk ik mijn lippen op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    Naast me hoor in Charlotte in de lach schieten op een moment dat ik het eigenlijk niet snap. Sowieso het komische deel hiervan snap ik niet helemaal.
    "Sorry."
    Ik grinnik zachtjes en schud met mijn hoofd.
    "Ik ben blij dat je het leuk vind," grinnik ik op mijn beurt en haal een hand door mijn haren. Met een klein lachje kijk ik naar haar. Het blijft me toch verbazen dat ze hier zit. Vanochtend kon ik haar niet zien of luchten en nu zit ze gewoon bij mij thuis op de bank een film te kijken. Tja, deels eigenbelang maar aan de andere kant vind ik het stiekem ook wel gezellig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."