• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Michael

    "Hoezo straf? Waarom zou ik je willen straffen? En wat heeft dat ermee te maken dat ik een schijtluis ben?"
    Ik schiet in de lach.
    "Jij zei dat je nog een eitje met mij te pellen had, dat eitje is nog niet geweest hoor," grinnik ik en ik haal een hand door mijn haren terwijl ik haar grijnzend aan kijk. Ik ga wat rechterop zitten en grinnik zachtjes. Mijn armen sla ik over elkaar en afwachtend kijk ik haar aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Jij zei dat je nog een eitje met mij te pellen had, dat eitje is nog niet geweest hoor."
    Ik kijk hem even aan en schiet in de lach. Mannen luisteren niet, daar is Michael het levende bewijs van.
    "Niet met jou. Met Sinterklaas," grinnik ik. "Ik vergeleek jou alleen met hem omdat je zei dat je me toelachte," voeg ik er voor de duidelijkheid aan toe.
    Ik denk niet dat ik ooit die woorden tegenover Michael in de mond zou nemen mocht ik inderdaad een appeltje met hem te schillen hebben. Ik ben er vrij zeker van dat het er dan heel anders aan toe zou gaan. Ik trek wat afwezig mijn kleren een beetje goed en kijk hem lachend aan. Ik rol een keer met mijn ogen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Niet met jou. Met Sinterklaas. Ik vergeleek jou alleen met hem omdat je zei dat je me toelachte."
    Ik frons een beetje. Nu is het mijn beurt om haar niet te snappen. Terwijl ze met haar ogen rolt wordt mijn frons dieper. Haar worden kan ik niet plaatsen, ik snap ze niet. Lachend haal ik mijn schouders op.
    "Wat jij wilt," probeer ik mijn tekortkoming grinnikend op te lossen. "Maar ik begrijp het niet. Wat is de overeenkomst tussen Sinterklaas en mij behalve dat we allebei enorm sexy zijn?" Lachend kijk ik haar aan en haal opnieuw een hand door mijn haar.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Wat jij wilt. Maar ik begrijp het niet. Wat is de overeenkomst tussen Sinterklaas en mij behalve dat we allebei enorm sexy zijn?"
    Ik moet opnieuw lachen. We lijken een beetje op een andere golflengte te denken op dit moment.
    "Nou, wat jij zegt is overduidelijk, geen twijfel mogelijk daar aan. Maar de sint staat toch steeds van op zijn boot iedereen toe te lachen, en jij lachte mij net toe..." Hoe meer ik uitleg hoe meer ik zelf snap dat het een beetje vergezocht is. Het was gewoon het eerste dat in me opkwam. Ik doe alsof ik met mijn hand naar iets onzichtbaars tussen ons in grijp.
    "Volgens mij zit er storing op onze lijn," grinnik ik. Ik heb het nog niet vaak voor gehad met hem dat we alles zo duidelijk aan elkaar moesten uitleggen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Nou, wat jij zegt is overduidelijk, geen twijfel mogelijk daar aan. Maar de Sint staat toch steeds van op zijn boot iedereen toe te lachen, en jij lachte mij net toe..."
    Ik lach wat schamper en haal een hand door mijn haren. Iets wat ver gezocht, heel ver eigenlijk. Zachtjes schud ik mijn hoofd en.
    "Volgens mij zit er storing op onze lijn."
    Ik lach zachtjes en kijk haar schuin aan.
    "Ja, maar dat gaat wel weer over hoor," lach ik. "Het gebeurd wel vaker, dan ligt je provider er even uit duurt maar even en daarna heb je weer verbinding," vervolg ik lachend.
    Als zij het ver mag zoeken, mag ik dat ook. Opnieuw span en ontspan ik mijn beenspieren opnieuw aan. Het geklop is nu wel bijna over, de pijn is helemaal weg. Echt, die ibuprofen is een wondermiddeltje, een gevaarlijk wondermiddeltje maar soms zijn ze maar al te goed.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cosette schreef:
    Arion

    Ik neem haar wat steviger in mijn armen als ik voel hoe ze haar lichaam tegen het mijne aandrukt. Ook haar kus beantwoord ik met veel plezier.
    "Vuur genoeg."
    Haar vingers glijden tussen de mijne. Mijn gezicht weerspiegelt haar glimlach.
    "Mooi zo," lach ik.
    Ik draai ons om zodat ze een beetje over me komt te liggen. Voorzichtig neem ik haar gezicht in mijn handen en druk mijn lippen opnieuw op de hare. Mijn vingers glijden door haar zachte haren.
    "Heb ik al gezegd dat ik dit met niemand anders had willen doen?" fluister ik.


    Mary

    "Mooi zo."
    Ik kijk hem lachend aan wanneer hij ons wat omdraait, en teder kus ik hem terug. Genietend sluit ik mijn ogen wanneer zijn vingers door mijn haren gaan.
    "Heb ik al gezegd dat ik dit met niemand anders had willen doen?"
    Glimlachend kijk ik hem weer aan en schud mijn hoofd.
    "Nee, maar stiekem hoopte ik het wel," geef ik zacht toe.
    "En ik heb ook nog geen moment spijt gehad van die keuze."
    Zacht druk ik mijn lippen op de zijne.
    "Het was perfect. Dit is perfect."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Irial knikt en zet grote ogen op. "Ja gelukkig maar, ik ben niet zo'n fan van incest." Lacht hij dan.
    Irial zucht even en neuriet dan het liedje die op de radio is.
    "He tastes like Cooolaaa," Zingt hij vrolijk mee.
    Ik lach even hoofdschuddend en trek hem naar me toe. Ik druk dan mijn lippen stevig op die van hem.
    Ik hou hem vast. Ik hou zo veel van hem.
    Ik glimlach tegen zijn lippen aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    "Volgens mij zit er storing op onze lijn. Ja, maar dat gaat wel weer over hoor. Het gebeurd wel vaker, dan ligt je provider er even uit duurt maar even en daarna heb je weer verbinding," lacht hij.
    Ik lach gezellig mee en vouw mijn benen onder mijn kont, zodat ik in een soort kleermakerszit zit.
    "Charlotte is er nu even niet," zeg ik met een fijn stemmetje. "Gelieve een boodschap na te laten na de biep. Biee- Wacht even, volgens mij is er terug connectie," grap ik op mijn beurt.
    Ja, dag, ik ga mezelf niet heus een leeghoofd noemen. Dat ben ik niet. Al moet ik soms wel beter nadenken over wat ik zeg.

    Arion

    "Nee, maar stiekem hoopte ik het wel. En ik heb ook nog geen moment spijt gehad van die keuze. Het was perfect. Dit is perfect."
    Ik knik zachtjes. Ze heeft volledig gelijk. Ik wil even zeggen dat ze ook nog niet echt de tijd gehad heeft om spijt te krijgen, maar ik hou mijn mond. Dat zou het verpesten. Dat wil ik niet.
    "Jij hoort niet in een klooster thuis," grinnik ik zachtjes. Ik laat rustig een hand langs haar zij glijden. "Jij hoort bij mij," voeg ik er met een liefdevolle blik aan toe.
    Ik laat mijn andere hand naar haar bovenbeen glijden en neem het zachtjes vast om het vervolgens een beetje over me heen te trekken.

    Irial

    Als Kyle me kust, druk ik mezelf nog dichter tegen hem aan. Zijn omhelzing is er één waaruit ik nooit zou willen ontsnappen. Ik ben gelukkig in zijn kooitje. Mijn hart fladdert namelijk als een gek.
    Hij glimlacht tegen mijn lippen aan, en ik bijt zachtjes op zijn onderlip. Mijn vingers kriebelen zijn nek en spelen met een plukje haar.
    Wat hij met me doet, kan ik niet beschrijven.
    "Heb ik je al een keer gezegd dat je lekker zoent?" fluister ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Jij hoort niet in een klooster thuis. Jij hoort bij mij."
    Overal waar zijn hand glijdt, laat hij weer tintelingen achter. Grinnikend druk ik mijn lippen op de zijne.
    "Wil je dat even opnemen? Of noteren? Dan gelooft Charlie je misschien."
    Ik druk kleine kusjes op zijn lippen en lach zachtjes tussendoor.
    "En goed dat ik bij jou hoor. Ik vind dat we goed bij elkaar passen."
    Geamuseerd kijk ik hem aan en veeg zacht met mijn lippen over de zijne, zonder hem ook werkelijk te kussen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Irial drukt zich steviger tegen me aan en bijt zacht op mijn onderlip. Zijn vingers kriebelen in mijn nek ik ik voel hem met een plukje haar spelen.
    "Heb ik je al een keer gezegd dat je lekker zoent?" Fluistert hij dan.
    Ik kijk hem aan.
    "Als je dat nog niet gedaan had, heb je dat nu wel." Zeg ik zacht en kus hem weer.
    Mijn hart klopt van verliefdheid sneller. Ik glimlach weer even. Ik kan niets anders dan glimlachen volgens mij. Maar dat heeft zijn redenen, Irial...!


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael

    "Charlotte is er nu even niet. Gelieve een boodschap na te laten na de biep. Biee- Wacht even, volgens mij is er terug connectie."
    Ik grinnik zachtjes en ga nu helemaal overeind zitten. Lachend kijk ik haar aan.
    "Dat is gezellig," lach ik. "Michael is ook weer aanwezig. In ieder geval-, redelijk aanwezig," voeg ik eraan toe.
    Ik zet mijn glas aan mijn lippen en neem een paar slokken water. Het glas zet ik op een tafeltje naast ons. Of we op dezelfde lijn zitten? Ik weet het niet maar eerlijk gezegd maakt het me ook allemaal niet zoveel uit. Zolang de gespannen sfeer maar een beetje weg is gezakt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Wil je dat even opnemen? Of noteren? Dan gelooft Charlie je misschien. En goed dat ik bij jou hoor. Ik vind dat we goed bij elkaar passen."
    Ik grinnik zachtjes. Goed is zacht uitgedrukt. Ik kan me niet inbeelden dat ik met een ander zo snel gegaan zou zijn als bij Mary, omdat het juist voelde. Dat voelde het ook bij een ander niet.
    "Tuurlijk," lach ik. "Neem even je mobiel, daarmee kun je wel wat opnemen. Dan kun je het nog als ringtone gebruiken ook," grinnik ik.
    Eerlijk gezegd hoeft Charlotte dit helemaal niet te weten van mij. Ik zou het ergens een beetje genant vinden. Maar volgens mij vertelt Mary haar toch wel wat er gebeurd is. Die meiden zijn twee handen op één buik.

    Irial

    "Als je dat nog niet gedaan had, heb je dat nu wel."
    Ik grinnik even. Zijn commentaar ligt nogal erg voor de hand. Ik druk een kusje op zijn voorhoofd en laat mijn ogen even over de vloer van de auto glijden.
    "Misschien moesten we maar eens kleren aandoen," zeg ik zachtjes. "Tenzij je nog een rondje wilt," lach ik.
    Ik laat mijn ogen de auto rondspeuren, op zoek naar een spoor van mijn schijnbaar vermiste kleren. Dit keer ben ik van plan beter op te letten, zodat ik niet weer een poging doe mezelf in zijn boxer te wurmen.

    Charlotte

    "Dat is gezellig. Michael is ook weer aanwezig. In ieder geval-, redelijk aanwezig."
    Ik lach zachtjes en merk pas dat de televisie aan staat als ik geluid hoor. Juist, we waren naar een film aan het kijken. Ik richt mijn ogen even op het scherm, maar kan niet echt meer volgen. Volgens mij heb ik een belangrijk stuk gemist.
    "Hé!" zeg ik gespeeld boos tegen Michael. "Door jou heeft Hugh mijn aandacht moeten missen," voeg ik er aan toe.
    Ik trek een pruillip en frons mijn wenkbrauwen terwijl ik hem aankijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Tuurlijk. Neem even je mobiel, daarmee kun je wel wat opnemen. Dan kun je het nog als ringtone gebruiken ook."
    Lachend kijk ik hem aan en schud mijn hoofd.
    "Ik maakte maar een grapje hoor."
    Ik druk een kusje op zijn lippen en kijk hem glimlachend aan. Zo wil ik me hem blijven herinneren, hoe hij hier nu ligt. Ik ga even rechtop zitten en neem mijn gsm uit mijn broekzak, om snel een foto te nemen. Onschuldig kijk ik hem aan en laat de foto zien.
    "Kijk hoe knap mijn vriendje is," zeg ik giechelend.
    Ik druk een kusje op zijn lippen en kijk hem verliefd aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Hé!. Door jou heeft Hugh mijn aandacht moeten missen."
    Ik begrijp dat een pruillipje veel invloed kan hebben op een man maar deze, in deze situatie, is gewoon te komisch. Lachend kijk ik haar aan.
    "Ach," zeg ik wat gespeeld onverschillig. "Daar zal Hugh vast wel weer overheen komen. Die man krijgt op een ander moment wel weer jou aandacht. Hij moet maar leren om je te delen."
    Ik rek me even uit en haal dan mijn schouders op. Snel laat ik mijn ogen over het scherm glijden, nee deze film is niet de mijne. Te veel verhaal, te weinig doden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    Irial drukt een kusje op mjin voorhoofd.
    "Misschien moesten we maar eens kleren aandoen." Zegt hij zacht. "Tenzij je nog een rondje wilt." Lacht hij.
    Ik lach ook even. "Je weet dat ik daar geen nee tegen zeg," Grinnik ik. "Maar het is denk ik slim om weer naar de les te gaan." Zeg ik met een glimlachje.
    Ik zoek mijn kledij bij elkaar en kijk even onschuldig naar Irial. Dan trek ik mijn kleding aan. Niet oplettend dat ik mijn shirt achterstevoren aantrek.


    Ich liebe dich 27.12.23