• © Copyright Dracy

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Arion

"Omdat ik overmorgen voor 4 dagen jou moet missen. En je moet toch zien dat ik je niet vergeet. En als het iets heel erg lief is, kan ik tegen iedereen opscheppen over hoe lief mijn vriendje is."
    Als kers op de taart krijg ik nog een kusje. Ik grinnik en kijk haar hoofdschuddend aan.
    "Dat is laag, Mary Mary Santiago, dat je die kaart speelt," lach ik. "Nu moet ik het wel vertellen."
    Ik druk een paar kleine kusjes op haar lippen.
    "Ken je een Claddagh? Het is een Ierse ring die staat voor de liefde. Er zitten drie symbolen in verworven, een hart voor liefde, handen voor vriendschap en een kroon voor trouw. Aan de manier waarop je hem draagt, geef je aan of je single, verliefd, verloofd of getrouwd bent," leg ik rustig uit. Ondertussen heb ik ons armen weer tussen ons in gebracht en speel ik met haar vingers.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Kyle

Irial gaat even met zijn hand over mijn wang.
    "Ik weet nog steeds niet hoe ik erbij kwam te zeggen dat ik je broer was." Zegt hij dan.
    "Ik denk dat je bezorgd was?" Zeg ik.
    "Je wilde helpen omdat ik anders niemand bij me had?" Vraag ik er achteraan.
    Ik kijk hem aan. Ik heb zo een aantal redenen. Maar ik denk dat die niet kloppen.

Ich liebe dich 27.12.23

Mary

"Dat is laag, Mary Mary Santiago, dat je die kaart speelt. Nu moet ik het wel vertellen."
    Lachend kijk ik hem aan, net een klein kindje dat eindelijk zijn zin krijgt.
    "Ken je een Claddagh? Het is een Ierse ring die staat voor de liefde. Er zitten drie symbolen in verworven, een hart voor liefde, handen voor vriendschap en een kroon voor trouw. Aan de manier waarop je hem draagt, geef je aan of je single, verliefd, verloofd of getrouwd bent."
    Vertederd kijk ik hem aan en druk een liefdevolle kus op zijn lippen, die ik pas na enkele langdurige seconden weer afbreek.
    "Vertel het me, Arion. Uit welk sprookjesboek kom je?"
    Ik grinnik even en kus hem nogmaals.
    "Als ik ooit zo'n ding heb, ik draag hem sowieso op die manier dat hij aangeeft dat ik samen ben met de meest geweldige jongen ooit."
    Verliefd kijk ik hem aan.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Charlotte

"Ik ben blij dat je het leuk vind," grinnikt hij.
    Ik moet zachtjes lachen, om hem dit keer. Hij bedoelde het vast niet zo, maar het kwam best schattig over. Ik ben al blij dat hij me niet voor gek verklaart. Misschien maar nooit een Disney film kijken met hem, daar ga ik nog meer in op. Wanneer ik naar het salontafel buig om mijn glas water te nemen, zie ik hem naar me kijken met een lachje op mijn gezicht. Ik geef hem een klein duwtje.
    "Zit je me nou nog uit te lachen?" zeg ik met een klein lachje.
    Ik richt mijn ogen weer op het scherm terwijl ik van mijn glas nip.

Irial

"Ik denk dat je bezorgd was? Je wilde helpen omdat ik anders niemand bij me had?"
    Ik knik, en schud dan even mijn hoofd.
    "Ja, dat wel allemaal. Ik weet nog dat ik perse in die ambulance wou raken, maar ik vraag me gewoon af hoe ik dan op het woord broer kwam," antwoord ik zachtjes.
    Ik grinnik even. Mocht ik echt zijn broer zijn, dan waren we net wel heel fout bezig. Nee, laat mij mijn zus maar houden. Dan kan ik Kyle ook houden zoals ik hem nu heb.

Arion

"Vertel het me, Arion. Uit welk sprookjesboek kom je? Als ik ooit zo'n ding heb, ik draag hem sowieso op die manier dat hij aangeeft dat ik samen ben met de meest geweldige jongen ooit."
    Ik kijk haar vragend aan bij die eerste vraag. Sprookjesboek? Het duurt even voor het muntje valt en ik besef dat ze me zojuist een prins noemde.
    Ik lach zachtjes en druk mijn lippen vluchtig op de hare.
    "Jij bent Thumbelina, en ik ben de Fairy Prince, weet je nog?" grinnik ik.
    Ik frons mijn wenkbrauwen even en kijk bedenkelijk als ik me bedenk dat ik mezelf zojuist eigenlijk homoseksueel genoemd heb. Ik schud mijn hoofd en kijk haar aan.
    "Maar zou je er één willen?" vraag ik dan.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

"Jij bent Thumbelina, en ik ben de Fairy Prince, weet je nog?"
    Ik giechel.
    "Zo klein ben ik niet, en tuurlijk weet ik dat nog. Dat vergeet ik nooit meer," zeg ik zacht.
    "Maar zou je er één willen?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Ik weet niet."
    Glimlachend geef ik hem en klein kusje.
    "Vind je het erg als ik heel even meer om jou geef dan om een ring?" vraag ik voorzichtig.

Arion

"Ik weet niet. Vind je het erg als ik heel even meer om jou geef dan om een ring?"
    Ik kijk haar geamuseerd aan.
    "Nou vooruit maar, heel even dan," grinnik ik.
    Ik breng mijn lippen plagerig voor de hare maar kus haar niet. Met een uitdagende fonkeling in mijn ogen kijk ik in die van haar.
    De seks was fijn, heel fijn zelfs. Maar als ik eerlijk ben moet ik toegeven dat ik hier ook van geniet, met haar in mijn armen liggen, plagen, praten. Mocht ik een meisje zijn, dan was dit nu het aangewezen moment om te giechelen.

Michael

"Zit je me nou nog uit te lachen?"
    Schijnheilig schud ik met mijn hoofd.
    "Nee hoor," grinnik ik zachtjes. "Toe lachen dat mag toch wel?"
    Lachend leun ik met mijn schouder tegen de leuning zodat ik bijna helemaal plat lig met mijn been omhoog. Toch voelt dit nog steeds het beste zo met mijn been omhoog. Grijnzend kijk ik haar aan.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Charlotte

"Nee hoor. Toe lachen dat mag toch wel?"
    De grijns op zijn gezicht spreekt zijn woorden heel erg tegen. Ik moet lachen als ik zie dat hij er als een zoutzak bij zit. Oké, ook Michael heeft zo zijn minder elegante momenten.
    "Toe lachen. Wie ben je, Sinterklaas?" lach ik. "Want dan heb ik een eitje met je te pellen, kerel," zeg ik terwijl ik overdreven wat rechter ga zitten en mijn borstkas vooruit steek, alsof ik een beer van een vent ben.
    Mijn aandacht voor de film ben ik even kwijt, helaas. Gelukkig kan je die dingen tegenwoordig zelfs op televisie zelf terug spoelen.
    Ik geniet van de ontspannen sfeer die er nu hangt.

Mary

"Nou vooruit maar, heel even dan."
    Ik grinnik zacht en wil net mijn lippen opbde zijne plaatsen, wanneer hij wegtrekt.
    "Geen kusje?"
    Ik zet een pruillip op.
    "Arion niet lief," zeg ik zacht.
    Wanneer mijn handen even over zijn borst glijden, kom ik weer tot het besef dat we beiden naakt zijn, een feit waar ik me niet meteen aan stoor. Afwachtend kijk ik hem aan, benieuwd of hij een excuus heeft om me niet te kussen. Ik kan maar geen genoeg krijgen van hem.

Kyle

"Ja, dat wel allemaal.Ik weet nog dat ik perse in de ambulance wou raken, maar ik vraag me gewoon af hoe ik dan op het woord broer kwam." Zegt Irial.
    Ik haal mijn schouders op. "Het was het eerste dat in je opkwam. Misschien voelde je het zo, dat ik je broertje was." Zeg ik dan. Ik druk een kusje op zijn lippen.
    "Gelukkig is dat niet zo, want dan hadden we nooit iets kunnen krijgen." Glimlach ik. Niet dat ik het erg zou vinden zijn broertje te zijn, maar dan had dit er nooit geweest.

Ich liebe dich 27.12.23

Michael

"Toe lachen. Wie ben je, Sinterklaas? Want dan heb ik een eitje met je te pellen, kerel."
    Ik trek mijn wenkbrauwen op en schiet in de lach.
    "Ik ben een jonge, gewonde, zielige man die voorlopig niet meer mag sporten en helemaal uit zijn hum is," grinnik ik zachtjes en ik kijk haar met lachende ogen aan. Afwachten welk appeltje ze met mij te schillen heeft. De film heeft nooit aandacht van mij gekregen maar nu al helemaal niet meer. Eerlijk gezegd maakt het me ook niet heel veel uit. De reden waarom we hem aan hebben gezet is gelukt, de sfeer is relaxt.

Arion

"Geen kusje? Arion niet lief," zegt ze met pruillip.
    Ik ril even als haar handen over mijn borstkas glijden. Bijna automatisch kijk ik naar het haardvuur. Het hout is bijna opgebrand.
    "Babe, je krijgt straks een kusje, maar ik ga eerst even wat meer hout in de haard doen," lach ik zachtjes.
    Te lui om op te staan, draai ik me op mijn buik en sleep me aan mijn ellebogen naar het vuur. Ik ben net dicht genoeg om een blok te kunnen nemen en deze in de vlammen te gooien. Dat herhaal ik nog een keer. Ik ga meteen weer bij Mary liggen. Met een vuist sla ik een keer op mijn borstkas.
    "Grote sterke man vuur maken," zeg ik nogal bruut.
    Ik barst in lachen uit en trek haar tegen me aan. Dit keer kus ik haar wel. Maar al te graag zelfs.
    "Vuur genoeg?" vraag ik een beetje dubbelzinnig.

Irial

"Het was het eerste dat in je opkwam. Misschien voelde je het zo, dat ik je broertje was.Gelukkig is dat niet zo, want dan hadden we nooit iets kunnen krijgen."
    Ik knik hevig en zet grote ogen op.
    "Ja gelukkig maar, ik ben niet zo'n fan van incest," lach ik.
    Mocht hij mijn broer zijn had ik hem nooit aangeraakt hoor. Ik besluit er verder niet te veel over te denken, voor ik een afkeer krijg.
    Ik zucht even en neurie een beetje mee met de muziek. Ondertussen is er al een ander liedje begonnen.
    "He tastes like Cooolaaa," zing ik vrolijk mee.

Charlotte

"Ik ben een jonge, gewonde, zielige man die voorlopig niet meer mag sporten en helemaal uit zijn hum is," grinnikt hij.
    Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Wat ben je toch een zielepootje," zeg ik met een pruillip.
    Nee, ik lach hem niet uit. Ik lach hem toe. Ik grinnik even. Mannen zijn net kleine kindjes wat pijn betreft. Ik wil even voorstellen een kusje op zijn been te geven maar bedenk dan dat de sfeer dan vast weer zou omslaan. Als er in de televisie een luide knal klinkt, schrik ik echter zo hard dat ik zonder nadenken zijn arm beet neem.
    "En ik ben een schijtluis," grinnik ik terwijl ik zijn arm weer los laat. Ik haal een hand door mijn haren en kijk hem lachend aan.

[Ik ga slapen ^^]

[Good night.]

Michael

"Wat ben je toch een zielepootje."
    Ik knik zachtjes en zet grote Bambi ogen op. Mijn pruillipje laat ik achterwege, die zal niet veel meer bijbrengen. Lachend kijk ik op als ik haar zie schrikken en mijn arm beet pakt.
    "En ik ben een schijtluis."
    Ik schud bemoedigend mijn hoofd en grinnik zachtjes.
    "Dat valt best wel mee," lach ik. "Alleen wat angstig. Maar was dit mijn 'straf'? Want dan ben je wel een schijtluis."
    Lachend kijk ik haar aan. De flirt is totaal niet in mijn stem te horen, het is in ieder geval niet mijn intensie om te flirten. Ik wil het niet eens ten sprake brengen.

[ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 22:37 ]

Mary

"Babe, je krijgt straks een kusje, maar ik ga eerst even wat meer hout in de haard doen."
    Grinnikend kijk ik toe hoe hij zonder op te staan toch koppig genoeg is om hout op het vuur te leggen.
    "Grote sterke man vuur maken."
    Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik hem even aan, maar kan het toch niet laten even te grinniken.
    "Vuur genoeg?"
    Ik kijk even naar het haardvuur en dan weer naar zijn lippen. Vurig, maar liefdevol, druk ik mijn lippen op de zijne, en druk mijn lichaam dicht tegen dat van hem aan.
    "Vuur genoeg," zeg ik zacht met een glimlach.
    Ik verstrengel onze vingers en kijk hem verliefd aan.

Charlotte

"Dat valt best wel mee. Alleen wat angstig. Maar was dit mijn 'straf'? Want dan ben je wel een schijtluis."
    Ik kijk hem bedenkelijk aan en frons mijn wenkbrauwen. Toch kan ik een lachje niet onderdrukken.
    "Hoezo straf? Waarom zou ik je willen straffen? En wat heeft dat ermee te maken dat ik een schijtluis ben?" vuur ik mijn vragen op hem af. Ik schud mijn hoofd en lach even. Sommige kronkels van zijn hersenen kan ik nog steeds niet volgen. Het is bevrijdend om weer een luchtig gesprek te hebben. Die gewichtigheid van eerder werkte nogal op mijn humeur.

Arion

Ik neem haar wat steviger in mijn armen als ik voel hoe ze haar lichaam tegen het mijne aandrukt. Ook haar kus beantwoord ik met veel plezier.
    "Vuur genoeg."
    Haar vingers glijden tussen de mijne. Mijn gezicht weerspiegelt haar glimlach.
    "Mooi zo," lach ik.
    Ik draai ons om zodat ze een beetje over me komt te liggen. Voorzichtig neem ik haar gezicht in mijn handen en druk mijn lippen opnieuw op de hare. Mijn vingers glijden door haar zachte haren.
    "Heb ik al gezegd dat ik dit met niemand anders had willen doen?" fluister ik.