• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Rachel
    Ik voel hoe ik moet blozen. "Jij ook" mompel ik en druk mijn lippen weer aan de zijne. Met mijn vingers schrijf ik wat letters op zijn rug.

    [trolol als je nu naar Spaans gaat ahahaha]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dave Karofsky:

    'Het is vreselijk.' zegt Kurt waarnaar hij zijn blik naar beneden houdt. 'Maar, Blaine en ik waren net te laat. Blaine probeerde haar nog te redden maar hij was te laat, ze was al dood. Nu geeft hij zichzelf de schuld van alles en lijkt het alsof hij een trauma opgelopen heeft.' vertelt hij. 'Blaine heeft het uitgemaakt.' zegt Kurt en ik zie aan hem dat het voor hem zwaar is om dat te zeggen. Ik druk hem tegen mij aan. 'Kurt, het komt wel goed met hem. Vroeg of laat zal hij beseffen wat hij gedaan heeft, tegenover jou. Je moet het even laten rusten, je moet jezelf even laten bijkomen van alles' zeg ik rustig en wrijf over zijn rug heen. 'Blaine moet hier zelf proberen uit te komen' zeg ik zachtjes en leg mijn hoofd op zijn hoofd. Het was vreselijk om Kurt zo te zien.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik pak haar vast en leg haar op de tafel. Nu lig ze daar en buig ik me over haar heen en druk ik mijn lippen weer op de hare. Mijn hand laat ik langs haar kaaklijn glijden en mijn andere hand verplaats ik weer in haar nek.

    Kurt

    'Wat als ik het niet kan laten rusten?' vraag ik terwijl ik automatisch iets verder van hem ga zitten, omdat hij een beetje te erg dichtbij komt.. Ik kijk hem aan en mijn ogen worden langzamerhand weer waterig, maar ik wil niet meer huilen..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik begin te lachen om Finn. "lieverd ik hou van je maar ik denk niet dat het slim is om hier wat te strippen aangezien de bel zo gaat" ik ga weer recht zitten en haal een vingers door mijn haar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik kreun gesmoord en zet een pruillipje op. 'Oké.' zeg ik waarna ik weer normaal ga zitten. 'Iedereen is nogal aan de late kant, vind je niet?' vraag ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dave Karofsky:

    'Wat als ik het niet kan laten rusten?' vraagt Kurt en gaat een beetje verder weg zitten van me. Ik kijk hem spijtig aan en glimlach zwakjes. Hij kijkt me waterig aan, zo te zien gaat hij weer huilen. 'Kurt, het is jouw schuld niet. Dat hij zo doet. Je houdt van hem, het is begrijpelijk dat je het niet zomaar laat rusten' de laatste zin kwam er moeizaam uit en ik kijk weg.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    "sorry lieverd, en ja iedereen is laat" op de gang hoorde ik de bel en de docent kwam ongeveer gelijk binnen. Ik zuchtte en plofte op de stoel neer. Mijn handen sloeg ik over mekaar op mijn buik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik bijt even op de binnenkant van mijn wang om de tranen te verbijten en knik even. 'Ik hoop dat we opnieuw kunnen beginnen, David.' zeg ik gemeend. 'Ik zou graag vrienden met je worden.'

    Finn

    'Ben je al een beetje nieuwsgierig naar je verrassing?' vraag ik aan haar terwijl ik mijn boeken pak en ze open leg op de goede bladzijde. Ik begin met mijn pen een beetje tegen de tafel te tikken terwijl ik haar aan kijk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik "tuurlijk ben ik nieuwsgierig wat het is" ik kijk even naar de docent die geïriteerd rondkijkt. "Weten jullie soms waar de rest blijft?" hij kijkt ons geïriteerd aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dave Karofsky:

    'Ik hoop dat we opnieuw kunnen beginnen, David.' zegt Kurt gemeend. 'Ik zou graag vrienden met je worden.' zeg hij dan. Nu lopen de tranen langs mijn wangen. 'Het zo mijn eer zijn om vrienden met je te worden, Kurt' zeg ik snikkend en kijk hem aan. 'Het spijt mij zo' zeg ik zachtjes en probeer mijn tranen weg te vegen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik glimlach en kijk daarna naar de docent en haal mijn schouders op. 'Ik weet ook niet waar ze allemaal uithangen.' zeg ik waarna ik Rachel vragend aankijk. Waar is iedereen toch?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik haalde mijn schouders op. Ik grinnikte toen hij boos weg draaide. "Ik moet even wat opschrijven voor de klas" glimlach ik liefjes naar de docent. Ik pak een rose krijgtje en begin een hart te tekenen met Finns naam, mijn naam en ik teken er een baby'tje naast


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik schuif weer dichter naar hem toe en omhels hem. 'Het is oké.' zeg ik terwijl ik hem troostend over zijn rug wrijft. 'En het gaat ook goed komen met jou, dat beloof ik.' zeg ik terwijl ik hem weer aan kijk en glimlach. 'Ik weet dat dit een rare vraag is, maar..' ik twijfel even en er verschijnt een zwakke glimlach rond mijn lippen. 'Heb je interesse om mee te doen in de Glee club?' vraag ik. Hij zou dat waarschijnlijk toch niet willen, maar ik denk wel dat het beter voor hem zou zijn. Het heeft mij ook door moeilijke tijden heen gesleept, dus waarom niet?

    Finn

    Ik schater het uit van het lachen, maar al snel bedenk ik me dat iedereen dit kan zien. 'Eh, Rachel..' zeg ik ongemakkelijk waarnaar ik snel naar het bord loop om het uit te vegen. 'Als ze hele school erachter komt gaan ze roddelen, en gaan ze je nog slechter behandelen.' zeg ik zachtjes tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach "I no, maar er is nu alleen een docent dus ik vond het wel ff kunnen, trouwens Santana en Sebastiaan weten het ook dus denk je niet dat heel de school het al weet?"V


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dave Karofsky:

    Hij schuift naar me toe en omhelst me. Ik omhels hem terug en veeg mijn tranen weg. 'Het is oké.' zegt Kurt en wrijft troostend over mijn rug. 'En het gaat ook goed komen met jou, dat beloof ik.' zegt Kurt en kijkt me glimlachend aan. 'Ik weet dat dit een rare vraag is, maar..' ik zie hem twijfelen en kijk hem vragend aan. 'Heb je interesse om mee te doen in de Glee club?' vraagt Kurt. Ik glimlach zwakjes. 'Dat zou ik leuk vinden, alleen ik kan niet zingen en de hele glee club haat me wat ik allemaal tegen hun gedaan heb. Dus nee, het spijt me, Kurt' zeg ik en kijk hem aan.


    One Who Travels A Higher Path.