• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your faver




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle



    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:06 ]


    ~

    (Is goed hoor, hij komt zo na het gevecht met Harvey en hij zal hem eerst eens bang maken of irriteren doet hij altijd ^^)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Jerro

    "Ach kijk nou dat is zonde, nu is de camouflage van mijn been af" ik lach, de pijn valt mee. "Eens kijken of jouw been ook zo kan bloeden" ik wissel snel en behendig van wapen en hak keihard in de zijkant van zijn boven been. Ook bij hem gust het bloed er nu sneller uit. "Zoow, nu hebben we weer wat gemeen: een bloedende wond in ons boven been" ik grijns en mijn haar valt weer voor mijn ogen. Ik haal mijn hand door mijn haar en doe het naar achter. Zal wel niet lang blijven zitten maar ik kan in ieder geval iets zien.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    b]Elianne Rose Jones - District 4 word vermoord door mij[/b

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 21:14 ]


    ~

    Elena - District 11

    ik klim uit de boom en ga nog wat dichter bij ze staam maar wel in een boom waar ik veilig ben en kijk bezorgt hoe ze elkaar verwonde


    I Love The Vampire Diaries

    Amelia Rivers - District 3

    Ik pak mijn water weer terug van Jayson als hij wat heeft gehad en sta op. 'Ik ben nu even jagen' zeg ik en stop mijn spullen weer terug. 'Ik ben over een uurtje denk ik wel weer terug.' Ik neem afscheid van mijn bondgenoten en loop de dichtere bebossing in. Ik hou een mes in mijn ene hand en mijn zelf gemaakte speer in de andere. Als ik een meisje zie lopen duik ik achter een boom en kijk toe. Ze kijkt om zich heen. Ik steek mijn mes even terug in mijn riem en smijt een steen een kant op. Ze kijkt er meteen heen. 'Wie is daar?' roept ze.


    ~

    Harvey - 9

    "We zouden tweelingen kunnen zijn," spreek ik, terwijl mijn eeuwige glimlach plaats maakt voor een harde en vechtlustige blik. Hij zal ervan lusten. Niemand ontkomt levend aan mij. Geen enkele Beroeps, in ieder geval. "Kom op dan."

    [Lol, moeten ze elkaar nu afslachten en helemaal dood maken, of alleen zwaargewond uit de strijd komen?]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    (Ja daar zat ik ook al aan te denken, we zijn nog niet zo lang bezig met deze topic en dan al meteen helemaal zwaargewond zijn dat is ook niet echt ja.... Miss komt er dan opeens iemand tussen ons of er langs en dan ja, miss. kunnen we dan samen die Acis afmaken of zo... neej ik kom er niet uit xD)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Ik heb zo'n idee dat ik straks nog als enige beroeps over ben >,<)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Of een bondgenootschap, zo van: "Eigenlijk ben je best goed, jou kan ik wel gebruiken." Zoiets kan ook nog?]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    (Whaa, jaaw dat is ook goed, ik denk niet dat ik die beroeps nog lang leven xd )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Ja dan zijn ze helemaal gewond en bijna dood en dan "zullen we stoppen ik denk dat we straks allebei dood zijn" )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Okai:Y)]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Elena - District 11

    oke en help ik jullie met verzorgen als jullie dat goed vinden


    I Love The Vampire Diaries

    (Zullen ze dan allebei tegelijk stoppen?)

    Jerro

    Ik zie nu pas de strijdlust in zijn ogen, maar die van mij zat er al de hele tijd. "Okeej, ik denk dat ik te veel grijns dus ik zal nu maar wat bozer gaan kijken" meteen staat mijn gezicht strak. "Je gaat er aan! net zo als Negen!" ik pak mijn flail en ren op hem af terwijl ik er mee zwaai.

    (Shit ik heb echt iets helemaal verkeerd gedaan, ik ben latijn aan het leren, heb ik allemaal kaartjes gemaakt maar op de verkeerde manier en nu is het hele bureau er mee bezaaid en moet ik ze bij elkaar zoeken >,< wat onmogelijk is)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik bekijk het meisje even goed vanaf het punt waar ik sta. Ik herken haar uit District 4. Ik kom te voorschijn en en smijt iets naar haar. Ze werpt meteen een mes in mijn richting die een snee in mijn wang achter laat. Ik voel even en kijk haar kwaad aan. 'Trut' sis ik en storm op haar af met mijn speer stevig in mijn hand. Ze grijpt een mes en begint meteen in mijn richting te steken. Ik ontwijk het met gemak en sla haar neer met mijn speer. 'Nog een paar laatste woorden voor je sterft?' vraag ik sissend en kijk haar gemeen aan. Ik let op haar gezicht en voel opeens een pijnscheut in mijn been. Ik trek de speer omhoog en boor die zo door haar hart. Ik zak neer op een omgevallen boom en trek het mes weer uit mijn been. Jagen word nu ook niks...


    ~