• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your faver




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle



    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:06 ]


    ~

    Amelia Rivers - District 3

    'Ik vind het prima' zeg ik en kijk hoe ze met het konijn bezig is. 'Als Jayson ook nog wat plan is wakker te worden tenmiste.' Ik pluis rustig mijn vis op en en neem nog wat water. 'Als hij zo wakker is kan ik dan even zoeken voor wat eetbare planten enzo' zeg ik en kijk haar glimlachend aan.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 21:14 ]


    ~

    Elena Drift

    de konijn en de eekhoor zijn eindelijk klaar
    maar laat ze afkoelen. en loop de bos even in opzoek naar groete bladeren om ze daar in tewikelen voor onder weg. Ala ik dat gedaan heb loop ik veder het bos en en ruik de geur van koffie en ga er op af om dat het zo heerlijk ruikt


    I Love The Vampire Diaries

    Ailith Fleta

    'Als we zo door gaan, kunnen we vanavond wel mensen vragen bij ons aan te schuiven,' zeg ik grijnzend, 'Vinden de spelmakers vast leuk.' Als het konijn klaar is om gebraden te worden sta ik op. 'Misschien moeten we gewoon dit ding voor zijn neus houden.'


    Happy Birthday my Potter!

    Jerro

    Als ik het niet dacht, hier komen mensen op af.
    Ik gluur naar beneden en zie vaag in de verte iemand aankomen lopen, miss. Vijf, Twaalf of nee het is Elf. Ik weet het niet en ik kan ook niet eens zien van deze afstand of het een jongen of meisje is. Dat zullen we snel genoeg zien. Ik klim wat naar beneden zodat ik straks gemakkelijk uit de boom kan springen. Ik druk me tegen de boom aan en trek mijn cape goed over me heen en mijn gezicht is weer verborgen in de schaduwen van mijn Capuchon. Ik ga deze keer niemand aanvallen miss. alleen tevoorschijn komen en weggaan.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 21:19 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Ik ga zo Bones kijken ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    Cindelyne Anna Bell

    Het duurt langer voordat ik terug ben bij de aardbeienstruik. Mijn wond op mijn been blijft bloeden. Ik heb mijn muts natgemaakt, die ik op de snee heb gelegd.
    Ik besluit de wortels voor morgen te bewaren, aangezien ik voor vandaag wel genoeg gegeten heb. Ik neem nog een paar aardbeien, die op magische wijze weer zijn aangegroeid in de tijd dat ik weg was.
    Heerlijk, die aardbeien. Wie had gedacht dat ik hier, in de arena, onbeperkt aardbeien kon eten van een struik, terwijl we thuis die luxe niet eens hadden?
    En ik had nog minstens 30 zaadjes over! Zolang ik het zakje had, kon ik niet omkomen van de honger. Een heerlijk gevoel.

    [ Cindelyne staat open voor bondgenoten!! *hint hint hint * (: ]


    If we burn, you burn with us. <3

    Elena Drift

    ik ben op de plek aan gekomen waar het zo heerlijk ruik
    hallo is daar iemand ik ben elena en wil niet vechten wil gewoon even praten en mischien gezellig eten heb wat mee genomen


    I Love The Vampire Diaries

    Amelia Rivers - District 3

    Lachend kijk ik naar Ailith. 'Iedereen zou wel heerlijk eten willen hebben denk ik.' Ik gooi de etensresten weg onder een bosje en maak mijn handen schoon met een beetje water. 'Nog wat interessants gezien vannacht?' vraag ik en ga weer zitten.


    ~

    Ailith Fleta

    Ik spies het konijn aan een stok en leg hem op een steen. Daarna volg ik Amelia's voorbeeld en maak mijn handen schoon met water. 'Muh, mijn stalker Jerro van district 1 die twee mensen vermoordde.'


    Happy Birthday my Potter!

    Amelia Rivers - District 3

    'Oehh een stalker' zeg ik grijnzend en kijk haar aan. 'Waarom nodig je hem niet een keertje uit voor heten?' Ik werp een blik op Jayson. 'Misschien is dat toch niet z'n goed idee' zeg ik en knik op Jayson.


    ~

    Rider schreef:
    (Ik ga zo Bones kijken ^^)

    (Jaaw, ik vergeet het de hele tijd, kijk straks wel de helft in bed xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena Drift

    ik kijk om me heen nog niemand te zien en loop naar het uit gemaakte vuur en ruik mmm hier komt die geur vandaan die heerlijke koffie geur en voel op de plek waar het vuur is geweest nog steeds warm maar niemand te zien loop wat weg van de plek en kijk in de bomen ik zie daar geloof ik iemand staan maar weet het niet zekker en roep naar hem of haar hallo ik ben elena van District 11


    I Love The Vampire Diaries

    April Eleanor Diver

    Mijn keel is droog en ik ben blij als ik voor mijn voeten eindelijk een meer zie. Snel zak ik op mijn knieën en pak mijn lege fles uit mijn rugzak. Voorzichtig schep ik er wat water in. Nu maar hopen dat het drinkbaar is.

    [Kan iemand ineens achter mij verschijnen en me proberen te laten verdrinken ofzo? :')]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 21:53 ]

    [Clint, waar ben jij?]

    Jerro

    Ik sprin snel uit de boom en verschijn achter haar. ze heeft niets door een staart naar de boom.
    "Daar niet maar hier wel" zeg ik grijnzend, mijn grijns is het enige wat te zien is van mijn gezicht.
    ze draait zich verschrikt om en ik verdwijn weer.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.