• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your faver




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle



    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:06 ]


    ~

    April Eleanor Diver

    Ik keek achterom naar de mannelijke negen. 'Laat me raden, jullie hebben een hekel aan elkaar?' vroeg ik en keek weer naar Jerro. Zuchtend legde ik de pijlen naast me neer. 'Ik ben blij dat ik nog leef', mompelde ik zacht en pakte een beetje koffie. Ik nam een slok en genoot er ontzettend van. 'Bedankt voor de koffie'.

    Elena

    Ik kijk verbaast en jarloers op hoe jerro de pijlen geeft aan april maar niemand die het merkt
    En sta snel op voor dat iemand het ziet. Ik ga even bij de vallen kijken of er al eten voor ons is.
    En loop gouw de bossen in.

    Ik ga slapen tot morgen allemaal


    I Love The Vampire Diaries

    [Slaaplekkerrrr, x]

    (wie gaat nieuw topic doen?)
    Jerro

    "Miss. ik heb hem nog niet gestallt" grijnsde ik.
    "Alsjebliefd mevrouw,doet me weer denken aan thuis"lachte ik
    Ik deed mijn capuchon af en natuurlijk vielen mijn haren weer voor mijn ogen. "hoe heet jij? en waar kom jij vandaan?"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (slaap lkkr)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    April Eleanor Diver

    Ik glimlachte. Hij zag er zo chill uit. 'Ik ben April, uit district 6', stelde ik me voor en stak mijn hand uit, 'en jij? En hoe oud ben je?' Ik had het gevoel dat ik hem kon vertrouwen.

    [Naomi was werken & slaapt nu denk ik, haha, die moet morgen weer naar school. Doe jij maar dan (:]

    Jerro

    Ik ben al in tijden niet zo relaxt geweest alleen maar spanning en trainen en ik kom nog wel uit het district van de luxe.
    "Euwm, mijn district ga je niet zo leuk vinden dus dat mag je raden. Maar ik ben Jerro en 17 jaar" ik glimlachte en gaf haar ook een hand. "Jij nog iemand vermoordt?"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (ik kan niet slapen xd heb morgen eerste uur vrij)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    April Eleanor Diver

    Ik keek hem koud aan en zag een twinkeling in zijn ogen. Hij vond dit alles een grappig iets. Ik vond het vreselijk. Zuchtend stond ik op. 'Nee', zei ik kort en ging tegen een boom aan zitten. Tranen kwamen in mijn ogen te staan toen ik aan mijn moeder en broertjes dacht. Zuchtend veegde ik mijn ogen droog en zuchtte eens diep. Ik moest sterk blijven.

    [Ik moet slapen -_-]

    [oooooh, ik heb vakantie. (krul) maar mn moeder zeurt.]

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 23:59 ]

    [So yeah, night night x]

    Jerro

    verbaasd keej ik toe. "srry, ik heb het allemaal zo geleerd" zei ik. iklachte niet meer
    "dan ga ik maar proberen verdrr te slapen" ik klom weer omhoog en ging weer op mijn vaste plek liggen
    " Weltrust, ookal denk ik nket dat ik kan slapen ma koffie". schreeuwde ik omlaag.

    (ik ga ook slapen x)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Ik ben net thuis xd. Maar de gene die morgen het eerst ziet dat het topic vol is maakt maar een nieuwe aan. Neem danwel ff alles over zoals het hier boven staat. En dan zien we dan wel verder :) ik ga nu slapen want morgen weer school :( slaaplekker<3)


    ~

    [Buh i miss my phonie and i miss you ):
    Ik heb laptop me naar boven gesmokkeld x]
    Nieuw Topic.]

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 0:45 ]