• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your faver




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle



    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:06 ]


    ~

    [Okay (: ]

    (Ik ga nu ^^
    slaap lkkr allemaal xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    ( ik ga ook tot morgen en slaap lekker )


    I Love The Vampire Diaries

    April Eleanor Diver

    Ik bloos licht en kijk Elena aan. 'Ik ben April. Bedankt, lijkt me fijn', zei ik zacht. Ik keek achter haar naar de jongen uit district 9 en slikte. 'Z..zijn jullie een bondgenootschap?' vroeg ik zacht aan Elena en keek naar de wond op mijn linkerbeen.

    [ Slaaplekker, morgen examenuitslag! :I ]

    OneMiracle schreef:
    [even twee dagen ofzo niet veel online zijn en dan zo veel al xD Wat heb ik gemist?}


    [Niet veel. xd Laten we gewoon zeggen dat het weer dag is en dat Acis en Izzy weer op pad zijn, goed?]

    Acis Wyn Midgard || District 12
    Uiteindelijk hadden ze toch een slaapplek gevonden en nu is het weer dag. Izzy en Acis lopen verder door het bos, niet zeker waarheen.


    help

    Sernando schreef:
    [ Slaaplekker, morgen examenuitslag! :I ]


    Success!


    help

    [ Thanks, ik kon niet slapen van de zenuwen, maar volgens de normeringen is het wel redelijk, dus hoop het maar! Nu iPhone wegbrengen voor scherm, haha. ]

    Elena - District 11

    Ik kijk april even aan. `Ik heb nog geen idee of we nou een bondgenootschap zijn of niet.` `Maar ik zal nu even je been oplapen.` `Ik moet even wat dingen halen, roep me maar als er iets is` zeg ik en loop een stukje het bos in. Ik neem wat mos en grote bladeren mee, en wat bamboe om te vlechten. Ik loop weer naar april en leg het mos en op haar been en doe daar een grote blad omheen. De bamboe vlecht in in elkaar en zet het zo vast. `Zo jij bent bijna weer als nieuw` zeg ik lachend tegen April. Ik kijk de twee jongens even aan. `Zal ik jullie nu doen?` vraag ik. `En zijn we nu een bondgenootschap?` `Want samen staan we sterker dan alleen.`


    I Love The Vampire Diaries

    Jerro

    "Whaha bondgenootschap? Ik denk dat ok sterker ben alleen dan met dit slaape zootje" zeg ik terewijl ik uit de boom was gesprongen. Ik verdwijn weer, ze kunne me niet zien en horen. Ik begin te rennen en klim in een enorm hoge boom. Shit dat ded wel pijn. Ik klim verder en uiteindelijk zit ik bijna in de top. Daat bekijk ik mijn. wonden eens goed, ooew het is wel minder leuk ok bloed bij je zelf te zien.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (iemand hier?)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena - District 11

    Verbaasd kijk ik hoe Jarro weg rent het bos in. 'Ik ben zo terug' zeg ik tegen Harvey en April. Ik raap mijn spullen en wapens op en ren zo snel mogelijk achter hem aan. 'JARROOO' roep ik en zie wat bloed op de grond liggen. Ik vertraag mijn pas en volg het bloedspoor tot ik bij een vrij hoge boom uit kom. 'Jarro ben je hier?' vraag ik en kijk naar boven. 'Ik wil je helpen.' Hij heeft zich waarschijnlijk weer gedekt opgesteld. 'Het is toch beter als we met een groepje zijn?' 'De beroeps zijn ook allemaal samen' zeg ik tenslotte. Ik weet niet zeker of hij me wel hoort maar ik probeer het toch.


    I Love The Vampire Diaries

    Cindelyne Anna Bell

    Na een paar uur ging ik maar mijn benen strekken. Het was bijna saai, de arena. Ik zuchtte.
    Plotseling had ik een plan in mijn hoofd, om de tijd te verdrijven. Ik zou naar de hoorn des overvloeds kunnen terugkeren, om te kijken of er nog spullen waren blijven liggen. Maar dan zou ik uren onderweg zijn, en pas als het donker is, daar aankomen. En dan daar misschien ontdekken dat er niets meer ligt? En dan een probleem hebben met een slaapplaats?
    Nee, toch maar niet. Allemaal veel te gewaagt. Dus ik liep een beetje rond de vulkanen, kijkend naar de vogels.
    En ging toen weer zitten in mijn kuil, achter een vulkaan. En nam maar weer een aardbei.

    [Kan er niet iets gebeuren? Weet ik veel, een mutilianten aanval ofzo. xd. Ik weet echt niet meer wat ik moet schrijven, het word een beetje saai xd.]


    If we burn, you burn with us. <3

    quin98 schreef:
    (...)
    'Ai, Is het een grote wond? en heb een paar messen en jij?' vraag ik haar.

    De Spelmaker wil de personen die alleen rond dwalen meer bij de groepjes brengen.

    Er worden mutilanten los gelaten... En de overgebleven spullen worden bij de Hoorn des Overvloeds verwijderd.

    Met vriendelijke groet,

    De Spelmaker

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 18:15 ]


    ~