• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your faver




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle



    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:06 ]


    ~

    Jerro

    "Nou rond ben ik niet maar ik sta wel te popelen om je tevermoorden" ik grijns
    "Miss zegt dat iets over mijn district naam, gaat je niet aan" zeg ik grijnzend. ik doe mijn capuchon weer op en verschijn achter mannelijke Negen. Ik zucht in zijn gezicht. "Je moet wel weten dat wat jij mij aan doet layer zal gebeuren bij mij prooi, of anders Negen, dat vriendinnetje van je. Jullie stonden ook zo leuk samen op dag podium bij de boete". mijn grijns wordt steeds groter. " En al wil je me vermoorden, moet je me eerst weten te vinden" ik verdwijn weer en klim razend snel in een boom. Ik pak rustig mijn zwaard en gooi een klein werpmesje in een boom langs mannelijke Negen.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (gecondoleert! Hopelijk heb je een fijne tijd met je parkiet gehad (flower))


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Dankje. Hij was heel lief, alleen zijn leven mocht helaas niet lang zijn)


    Happy Birthday my Potter!

    (aww, het is nooit leuk dat huisdieren meestal heel snel dood gaan ;( )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Jarvis schreef:
    (...)

    Revenna Asia Ephemeral || District 5
    Revenna wijst even nors naar het verband om haar voorhoofd. "Dat kind van 7", gromt ze zacht. "Heb jij geen wapens ofzo?", vervolgt ze onverschillig.

    'Ai, Is het een grote wond? en heb een paar messen en jij?' vraag ik haar.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 18:07 ]

    (Ja, vooral als ze 20 kunnen worden en dan nog voor hun 4e een ziekte krijgen... maar ja, hij is nu wel van zijn pijn verlost, aangezien hij zich vandaag echt niet lekker voelde)


    Happy Birthday my Potter!

    (Aaw, bij mij zijner twee jonge cavia's gestorven aan een zieke. De een aan kanker en de ander had last van zijn darmen omdat zijn maatje aan kanker was gestorven ( een andere cavia) D:,,, wat had jouw parkiet dan??
    ik heb trouwens topic tien geopend bij de andere rpg ^^)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Okee, dan zoek ik dat topic even op.
    Geen idee wat ie had. Vogel ziektes zijn tamelijk complex en hij was al dood voordat de dierenarts hem goed kon onderzoeken. Vogels laten niet merken dat ze ziek zijn, totdat ze bijna dood gaan. Ik dacht al wel dat er iets was, maar mijn moeder zei dat hij normaal deed. Vanmiddag toen ik thuis kwam, was hij echter helemaal suf en wilde alleen in mijn warme hand zitten.)


    Happy Birthday my Potter!

    Cindelyne Anna Bell

    Ik verveelde me. Ik had totaal niet de behoefde om me tussen de tributen te mengen, maar ik was uitgerust, zat vol met aardbeien, had een eetvoorraad, en mijn wond bloedde niet meer. Ik dronk weer wat uit mijn flesje en speelde wat met mijn bijl.
    Ineens kwam het besef dat er al een tijd geen kanon is geweest. Het publiek zal wel onrustig worden, en ik vroeg me af hoe ze er voor gingen zorgen hoe er een paar dood gingen.
    Ons bij elkaar drijven? Mutilianten? Een feestmaal?
    Als er een feestmaal was, zou ik niet gaan. Ik kon voor mijn eigen eten zorgen.


    If we burn, you burn with us. <3

    (aaw dat lijkt me echt vervelend! ik wil yrouwens weer verder maar clint reageerd niet xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Hellowa^^ Ik was net pianospelen, dus ik ga nu een post typen :3]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    (okeej, ik dacht al xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Deejay schreef:
    Jerro

    "Nou rond ben ik niet maar ik sta wel te popelen om je tevermoorden" ik grijns
    "Miss zegt dat iets over mijn district naam, gaat je niet aan" zeg ik grijnzend. ik doe mijn capuchon weer op en verschijn achter mannelijke Negen. Ik zucht in zijn gezicht. "Je moet wel weten dat wat jij mij aan doet layer zal gebeuren bij mij prooi, of anders Negen, dat vriendinnetje van je. Jullie stonden ook zo leuk samen op dag podium bij de boete". mijn grijns wordt steeds groter. " En al wil je me vermoorden, moet je me eerst weten te vinden" ik verdwijn weer en klim razend snel in een boom. Ik pak rustig mijn zwaard en gooi een klein werpmesje in een boom langs mannelijke Negen.

    Harvey - 9

    "Oh leuk, dan delen we dezelfde hobby's," grinnik ik, terwijl ik nonchalant op mijn zeis leun.
    "Dus, heb je nog zin in een gezellig praatje en even kijken wat de buit zou zijn als één van ons wint, of gelijk vechten? Mij maakt het niets uit."
    Waarschijnlijk district 1, 2 of 4 dus. Tot zover heb ik nog geen andere districten gezien die erg veel bezig waren met mensen afslachten. Oké, 9 kon er ook wel wat van. Volgens mij is Ailith geen watje.
    Dan verdwijnt hij met zijn geweldige onzichtbaarheidsmantel in het bladerdek en hoofdschuddend kijk ik naar het mesje dat naast me in de boom blijft steken.
    "Verstoppertje spelen? Ben je bang voor me?"


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Rider schreef:
    (ik zal vandaag niet posten, want mijn parkiet is net overleden. -xxx-)


    [Awhh):( Sterkte er mee(flower)]


    ~

    Jerro

    Ik lach " ik bang voor jou? zelfs een kip is nog enger" ik lach weer en ik verschij. weer naast hem. Ik haal mijn zwaard uit de koker en stop hem behendig weer terug daarna pak ik mijn flail "Hmm, wat lijkt jou het prettigt met stekels of steken?" zeg ik nadenkend terwijl ik binnen een seconde mijn flail of mijn zwaard kan pakken dus ik ben overal op voor bereidt. " Wel raar dat ik niets meer van mijn maatjes hoor" ik haal mijn schouders op. " Van mijn mede tribuut begrijp ik het wel die mist de luxe waarschijnlijk maar de rest? geen idee, heb jij nog een beroeps gezien?"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.