• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your faver




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle



    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:06 ]


    ~

    Jerro

    "De beroeps zijn ook allemaal samen" roept ze
    Nou blijkbaar hebben ze mij hier laten zitten
    "Nou niet allemaal!" roep ik naar beneden, ze kan me niet zien maar kan wel horen waar ik ongeveer zit.
    Ik grijns en kijk naar beneden, haar hoopvolle blik staat nu angstig.
    "Ga nu maar weg, ik wil je geen pijn doen ookal heb ik daar heel erg zin in" mijn grijns wordt groter.
    Uiteindelijk rent ze weg, pff lucht dat ff op.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 18:25 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    quin98 schreef:
    (...)


    Revenna Asia Ephemeral || District 5
    "Ach, valt wel mee", mompelt ze. "Ik heb een touw, jodium wat verband en een waterfles", voegt ze toe, maar plotsklaps houdt ze stil en luistert, haalt dan haar schouders op, maar staat dan weer stokstijf stil.


    help

    [ wat zijn het precies voor mutilianten? xd Dan kan ik het beter inbeelden. ]


    If we burn, you burn with us. <3

    De mutilanten zijn vogels, beren & slangen)


    ~

    Elena - District 11

    Ik ren weg terug naar de anderen en pak de spullen voor Jerro zijn wond en ren terug naar de boom waar hij in zit. Ik leg de spullen neer en werp een blik naar boven. `Ik heb de spullen voor je wond mee genomen` zeg ik. `En Jerro, ik mag misschien geen beroeps wezen maar kan er wel voor je zijn.`Rustig loop ik weer terug naar het groepje.


    I Love The Vampire Diaries

    Jerro

    Het was raar maar die woorden deden wel iets bij mij, terwijl de beroeps me hier laten zitten, staan zij wel ioen voor een bindgenootschap en omdat mannelijke Negen meedoet is dat he handig voor mezelf. " Wacht! ik doe mee". schreeuw ik van uit de boom terwijl ik naar beneden klim. Ik ren naar ze toe. " Dan heb ik deze ook niet meer nodig" zeg ik, ik doe mijn caluchon af en meteen vallen mijn haren weer voor mijn ogen. "maar deze houd ik wel aan, ik kan niet zondr" ik wijs naar mijn cape.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena - District 11

    Ik kijk achter om en zie Jerro aan komen rennen. Hij loopt best wel mank. Ik kijk hem lachend aan. `Zal ik nu maar je wonden verzorgen?`En kijk hem vragend aan. `Oja welkom bij de groep` zeg ik met een lach op mijn gezicht. `Oh en die cape mag je wel houden.`

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 20:20 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Jerro

    "okeej is goed, hij komt trouwens erg goed van pas om Negen te vermoorden." zeg ik terwijl ik de mauwen van mijn cape en shirt opstroop. Ze komen nog net over mijn wond heen. "deze gaat dus ech niet uit" yerwijl ik naar mijn cape wijs. Toch wel handig mannelijke Negen.
    Ik denk meteen weer aan Negen, terwijl ik haar verrot sla met mijn flail terwijl zij alleen maar denkt aan haar medetribuut. Ik lach en mijn ijsblauwe ogen glinsteren achter de pieken zwarte pieken haar. De beroeps mogen er ook wel aan!


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena - District 11

    Ik kijk Jerro aan. `Die gedachten om vrouwelijke 9 te vermoorden kun je beter even vergeten.` `Eerst de zwakkeren maar eens` zeg ik met een grijns. Jerro gaat op de steen zitten en kijkt me aan. `Oke, eerst je wonden maar even, maar ik waarschuw je het kan even pijn gaan doen.` Hij knikt alleen maar en ik begin de spullen bij elkaar te zoeken.


    I Love The Vampire Diaries

    Cindelyne Anna Bell

    Ik schrok me dood. Ik had net de zoveelste aardbei naar binnen gepropt, toen een slang voor mijn voeten gleed. Het was een reflex. Ik pakte mijn bijl en hakte in 1 beweging zijn kop eraf. Ik wist dat het een mutiliant was, dus dat betekende dat er nog meer waren.
    Ik pakte supersnel mijn spullen, gooide ze onder mijn jas, trok hem strak aan, en toen was het precies zoals ik voorspelt had. Ik zag nog 3 slangen. Helaas had ik mijn bijl niet bij de hand, dus ik rende zo hard ik kon richting het meer. Gelukkig kon ik zo hard rennen.
    Eenmaal bij het meer aangekomen, dook ik er zonder aarzelen in.


    If we burn, you burn with us. <3

    Jerro

    Of het ligt aan haar of het ligt aan mijn beroeps gedachten maar ik had mijn twijfels over wat ze zei
    "Die zwakkere vormen geen bedreiging laten we eerst de sterkere doen, dan hebben wij ook meer zwakkeren over "
    ik grijns weer sadistisch maar deze keer wat minder aangezien iedereen hem nu gewoon kan zien.
    "Oja en ik ken geen pijn" zeg ik nog ik voel het wel maar minder en ik kan mijn gedachtes er makkelijk vanafzetten


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena - District 11

    Ja oke je heb wel gelijk en maak de wonden schoon met water en bindt de wonden af. `Maar ik heb een vraag.` wil jij mij beter leren vechten. ik ben al aardig goed maar wil beter worden. en jij bent de juiste perzoon daar voor en kijk hem lachend aan. Zo dat is klaar en het ziet er goed uit als je er last van hebt moet je het zegen dan doe ik het opnieuw.


    I Love The Vampire Diaries

    Jerro

    "Whaha, ik denk niet dat dat verstandig is, strks ben jij een bedreiging die uit de weggeruimt moet worden" lach ik, "vraag maar aan mannelijke Negen" ik wijs naar hem "ik kan ook alleen maar met messen, zwaarden, flails, sperrn en alles waar nog meer mee leert vechten als beroeps. maar mijn flail is speciaal en alleen voor martel moorden" ik haal hem uit mijn laars en zwaai er wat mee. " middeleeuws in een nieuw jasje" grijns ik en ik stop hem weer terug in mijn laars. " wel gaaf dat ik de enige ben met andere kleding" zeg ik.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Jarvis schreef:
    (...)

    Revenna Asia Ephemeral || District 5
    "Ach, valt wel mee", mompelt ze. "Ik heb een touw, jodium wat verband en een waterfles", voegt ze toe, maar plotsklaps houdt ze stil en luistert, haalt dan haar schouders op, maar staat dan weer stokstijf stil.


    help

    Elena - District 11

    Ik een bedreiging vast niet ben maar een meisje en begin te lagen. Maar als je het niet wilt gaat het over dan oefen ik wel alleen. En loop teleurgesteld het bos in. ´Dan doe ik het zelf wel zeg ik zachtjes.´ En ja je ziet er goed uit in die kleren en zeg het zo dat hij het nog net kon horen.


    I Love The Vampire Diaries