• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your faver




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle



    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:06 ]


    ~

    Harvey - 9

    "Nooit," grom ik met mijn tanden op elkaar en weer zijn aanval af met de ijzeren steel van de zeis. "Jíj gaat eraan."
    Ik spring behendig opzij en trek mijn zeis weg, waardoor hij even voorover zwalkt maar zich snel herstelt. Die fractie van een seconde is voor mij net genoeg om met de zeis zijn arm open te halen.
    "Lukt het doodbloeden al een beetje?" vraag ik, terwijl ik me voorbereid op een nieuwe aanval.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.


    help

    Jarvis schreef:

    [...freak. Kensi zit daar toch ook in ofseu?]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    jerro

    Gelukkig weet ik mij snel te herstellen en weet behendig met mijn goede arm ook een snee in zijn arm te maken.
    "We hebben nu gelukkig wel wat plezier" lach ik terwijl ik toe kijk hoe het bloed uit zijn arm komt. "Weetje wat wel een punt is is dat we elkaar nu bijna afmaken en straks liggen we hier naadt elkaar langzaam dood te bloeden". bij dat idee lopen de rillingen over mijn lichaam. " En je begint me een beetje te vervelen" ik stop en lach. Ik doe mijn capichon op en klim nogsteeds behendjg ookal prikt het in een boom. " Ik lach vanaf hier kan ik je nog steeds raken"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena - District 11

    ik kijk gespanen toe hoe jerro op harvey af rent ik wil er tuzen springen maar wacht nog even gespannen toe wat harvey doet


    I Love The Vampire Diaries

    [Ik ga slapen mensen^^ Bye :3]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    (oeew ze is een kei in namen onthouden!)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    April Eleanor Diver

    Na een tijd word ik toch maar wakker en voel me ontzettend slap. Naast me zie ik een fles water en een gebraden eekhoorn liggen. Ik heb medelijden met het beestje, maar moest hem toch echt eten. Ik voelde iets kletteren en schrok. Ik schoot overeind en keek naar mijn wapens. Wat was er gebeurd? Had iemand de jongen van district 9 vermoord en mijn spullen teruggebracht. Wat aardig. Ik nam snel een slok water en de halve fles volgde. Ik besloot de rest in mijn tas te stoppen en te beginnen aan mijn eekhoorn. Hij smaakte echt heerlijk. Toen ik me eindelijk weer goed voelde, stond ik op en raapte mijn wapens bijeen. Ik stopte het overgebleven deel van de eekhoorn in mijn tas en deed hem dicht. Ik keek rond. Ik schrok van een kreet en probeerde te zien wat er gebeurde.

    KANONSCHOT

    MEISJE DISTRICT 4 IS DOOD


    ~

    [Yep. Ik ga ook slapen. xd Kensi is awesome. GEEF GEWOON TOE DAT JE VERLIEFD BENT OP DEEKS, FREAK!]


    help

    Jarvis schreef:
    [Yep. Ik ga ook slapen. xd Kensi is awesome. GEEF GEWOON TOE DAT JE VERLIEFD BENT OP DEEKS, FREAK!]

    [I not even knows him -gayhand- En Heather is awesomer, muts. AUGURKISCHE MUTS.
    -nee mensen, dit hoef je niet te begrijpen-]

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 22:11 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Elena - District 11

    ik spring uit de boom tussen jerro en Harvey zo is het genoeg er zijn genoeg doden gevallen dus kan het nu wel even wachten of niet en kijk ze alle bij boos aan en vragend aan


    I Love The Vampire Diaries

    [ Nope, ik snap het niet haha. Hey Clint, mag mijn personage verliefd op die van jou worden? :L ]

    [Well, whatever. Ik schrijf nog wel een stukje :') En Sernando Jup, is goed 8D Lijkt me awesome *O*]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [ Whooop (: ]