• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your faver




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle



    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:06 ]


    ~

    [Zoals Paddo heeft laten weten is hij er deze week niet. Daarom zal ik hem tijdelijk als mijn districtgenootje overnemen tot hij weer terug is]


    ~

    Clint schreef:
    [Hellowa^^ Ik was net pianospelen, dus ik ga nu een post typen :3]


    Ik ben nu bezig met accordeon... ):


    help

    Harvey - 9

    "Ik ben banger voor kippen zonder koppen die maar lukraak wat doen, zoals jij," grijns ik.
    Hij bestudeert zijn wapens. Alsof hij me daarmee bang wil maken. Ik rol met mijn ogen en moet moeite doen om een demonstratieve zucht in te houden.
    "Ik zou ook geen vriendjes met jou willen worden, als je het niet erg vind. Ik hou niet zo van stuiterballen. En over Beroeps gesproken, ken je dat meisje uit 2? Die is dood, dankzij mij."
    Ik klop even triomfantelijk -en overduidelijk sarcastisch- op mijn borst, en kijk hem dan trots in de ogen. "En nu mag jij straks bij haar komen, is dat niet een hele eer?"


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Elena Drift - District 11

    ik loop het bos in om wat takken en bladeren te halen om een bed te maken voor het meisje dat is vlouwgevallenals dat klaar is leg ik haar er voor zichtig op en leg ik mijn eekhoorn vlees dicht bij haar neer zo dat ze het gelijk kon paken en maak ik voor haar een beker van houd en doe daar wat water in. nou heb je alles om aan te stereken zeg ik zacht en zie je vast gouw weer en loop het bos veder in maar hoor al gouw geruzie van zo te horen jongen ik klim snel in een boom en kijk op een afstantje naar de twee gevechte jongens


    I Love The Vampire Diaries

    Jayson 'Zero' Carver - District 3

    Ik open mijn ogen en kijk naar Ailith en Amelia die zitten te praten. 'Is er nog wat eten of moet ik dat zelf regelen?' vraag ik en controleer mijn wapens. Ik pak het flesje water van Amelia en kijk even arrogant. Ik had half geslapen vannacht. Ik had eigenlijk alles gehoord wat ze zeiden.


    ~

    [Acis zit ergens in het bos samen met Izzy van 12. Kan het een gevecht ofzo worden? xd]


    help

    Jerro

    "Pff kop op zeg, ik als ik jou vermoord dan hoef je niet lang alleen te zijn want Negen komt er ook nog bij. Oja en Tien en Elf zijn daar ook al, aardig he. Maar ik raak ongeduldig" nog voor ik die laatste zin heb uit gesproken sla ik hem met mijn flail in zijn been, zijn broek scheurt en ik zie wat bloed. " aaw je been stelt zich ook aan ik aaide maar wat over je been"
    ik kijk hem met een pruillip aan al zal hij. dat niet zien door mijn capuchon dus doe ik. hem maar af. Mijn zwarte haren vallen weer voor mijn ogen, kijk dan krijg je dat weer daarom droeg ik ook altijd een vest of een sweater.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Jerro wilt haar vermoorden, hij is beroeps dus dat zal hij leuk vinden!)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Deejay schreef:
    (Jerro wilt haar vermoorden, hij is beroeps dus dat zal hij leuk vinden!)


    [Acis is een hij. -.-]


    help

    (Whaha srry, ik dacht het ook al, maar ik had het niet aangepast xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena Drift - District 11

    als ik dichter bij kom zie ik dat Harvey bloed op de zijn been heeft en ik kijk wat bezorgt hoe zou het af lopen en hoe komen ze er alle bij uit

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 20:58 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Deejay schreef:
    (Whaha srry, ik dacht het ook al, maar ik had het niet aangepast xd)


    [Haha! No problem :] Geef Acis eerst wel een kans om zich te verdedigen, okay? Hij heeft geen wapens...]


    help

    [Maar kan wel zijn dat ik redelijk laat reageer, kan alleen in de reclames tussen Castle komen. Byee!]


    help

    Harvey - 9

    Ik doe net alsof ik ontzettend verbaasd ben en dit nog nooit eerder heb meegemaakt. Met grote ogen staar ik naar de -nu nog- redelijk kleine scheur en het bloed dat er langzaam uitstroomt.
    "Verhip, mijn been bloedt! Da's ook bijzonder!"
    Ik kijk hem glimlachend aan en plant dan mijn mes in zijn rechterbovenbeen. Het bloed gutst er daar veel sneller uit.
    "Jammer voor je dat het bij jou er iets sneller uitstroomt."


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.