• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your faver




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle



    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:06 ]


    ~

    (Mijn topics)


    Happy Birthday my Potter!

    KANONSCHOT
    JONGEN DISTRICT 11 IS DOOD

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 16:45 ]


    ~

    Rider schreef:
    (Mijn topics)


    help

    Acis Wyn Midgard || District 12
    Zwijgend loopt Acis Izzy acherna. "Heb je wat kunnen verzamelen bij de Hoorn?", vraagt hij, in de poging een gesprek te beginnen. Ze naderen de rotsen.


    last post


    help

    Ailith Fleta

    Geïrriteerd stamp ik door het bos. Ik ben die district 1 meer dan zat. Ik heb nu dan wel een dode minder op mijn geweten, maar ik had hem liever weg gehad en zelf die tribuut vermoord. Ik weet niet eens wie het was. Ik ben ook niet gaan kijken. Het zou mij alleen maar een schuldgevoel bezorgen. Misschien leefde die tribuut nog wel als ik er niet geweest was.
    Als ik uitgeraasd ben, concentreer ik mij weer op eetbare planten zoeken. Ik vind algauw een stuik met zoetzure bessen. Ze lijken op nachtschot, maar ik weet wel beter. Ze zijn geheel veilig en groeien ook veel in mijn district. Omdat ze zo op nachtschot lijken worden ze al snel behandeld bij de lessen plantenkunde. Ik pluk bijna de hele struik los en besluit dan maar weer terug te gaan naar het kamp. Ik heb zat eten voor morgen gevonden en geschoten.


    Happy Birthday my Potter!

    Izzy Aphrodite Moore

    "Wat messen, sterren, touw, slaapzak, veldfles en stof." Ze keek even om naar achteren en beet kort op haar lip. "Waarom heb jij eigenlijk niks gepakt." Vragend keek ze hem aan terwijl ze haar blik weer naar de rosten liet haan.


    Happy girls are the prettiest !

    Cindelyne Anna Bell

    Ze gromt van woede. Ik zie dat ze een grote hoofdwond heeft. Ik frons mijn wenkbrauwen.
    "Sorry, maar je had mijn bijl." En ik ren weg, voordat ze me achterna wou komen. Ik had best bondgenoten willen worden, maar nu ik haar verwond had, had ik mijn kansen verbruikt.
    Ik zoek de plek waar ik mijn vis heb laten vallen, maar ik kan het nergens meer vinden. Fijn, geen eten vanavond
    Het was al flink donker geworden. Ik liep terug naar het meertje, pakte de zwarte muts die ik had laten liggen, samen met het flesje water, en zocht naar een slaapplaats.
    Na een tijdje zoeken vond ik een grote kuil, die in het donker nauwelijks te zien was. Ik ging erin liggen. Het laatste beeld wat me bijstond voordat ik in slaap viel, was de wond op het hoofd van het meisje. En ik voelde een vreemd gevoel. Spijt.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 16:59 ]


    If we burn, you burn with us. <3

    Mededeling

    Mocht ik niet online zijn en het topic is vol mag de laatst gereageerde een nieuw Topic openen. Ik zou het fijn zijn als dit dan wel even aan mij word doorgegeven.

    Groetjes Naomi

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 16:54 ]


    ~

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 16:58 ]


    If we burn, you burn with us. <3

    [Kunnen Cindelynne en Revenna uiteindelijk bondgenoten worden ofzo? xd]

    Acis Wyn Midgard || District 12
    Acis haalt zijn schouders op. Hij ziet het niet echt zitten om haar te vertellen hoe bang hij werd toen het eerste kanonschot zijn oren bereikte. Het was al een wonder geweest dat het hem lukte om weg te komen.

    Revenna Asia Ephemeral || District 5
    Revenna besluit om richting het bos te gaan. Ze kijkt het meisje giftig achterna en loopt naar het bos. Daar zal er zich vast wel wat water bevinden of zo. Ze bereikt een van de beekjes die kriskras door het oerwoud lopen en maakt de wond met behulp van haar mouw schoon. In de hoop iets te vinden om de wond te ontsmetten, doet ze de rugzak open en zucht opgelucht als het eerste wat ze tegenkomt een rolletje verband is. Verder heeft ze nog een lege veldfles, een touw en een klein flesje jodium. Voorzichtig ontsmet ze de wond, vult de veldfles en gaat er dan vandoor.


    help

    [ Ja hoor, alles is mogelijk. (; ]


    If we burn, you burn with us. <3

    Jerro

    Ik klim weer in een boom, omdat ik in bomen het meeste zie en het minste word gezien. Ik volg Negen en zie welke planten ze plukt. Ik weet nu tenminste wat ik kan eten. Als ze weg is, ren ik snel naar de planten toe pluk de overgebleven bessen en ga weer onzichtbaar in een boom zitten. Lekker toch, ik eet ze op terwijl ik mijn capuchon op houd. Ik heb nu tenminste iemand vermoord anders is het niet zo goed voor mijn sponsors. Ik denk aan Twee, maar waar hij is? Geen idee ik hoorde ook niets meer van hem.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Vergeet ik een abo te nemen xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Mijn topics, I'm back.
    Waar is iedereen en hoe laat is het? :3]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    (Al even nacht. Meesten zijn in het bos geloof ik)


    Happy Birthday my Potter!