• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your faver




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle



    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:06 ]


    ~

    Elena Drift - District 11

    Heb me veltfles gevult. Nu maar op zoek naar eten en loop het bos veder in op zoek naar eten Ik maak me vallen met mijn doorzichtig draat en zet ze klaar maar ik blijf in de buurt Je weet maar nooit als iemand me eten af pikken en verstop me in een boom


    I Love The Vampire Diaries

    Jesper Treves District 5
    Ik zie dat ze ook dichter bij komt en ik glimlach kort naar haar.
    'Heey'is het enige wat ik op dit moment nog zeg.

    Ailith Fleta

    'Slaapkop,' zeg ik lachend. Ik gooi een paar van de zoetzure bessen naar Amelia die ze behendig opvangt. Vervolgens plof ik naast haar neer en snuif de geuren van de vis op. 'Hmmm, zal ik ook maar eens een konijn gaan villen?' Ik houd één van de dode dieren omhoog.


    Happy Birthday my Potter!

    Revenna Asia Ephemeral || District 5
    Revenna grinnikt even kort als Jesper haar begroet. "Hoi", mompelt ze zelf dan maar ook. "Hoe gaat het nog?" Hoe gaat het nog? Serieus?


    help

    [Marthe, ga schrijven.
    Iemand die zin heeft om een geflipte gast uit 9 te meeten?]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Clint schreef:
    [Marthe, ga schrijven.
    Iemand die zin heeft om een geflipte gast uit 9 te meeten?]


    [Sorry ik teken en doe depri]


    help

    Jarvis schreef:
    (...)

    [Sorry ik teken en doe depri]

    [Wat teken je? -lekker off-topic dit 8D-
    EN NEEHEE, HOU OP MET JE DEPRIHEID. Ik wéét dat je verslaafd bent, maar huil niet teveel bij zielige stukjes, kay? ._.]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Clint schreef:
    (...)
    [Wat teken je? -lekker off-topic dit 8D-
    EN NEEHEE, HOU OP MET JE DEPRIHEID. Ik wéét dat je verslaafd bent, maar huil niet teveel bij zielige stukjes, kay? ._.]


    [Okay, ik schrijf wel. Wat moet er gebeuren?]


    help

    Elena Drift - District 11

    Na een uurtje wachten klim ik uit de boom en kijk of me vallen vol ziten de eerste is leeg maar de tweede zit een konijn in mijn val ik pak mijn mes en kijk naar de konijn en zeg zachtjes sorry maar ik moet ook eten en snij zijn keel door en loop door om te kijken of er meer zit de rest die ik tegen kom zijn leeg maar de laaste zit een eekhoor en doe het zelfde wat ik bij de konijn dee en loop naar een open plek en maak een vuur en leg me eten op het vuur en kijk om me heen en voel me tog een beetje eenzaam en denk bij me zelf mischien komt er wel iemand eten


    I Love The Vampire Diaries

    Jesper Treves district 5
    Ik grinnik even kort en beantwoord dan haar vraag 'Eigenlijk is er nog niet eens een gevecht bij mij in de beurt geweest en overleven lukt wel,bij jou?"

    Jerro

    Ik grijns als ik dan ook daadwerkelijk een parachuutje krijg. Het zal toch niet. Vlug draai ik de dop er af. Ja toch wel ik wordt bijna hyper als ik naar het heilige spul kijk in de beker. Ik maak snel een niet zo rokend vuurtje en begin wat water te koken. Zodra het kook voeg ik wat gemalen bonen toe en een heerlijke geur komt me tegemoet. Een heerlijk energydrinkje. Lach ik. Zo kan ik nog wel even zonder slaap. Shit de geur is wel heel stevig, het moet zeker van meters afstand te ruiken zijn. Snel doof ik het vuur en haal het kleine pannetje er af. Ik giet de koffie in het parachuutje dat nu wel een beetje als thermoskan kan dienen. Ik klim weer in de boom en slurp de koffie op.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 21:04 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik kijk met grote ogen naar het konijn en knik heftig. 'Begin maar vast ja.' Ik eet rustig wat van de bessen en geef Ailith een klaar gemaakte vis. 'Hij is wel koud hoor' zeg ik en kijk er even naar.


    ~

    Elena Drift - District 11

    iemand zin om bij mij te eten


    I Love The Vampire Diaries

    Ailith Fleta

    'Eten is eten,' zeg ik en ik neem een hap. Hij is koud nog steeds heerlijk. Vooral omdat ik bang was dat er misschien weinig eten zou zijn in de arena. Één keer was er helemaal geen eten, behalve het vlees van de tributen... Ik ril bij de gedachte aan die hongerspelen en denk gauw weer aan de leuke dromen van vannacht.
    'Ik wil zo trouwens even kijken in de rest van de arena. Wat mij betreft kunnen jullie best hier blijven, dan kom ik gewoon weer terug hiernaartoe,' zeg ik terwijl ik het konijn eet vriendelijk maak.


    Happy Birthday my Potter!

    Jerro

    De koffie is al snel op, hij was nog verbazend lekker. Ik grits naar de verpakking van de bonen en lees het merk. Luxe hoor helemaal uit het capitool. Wij hebben ook heel luxe maar deze is veel beter. Ik blijf lekker hoog in de boom zitten en schenk wat koffie in mijn literfles. Pech voor het water en ik slurp nog meer op. Ik kan dit nu wel even volhouden zonder slaap. Ik snuif een keer en ik ruik nog steeds de koffie. Dat is dan weer wat minder dat het zo lang blijft hangen.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.