• Het is weer tijd voor de Honger Spelen!
    Ook dit jaar lijkt het weer normaal, maar de arena is niet wat het lijkt..
    Het zit vol met vallen..
    Valluiken, takken die zomaar verdwijnen en ga zo maar door!
    Kan jij dit winnen?




    De arena:

    1. Een grote zandvlakte, met in het midden de hoorn.
    Dit is de enige hete plek in de arena, de temperatuur is hier 37 graden.

    2. Ongeveer de helft van de arena bestaat uit rotsen, hierin zitten ook grotten. Maar kijk uit. Er vallen stenen, en er zijn verborgen valluiken.

    3. Een hoge berg met op de top een meer. Uit dit meer stromen allemaal kleine riviertjes. Door het rotsengebied of de jungle naar het grote meer. Het meer op de top is koud water.

    4. De jungle, een groot gebed vol planten en bomen. Het is niet even makkelijk als het lijkt om je te kunnen verschuilen. Als je klimt kan je vallen door takken die verdwijnen. Het zit hier ook vol met dieren. Zoals trackerjackers en Jabberjays. Er zijn hele kleine meertjes, en sommigen zijn giftig. Je krijgt waanbeelden en sterft uiteindelijk door de vergiftiging.

    5. Een groot meer, helemaal achterin de jungle. Er is niks om je bij te verschuilen, het is helemaal openbaar. Dit is warm water.

    District 1:
    m/v

    District 2:
    m/v

    District 3:
    m/v

    District 4:
    g/v

    District 5:
    m/v

    District 6:
    m/v

    District 7:
    m/v

    District 8:
    m/v

    District 9:
    m/v

    District 10:
    m/v

    District 11:
    m/v

    District 12:
    m/v

    Story
    Inschrijven kan altijd!

    Regels:
    •Langer dan 4 dagen niet actief = dood
    •Max. 2 tributen. Maar één moet er da snel sterven
    •Dood of verwond alleen met toestemming
    •Je krijgt niet de hele tijd parachuutjes
    •Als je nooit gewond raakt sturen de spelmakers wat op je af
    •OOC met haakjes!

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 21:39 ]


    El Diablo.

    Freya Rose Jones

    Hijgend sta ik aan de rand van het platform, waar ik neerkijk op het bebloede lichaam van het meisje. Hoe kon ik?!
    Dan zie ik dat Carmen stilletjes aan wakker word, naar me grijnst en naar het gevecht onder ons kijkt. Justin is aan de winnende hand en met één geniale snee door de jongen zijn keel, wint hij en gaat het 2e kanon af. Hij kijkt me aan en ik beantwoord zijn blik, omdat ik precies weet wat erin schuilt. Beiden hebben we vanavond -puur uit zelfverdediging- iemand vermoord. En dat voelt absoluut niet goed.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Carmen Violet Grey
    Opeens komt de jongen uit 5 op me afrennen en hij schaaft mijn wang. Als ik niet weggedoken had was mijn hoofd er nu af geweest. Justin beschermt me. Het was een wonder. Waarom deed hij het. Eten? Bescherming? Weet ik w
    Veel. Het tweede kanon gaat af. Voor justin gokte ik de eerste n voor Freya haar tweede. Ik had ondertussen al 3 mensen vermoord. Maar 4 er gewond gemaakt. Ik kijk Justin aan. 'Bedankt Justin.' Zeg ik vriendelijk. Ik kijk Freya met een medelevende blik aan omdat ik wist dat ze niet wou moorden. Maar ze deed het om te verdedigen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Justin Alexander Samuels

    Ik knikte, 'Graag gedaan,' zei mijn stem schor. Ik kuchte even en opeens voel ik me schuldig, ik had altijd al een grote mond. Dat als ik in de spelen kwam ik iedereen ging uitmoorden, maar nu ik het ook echt heb gedaan voelt het vreselijk. Mijn eerste echte moord. Een rilling gaat door me heen en ik slik even ik haal mijn messen weer op en zucht. Niet wetend wat ik eigenlijk zou moeten doen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Carmen Violet Grey
    'Graag Gedaan.' Zei hij schor. Hij trok zijn messen uit het lichaam van de dode jongen uit 5 die daardoor op de grond viel. Nu moest ik een nieuwe hut maken. 'Wat wil je er voor terug. Eten een wapen.' Vroeg ik. Ik probeerde vriendelijk te klinken, maar het lukte me niet echt. Ik keek naar onze schuilplaats. 'We moeten hier nu vertrekken. We hebben aandacht getrokken. Ik kon dit "balkon" ook maken in een ander balkon.' Zeg ik vriendelijk nu tegen Freya.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Justin Alexander Samuels

    Ik zuchtte, 'Ik moet er helemaal niks voor terug,' zeg ik dan minder schor. 'Ik doe dit niet omdat ik er iets voor terug wil, anders had ik jullie zo kunnen vermoorden in jullie slaap en gewoon alles kunnen pakken en vertrekken,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Freya Rose Jones

    Carmen bedankt Justin en ze hebben een klein gesprekje. Toch gaat het allemaal langs me heen. De eerste keer dat ik iemand doodde was bij de Hoorn, heel impulsief en zonder enige weet van die persoon. Maar deze keer had ik haar zelfstandig vermoord, met 2 messteken haar leven ontnomen. En ik voelde me rot.
    'We moeten hier nu vertrekken. We hebben aandacht getrokken. Ik kon dit "balkon" ook maken in een ander balkon.' zegt Carmen vriendelijk. Daarna spreekt ze met Justin af wat hij wil in ruil voor zijn bescherming.
    'Carmen,' begin ik traag. 'Ik denk dat we Justin bij ons moeten voegen.' ik boor mijn blik in de zijne en zie dezelfde pijn die ik ook voel.
    'Dat lijkt me het beste. Hij is een goede vechter en zo kunnen we ook meer slapen.' Slapen. Iets dat ik vannacht amper heb gedaan. Ik krijg het ineens heel licht in mijn hoofd en ga zitten.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 20:51 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Carmen Violet Grey
    Nt wou ze hem nog vermoorden en nu wou ze Justin erbij hebben. 'Oke dan.' Zeg ik met een zucht. Ik kijk naar Freya. Ze was moe. Ik had aan 4 uurtjes slaap genoeg om weer 12 uur door te gaan. 'Ga maar slapen. We vertrekken zo wel.' Zeg ik glimlachend tegen Freya. Hetcwas beter. Plus ik had bloedbommen. Dat kon mensen half verbranden en als diegene een wond had misschien wel vermoorden.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Justin Alexander Samuels

    'Ga beiden slapen,' stel ik dan voor. 'Bedankt dat ik trouwens erbij mag.' zeg ik nog en kijk Carmen aan, 'Ik heb genoeg geslapen afgelopen dag. Als jullie rusten hou ik een oogje in het zeil en als er iets gebeurd maak ik je meteen wakker,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Carmen Violet Grey
    Ik kijk Justin aan. Mijn wallen waren verdwenen en ik was klaarwakker. 'Ik ben niet moe.' Zeg ik vriendelijk. Het beste er van maken toch? Als ik Freya zie slapen doe ik een slaapzak over haar huid heen en glimlach. 'Waarom Haat je me eigelijk?' Het kwam er eerder uit dan ik had gedacht. 'De eerste dag op school. We hadden dezelfde vrienden, maar toch keek je vernietigend naar me. Je ontliep me.' Ga ik zacht verder.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Justin Alexander Samuels

    'Waarom haat je me eigenlijk?' Ik keek haar lichtjes geschrokken aan. Dit had ik niet verwacht, deze vraag wil ik niet eens beantwoorden. Nu eerlijk zijn of niet? Ik zucht. 'Ik keek niet vernietigend naar je, of eigenlijk ik keek wel zo naar je maar het was niet naar jou bedoeld. Eerder naar mezelf,' Dat laatste zei ik zachter en ik plaatste me tegen een boom aan terwijl ik met één van de messen begon te spelen. 'Ik ontliep je omdat,' begin ik dan twijfelend. Liegen? Of de waarheid zeggen?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Carmen Violet Grey
    'Ik keek niet vernietigend naar je, of eigenlijk ik keek wel zo naar je maar het was niet naar jou bedoeld. Eerder naar mezelf,' begon hij. Ik keek hem verbaasd aan. Al die tijd dat ik gemeen tegen hem was was door die blik begonnen en het was uiteindelijk nooit voor mij bedoelt. 'Ik ontliep je omdat,' Ging hij verder, maar hij stopte. Ik keek hem recht in zijn ogen aan. Ze waren eerlijk gezegt best mooi. Ogen spraken veel bij een persoon. Het liet zien of iemand loog of niet. Zelfs aan de beste leugenaars kon je het zien. 'Omdat wat?' Vroeg ik nu nieuwshierig.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Justin Alexander Samuels

    'Omdat,' ging ik verder. 'Omdat je met jou eerste blik naar mij toe je meteen mijn hoofd op hol liet slaan,' zei ik toen iets bozer. Ik stond op. 'Ik haatte je om het feit dat jij als enige meisje mijn aandacht ook echt trok, niet omdat je naar mij toe kwam maar omdat jij jou blik in mijn geheugen had vast gebrand. Ieder meisjes die naar me toe kwam en met me begon te flirten daar ging ik op in, gewoon omdat ik dat eenmaal deed. Maar toen kwam jij bij ons op school en was jij het enige meisje waar ik eigenlijk in was geinteresseerd.' Ik zucht en sla met mijn vuist tegen de boom. 'Daarom deed ik zo, ik wou niet dat dat gebeurde, ik wou gewoon niet dat ik opeens iemand leuk vond. Ik heb dat nog nooit eerder gehad.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Carmen Violet Grey
    Oke ik stond met mijn mond vol tanden. Het kon een truc zijn maar zijn ogen spraken de waarheid. Vanaf de eerste blik op mij vond hij me al leuk. Ik begin te stamelen. 'Dan moet je wel weten dat ik alleen zo bits en onvriendelijk deed, omdat ik dacht dat je me vanaf het begin niet mocht.' Zeg ik zacht. Dit was erg onverwacht. Tijdens de boete had ik nog gedacht dat ik hem een langzame en pijnlijke dood zou geven, maar nu kon ik dat niet meer.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Justin Alexander Samuels

    Ik zucht, 'Het spijt me. ' Mompel ik dan. Ik laat mezelf tegen de boom aan zakken en mompel even iets binnenmonds. Nu is het eruit, en ik hoop dat ze begrijpt dat ik nu niet zomaar tegen haar keer. Ik kijk haar aan. 'Snap je nu waarom ik me als vrijwilliger stelde tijdens de boete? Ik deed het niet om jou zonodig te willen vermoorden. Ik moet nieet ontkennen, door mijn haat voor jou eigenlijk mezelf heb ik 't wel gedacht maar dat was nieet de reden. Ik deeed het zodat jij zo ver mogelijk kon komen,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Carmen Violet Grey
    'Snap je nu waarom ik me als vrijwilliger stelde tijdens de boete? Ik deed het niet om jou zonodig te willen vermoorden. Ik moet nieet ontkennen, door mijn haat voor jou eigenlijk mezelf heb ik 't wel gedacht maar dat was nieet de reden. Ik deeed het zodat jij zo ver mogelijk kon komen,' Nu voelde ik me ontzettend schuldig. Ik en Frey hadden hem bijna vermoord. Ik herhaal BIJNA. Ik kijk hem aan. 'Hoever ik ook zal komen. Ik wil niet meer winnen. Ik weet wat er voor sommige mensen op het spel staat. Ik zorg dat Freya het red tot het einde en als wij 2 de laatste zijn zal ik niet aarzelen om een einde aan mijn leven te maken. Ze had zich opgeofferd voorjaar vriendin en haar vriendje is ernstig ziek. Ze moet teru naar hem. Ik heb niemand die super belangrijk is in district 1. Mijn vader mag me niet. Hij zou op dit moment scheldend rondrennen als hij me dit hoord zeggen. Mijn moeder is dood gegaan voor een overval. Mijn broer mag mij ook niet en ik blijf het meisje met weinig tot geen vrienden. Wat verdien ik ermee om te winnen. Helemaal niets. Luxe is niets voor mij. Ik zou het winnen nooit voorgeld of voor roem doen. Ik ben liever vrij. Vrij van alles om me heen. Daarom kan ik overleven. Ik ben duizenden keren over het hek heen gegaan toen ik klein was. Maakte dierlijke vrienden en maakte boomhutten. Leerde toe ik 12 was mezelf om te gaan met pijl en boog. Messen en speren.' Ik ben ook gaan zitten en kijk Justin aan. Mijn ogen zijn gebroken. Iedereen mocht mijn verleden weten. Ik wou niet winnen. Ik zou eerder sterven. Ik deed alleen mee omdat ik getrokken was.


    I'm finally back, Finally after a Year break