• Het is weer tijd voor de Honger Spelen!
    Ook dit jaar lijkt het weer normaal, maar de arena is niet wat het lijkt..
    Het zit vol met vallen..
    Valluiken, takken die zomaar verdwijnen en ga zo maar door!
    Kan jij dit winnen?




    De arena:

    1. Een grote zandvlakte, met in het midden de hoorn.
    Dit is de enige hete plek in de arena, de temperatuur is hier 37 graden.

    2. Ongeveer de helft van de arena bestaat uit rotsen, hierin zitten ook grotten. Maar kijk uit. Er vallen stenen, en er zijn verborgen valluiken.

    3. Een hoge berg met op de top een meer. Uit dit meer stromen allemaal kleine riviertjes. Door het rotsengebied of de jungle naar het grote meer. Het meer op de top is koud water.

    4. De jungle, een groot gebed vol planten en bomen. Het is niet even makkelijk als het lijkt om je te kunnen verschuilen. Als je klimt kan je vallen door takken die verdwijnen. Het zit hier ook vol met dieren. Zoals trackerjackers en Jabberjays. Er zijn hele kleine meertjes, en sommigen zijn giftig. Je krijgt waanbeelden en sterft uiteindelijk door de vergiftiging.

    5. Een groot meer, helemaal achterin de jungle. Er is niks om je bij te verschuilen, het is helemaal openbaar. Dit is warm water.

    District 1:
    m/v

    District 2:
    m/v

    District 3:
    m/v

    District 4:
    g/v

    District 5:
    m/v

    District 6:
    m/v

    District 7:
    m/v

    District 8:
    m/v

    District 9:
    m/v

    District 10:
    m/v

    District 11:
    m/v

    District 12:
    m/v

    Story
    Inschrijven kan altijd!

    Regels:
    •Langer dan 4 dagen niet actief = dood
    •Max. 2 tributen. Maar één moet er da snel sterven
    •Dood of verwond alleen met toestemming
    •Je krijgt niet de hele tijd parachuutjes
    •Als je nooit gewond raakt sturen de spelmakers wat op je af
    •OOC met haakjes!

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 21:39 ]


    El Diablo.

    Freya Rose Jones

    Ik voelde hoe iemand een smerig goedje op mijn lichaam smeerde en hoorde een zachte stem, dicht bij me zeggen:
    'Stil maar Frey.' Carmen. Ik weet dat ze niet één van die enge, lachende mensen in mijn droom is want ze gebruikte mijn koosnaampje, die bijna niemand kent. Dus weet ik dat er iets gebeurt is en enkel kan wachten tot het weg trekt.
    Nog een kwartier lang blijf ik zitten in mijn droom, of wat het ook is maar dan begint hij stilletjes aan te vervagen en kan ik mijn ogen open doen. Ik herken mijn omgeving niet en geraak eventjes in paniek. Dan zie ik Justin zitten en wordt mijn ademhaling weer rustig.
    'Hé,' mompel ik. 'Wat is er gebeurd?'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Jeaaaayy alleen Carmen is nu bewusteloos door die pijltjes, maar ze raakt onderkoelt en krijgt koorts dus ze heeft medicijnen nodig van een parachute. Kan Freya haar verzorgen :D]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Freya Rose Jones

    Justin geeft geen antwoord en ik kijk achter me. Daar ligt Carmen, met een bezweet gezicht. Ik leg de palm van mijn hand op haar voorhoofd en die is gloeiend heet.
    'Wat is er met je gebeurd Car?' mompel ik. Maar dan zie ik het pijltje dat naast haar lig en weet genoeg. Gif. Hoewel ik nog een beetje onwel ben en niet helemaal terug op mijn benen kan staan, klauter ik toch langzaam naar beneden om verschillende, genezende planten te plukken. Carmen moet beter worden, dat moet...
    De sappige bladeren van de waterkers zullen ervoor zorgen dat haar bloed wordt gezuiverd. Daarna nog wat witte dovenetel die de ontstekingen zal remmen en inwendige bloedingen zal stoppen, voor het geval dat. Helemaal op het eind vind ik nog een bosje duizendblad, die haar lever zal beschermen tegen het gif. Ik heb zo'n geluk dat ik zoveel in het bos zit...
    Terug op het platform verzorg ik Carmen zo goed als ik kan, maar zie al direct dat het niet genoeg is. Sponsers, dat is wat we nodig hebben. Ik richt mijn blik naar boven, naar de maan en de rand van de arena.
    'We hebben jullie nodig.' zeg ik luid en duidelijk. Meteen komt er een zilverkleurig parachuutje uit de lucht. Dus ze waren al lang van plan om ons dit te sturen...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Carmen
    Was ik dood? Want ik hoorde frey rustiger worden. Zakte ik weg? Ik schrok me dood toen ik iets op mijn schouder voelde. Het verlichte mijn livhaam en mijn ademhaling werd rustiger net als de pijn, maar ik had het ijskoud al was ik dat niet. Ik hoorde een piepje. O god zij dank. Mijn mentor had me iets gestuurd. Als ik me kon bewegen zou ik frey smeken het te gebruiken. Nu. Het was vreemd. Ik voelde alles, maar kon niets doen. Alsof alles verdoofd was behalve mijn zenuwen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Freya

    In het parachuutje zit een tube zalf, die ik meteen op Carmen's wonde smeer. Samen met alle planten die ik nog heb geplukt zal het wel werken. Alleen nog de koorts... Uit ervaring weet ik dat ze de koorts 'eruit moet zweten'. Ze moet veel drinken en warm blijven, dan gaat het vanzelf over. Toch mag ze niet teveel dekens op zich leggen, anders kan er geen lucht vrij komen. Ik pak een dun dekentje en leg dat over haar heen.
    In het parachuutje zit ook nog een pannetje en ik weet direct wat ik moet doen. Voor de tweede keer klim ik naar beneden en pak zoveel mogelijk lindebloesem, die ervoor zal zorgen dat de koorts zal doorbreken en ze heel dorstig wordt. Daarom vul ik nog een veldfles met water en klim weer naar boven. Carmen zal zo weer beter zijn...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Carmen
    Als er een goedje op minn schouder word gesmeerd valt de verdoving weg. Was ik alleen geweest rotte ik weg. Ok kreeg het al wat warmer en opende mijn ogen. Frey was weg en Justig zat hoger in de boom te kijken voor naderende tributen. Ik voel aan mijn voorhoofd. Koorts. Fuck. Ik sta op en open de Ehbo doos waar koortsverminderende pillen inzitten. Ik slik er 2 en zie Frey weer boven komen. Ik kijk haar aan. 'Bedankt voor het Medicijn. Ik heb al koortsverminderende pillen ingenomen.' Zeg ik met een korte glimlach.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Freya

    Als ik boven kom met de kruiden voor de thee, zie ik tot mijn verbazing Carmen al rechtop zitten.
    'Bedankt voor het Medicijn. Ik heb al koortsverminderende pillen ingenomen.' zegt ze en glimlacht. Ik grijns en omhels haar eventjes.
    'Wat ben ik blij dat ik terug je ogen kan zien!' merk ik uitbundig op. Daarna maak ik een hele pan vol thee klaar en laat haar drinken. Alle thee moet erin, dan zal ze helemaal terug de oude zijn.
    'Weet jij eigenlijk wat er allemaal gebeurd is?'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Carmen
    'Wat ben ik blij dat ik terug je ogen kan zien!' merkt ze uitbundig op. ze begint thee te maken en geeft mijook wat hoe ze aan bekers kwam. Ik had geen idee.
    'Weet jij eigenlijk wat er allemaal gebeurd is?' Ik kijk haar aan. 'De bomen rondom ons hadden TrackerJacker Nesten. Je bent 3 keer gestoken maar ik heb de angels eruit gehaald. We zijn verhuisd naar deze boom welke TrackerJacker vrij is. Catlyn kwam langs en ik schoot haar dood, maar ze raakte me methaar gifpijltje waardoor dus net en volgens mij is Vintain ook dood dankzij Justin.' Breng ik haar weer op de hoogte. Ik slik nog een pil en drink het laagde beetje thee op. 'Heerlijk Frey.' Zeg ik met een glimlach.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [LOL, nu is alleen Damon nog over van dat hele grote bondgenootschap XD ]


    El Diablo.

    [En Jiliana ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Oh ja.. xd Ik ga haar cato-dood geven xd dus bij deze!

    ENORME WOLF-MUTILANTEN WORDEN LOSGELATEN!


    El Diablo.

    [ OMHG echt verschrikkelijk ik had één lang stuk geschreven op mijn telefoon ik had het verzonden maar blijbaar niet eens doorgekomen?!]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Dat is kut. Dat heb ik ook soms. Ik had laats een bericht van iets van 463 woorden of misschien wel meer en dan druk ik op het erkeerde knopje. Alles weg -__-]
    Carmen Violet Grey
    Opeens hoor ik gejank en kijk ik langs de reling van onze boom. Grote wolf achtige dieren zaten onder onze boom. Wij zaten gelukkig iets van 7 meter boven de grond en er waren geen takken dus bij ons komen was geen handige actie. Aangezien wij veel wapens hadden. Ik pak een bloedbom vast. 'Ik kan er een gooien. Dan zijn ze weg. Veraden ze onze plek niet en ik heb er toch 16.' Zeg ik peinzend tegen Frey en Justin.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Justin Alexander Samuels

    Ik zucht en zit even aan de rand van de hut. Als ik wat vreemde lichten zie klim ik meteen een boom in. 'Carmen, Freya pak de belangrijkste spullen in nu!' roep ik meteen als ik zie dat een hele horde wolf-mutilanten onze kant op rent. 'Mutilanten snel.' Zeg ik en pak een hele vooraad messen die ik aan mijn riem doe. 'Zijn jullie beide sterk genoeg om te rennen!?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Freya

    Carmen complimenteert me met de thee en ik glimlach naar haar. Maar dan hoor ik ineens een heleboel gejank en bomen die kraken. Een tiental grote dieren, die zowel op honden als op wolven leken, zaten onder onze boom. Ik had geen idee of ze al door hadden dat we boven hen zaten, maar daar zouden ze snel genoeg achter komen.
    'Ik kan er een gooien. Dan zijn ze weg. Veraden ze onze plek niet en ik heb er toch 16.' zegt Carmen, en wijst naar de ballon in haar handen. Hij is helemaal gevuld met het giftige bloed van de herten. Justin vraagt of we sterk genoeg zijn om te rennen, maar ik schud mijn hoofd.
    'Zo maken we geen schijn van kans!' dan draai ik me om naar Carmen.
    'We doen het tegelijkertijd,' zeg ik en pak 2 messen vast.
    'Dat schrikt ze wel af.'

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 21:01 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien