• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 19:29 ]


    El Diablo.

    (Mijn Topic)


    One Who Travels A Higher Path.

    [Abo]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    XDarkWingsX schreef:

    Blaine Anderson:

    Hij drukt ook zijn onderlichaam tegen de mijne en ik kreun nu wat harder. Hij zucht opgewonden en omklem mij met zijn armen. Zijn lippen gaan weer naar mijn nek en zo geef hij mij kusjes totdat hij bij mijn mond komt. Hij bijt even plagend op mijn onderlip en zoen mij daarna vol passie. Ik zoen hem terug en ga met mijn hand naar zijn stijve en wrijf zachtjes over zijn eikel.

    (Je moet het zeggen, als het voor jou wat te erg wordt met hun. (: )


    Kurt

    Ik schrik even als hij met zijn hand over mijn eikel wrijft, maar al gauw is de schrik verdwenen en hijg ik opgewonden door zijn aanraking. 'Je maakt me helemaal gek.' fluister ik zachtjes in zijn oor terwijl ik dit keer ook met mijn hand onderzoekend naar zijn stijve ga. Een beetje onzeker raak ik zijn eikel aan en begin er daarna ook over te wrijven.

    [Haha, ik kan er wel tegen, alleen ik heb niet erg veel 16+ geschreven dus sorry als het suckt ;$]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij hijgt door mijn aanraking. 'Je maakt me helemaal gek.' fluistert Kurt zachtjes in mijn oor en zoekt onderzoekend naar mijn stijve. Hij raakt mij eikel aan en begin er daarna ook over te wrijven. Ik kreun nu luid en daardoor wrijf ik wat sneller over zijn eikel en zoen hem in zijn nek. 'Jij maak mij ook helemaal gek, Kurt' Kreun ik.

    (Ooh, oke. Gelukkig! XD Ik ook niet hoor, maakt niet uit. (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik glimlach "Dat is goed hoor" ik knipoog "maar de vraag is of we iets van de film gaan zien"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    Ik keek Jesy over mijn zonnebril aan en kon toch nog forceren om te glimlachen.
    "Kater," Lachte ik pijnlijk en drukte mijn hand tegen mijn voorhoofd. "Ik vrees dat ik me zo'n beetje heb laten gaan gisteren."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jesy Brown
    'wil je een aspirientje?' zeg ik en ik buk om er een en een flesje water uit mijn tas te halen. 'In geval van nood,' zeg ik met een lachje. 'Heeft Sebastian zich nog een beetje gedragen nadat ik weg was?' waarschijnlijk niet, want he, we hebben het wel over Sebastian hier.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Kurt

    Ik knijp mijn ogen dicht en hap af en toe naar lucht. Ik begin mee te bewegen met Blaines hand en kreun af en toe terwijl ik met mijn hand met Blaines eikel begin te spelen.

    Finn
    'Waarschijnlijk niet.' grijns ik. Ons kennende halen we de helft van de film niet eens. Ik word weer serieus en knijp in haar handen. 'Voel je je alweer wat beter?' vraag ik een beetje bezorgd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik "jep want vermoeidheid hoort er niet bij" ik kus hem op zijn mond en geef hem tegelijk een knuffel. Wat hield ik van deze jongen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    "Dat zou handig zijn," Grijnsde ik en haalde mijn zonnebril af en deed mijn ogen op spleetjes zodat het felle licht me niet meer hoofdpijn zou bezorgen.
    "Heeft Sebastian zich nog een beetje gedragen nadat ik weg was?" Hoorde ik haar vragen, waardoor ik schuldig lachte.
    "Hij is gaan lopen uit het ziekenhuis nadat de dokter hem naar zijn kamer wilde brengen," Zei ik en rechtte mijn rug terwijl ik mijn benen van de stoel voor me afhaalde. "Ik heb hem dan maar een lift gegeven tot bij hem thuis."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    Ik word helemaal gek, omdat Kurt met mijn eikel aan het spelen is. Ik kreun luid en stop wat ik mee bezig was. Ik pak kurts hand die op mijn eikel lag ook weg en begin met mijn onderlichaam tegen zijn onderlichaam te wrijven, waardoor onze stijven tegen elkaar aan komen. Ik laat mijn handen onderzoekend over zijn lichaam gaan en geef kusjes rond zijn tepel en bijt af en toe zachtjes erop.


    One Who Travels A Higher Path.

    (Hehe, ^^ Niemand vraagt zich af waar Blaine en Kurt eigenlijk zijn? :Y))


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Oooh.' ontsnapt er uit mijn mond, en ik kan bijna niet meer stil liggen van genot en begin steeds heviger te bewegen. Mijn ademhaling word nog zwaarder dan het al was en mijn hele lichaam begint te tintelen. Mijn handen laat ik rusten op zijn rug en ik houd hem stevig vast.

    Finn

    Ik glimlach als ze me even kust en tegelijkertijd knuffelt. Ik sla mijn armen ook om haar heen. 'Als je echt moe bent, kan ik je wel even naar de schoolarts brengen zodat je even kunt liggen.' zeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "dat zou kunnen ja maar het is niet nodig" ik glimlach dankbaar naar hem.
    "ik zou niet weten wat ik zonder je moest"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Oooh.' ontsnapt er uit zijn mond. Hij begint ook mee te bewegen en onze stijven wrijven tegen onze lichamen aan, waardoor ik een genot binnen krijg, nog even en ik kom klaar. Mijn ademhaling gaat nu sneller en ik hijg. Het gaat nu wat moeilijker en ik pak zijn benen en trek die ietsjes uit elkaar dat ik makkelijker kan gaan wrijven. Ik voel dat zijn handen op mijn rug laat rusten en hij houdt me stevig tegen mij aan, waardoor ik weer kreun.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 18:45 ]


    One Who Travels A Higher Path.