• Het is weer tijd voor de Honger Spelen!
    Ook dit jaar lijkt het weer normaal, maar de arena is niet wat het lijkt..
    Het zit vol met vallen..
    Valluiken, takken die zomaar verdwijnen en ga zo maar door!
    Kan jij dit winnen?




    De arena:

    1. Een grote zandvlakte, met in het midden de hoorn.
    Dit is de enige hete plek in de arena, de temperatuur is hier 37 graden.

    2. Ongeveer de helft van de arena bestaat uit rotsen, hierin zitten ook grotten. Maar kijk uit. Er vallen stenen, en er zijn verborgen valluiken.

    3. Een hoge berg met op de top een meer. Uit dit meer stromen allemaal kleine riviertjes. Door het rotsengebied of de jungle naar het grote meer. Het meer op de top is koud water.

    4. De jungle, een groot gebed vol planten en bomen. Het is niet even makkelijk als het lijkt om je te kunnen verschuilen. Als je klimt kan je vallen door takken die verdwijnen. Het zit hier ook vol met dieren. Zoals trackerjackers en Jabberjays. Er zijn hele kleine meertjes, en sommigen zijn giftig. Je krijgt waanbeelden en sterft uiteindelijk door de vergiftiging.

    5. Een groot meer, helemaal achterin de jungle. Er is niks om je bij te verschuilen, het is helemaal openbaar. Dit is warm water.

    District 1:
    m/v

    District 2:
    m/v

    District 3:
    m/v

    District 4:
    g/v

    District 5:
    m/v

    District 6:
    m/v

    District 7:
    m/v

    District 8:
    m/v

    District 9:
    m/v

    District 10:
    m/v

    District 11:
    m/v

    District 12:
    m/v

    Story
    Inschrijven kan altijd!

    Regels:
    •Langer dan 4 dagen niet actief = dood
    •Max. 2 tributen. Maar één moet er da snel sterven
    •Dood of verwond alleen met toestemming
    •Je krijgt niet de hele tijd parachuutjes
    •Als je nooit gewond raakt sturen de spelmakers wat op je af
    •OOC met haakjes!

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 21:39 ]


    El Diablo.

    (Catlyn mag dood)


    Happy Birthday my Potter!

    Justin Alexander Samuels

    'Shit.' Ik zucht en pak snel alle spullen op. Alles heb ik in mijn hand en ik pak nog iets over van Carmen. 'Links,' roep ik dan snel. 'We moeten water hebben en een paar bladeren. Ik heb die plant bij het meer gezien. We zijn toch al aan de rand van de jungle dus we zijn er bijna.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Carmen
    Ik begin met Justin naar links te rennen. Naar het water. Ik voel opeens mijn voeten nat worden en zie eenbeetje modder achtig iets en de rivier. De struik die ik herken als het tegengif pak ik en ik begin op de bladeren te kauwen en smeerhet uit op haar wond. Dat hielp in iedergeval goed. Ik keek naar de bomen rond deze rivier. 'Het is hier TrackerJacker Vrij. Geen een Nest.' Zeg ik opgelucht. Ik kijk naar de boom met de meeste bladeren en leg Freya voorzichtig neer. In deze boom zaten geen takken. Ik slikte en pakte mijn touw. We hadden 4 touwen 1 konden we er missen. Ik pakte een pijl en boog en knoopte deze er aan en spande mijn boog niet te strak en schoot zodat hij bij de juiste tak te zwaar werd endotherme eromheenwikkelde ik grijnsde en liet mezelf erin hangen, maar geen verschuivingen. Ik pakte de houtstukken die als ondergrond hoorde en klom in het touw. Justin gf ik het sein te blijven staan. Ik was op de tak blijven zitten die dus niet verdween en met een ander touw begon ik het weerhou elkaar te knopen net als bij die andere boom. Als hij klaar is pak ik het touw haal de pijl eruit en bind het om de stam boven een dikkere tak en gooi het naar beneden met een aantal knopen zodat Justin er beter in kon klimmen. Voordat hij erin klom ging ik naar beneden om hem te helpen met de spullen en Freya. 'Tja huttenbouwen wat moest ik anders doen in de vrije tijd die ik had toen ik klein was.' Zeg ik grijnzend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Justin

    Ik grijnsde, 'Hmm, het ziet er goed uit.' zeg ik dan. Ik pak Freya op. 'Ik leg haar eerst oke?' zeg ik waarna ik Freya gemakkelijk erin krijg. Dan pak ik de spullen. 'Hij houdt ons alle drie?' vraag ik dan nog voor de zekerheid.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Vintain mag ook dood]


    I can't define who I am.

    Carmen
    ik weet het zeker. Het is dezelfde boom als net. Hij is even dik en sterk en de afmeting was hetzelfde. Hij is even sterk als de vorige.' Zeg ik glimlachend. Ik klim met de wapens en de laatste rugzak omhoog en als ik boven ben trek ik het touw omhoog. De wonden die ik had begonnen te helen mijn moeder was arts geweest en had mij alles geleerd waardoor niets infecteerde. Echt skils waar ik trots op kon zijn. Ik kijk Justin weer aan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Justin

    Ik glimlach, 'Als jij dat zegt, ik geloof je.' zeg ik met een lachje. Ik gaap even als ik eindelijk even lig en kijk dan naar boven, 'Het wordt alweer laat, ik hou wel de wacht. Ga jij slapen?' zeg ik dan. 'We moeten alle drie op krachten zijn.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Freya

    Het ene moment lig ik nog diep te slapen en het andere zie ik allemaal rare vormen voor me. Een oranje bos, vol met lachende mensen. Ze schateren, gieren het uit. Ik wil ervan ontsnappen en begin te rennen, over de grond die op een soort stroperige verf lijkt. Ik geraak maar niet vooruit, terwijl de mensen rond me blijven lachen, me uitlachen. Dan pas herken ik een paar gezichten, die van mijn ouders, broertje en zusje. Zelfs die van Carmen en Justin zitten erbij.
    'Laat me met rust!' roep ik hard en probeer verder te lopen maar het heeft geen zin. Ik beweeg heftig met mijn armen en gil het uit.
    'Laat me gaan!' Ze trekken zich niets aan van mijn smeekbedes en hun lange vingers glijden over mijn armen. Hun nagels laten rode sporen na, die een brandend gevoel geven.
    'Ik wil dit niet,' jammer ik. 'ik wil dit niet.'

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 19:16 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Justin

    Ik schrik op als ik Freya hoor gillen. Ik kijk haar aan en kruip naar haar toe. 'Shh, Freya.' roep ik dan in een poging haar rustig te krijgen. 'Het bloedzoeker gif is aan het werk.' zucht ik dan. Ik kijk Carmen aan, 'Kan je nog wat bladeren halen?' vraag ik met een gemeende lach. Als ik mijn fles water heb maak ik haar hoofd even nat, haar hoofd gloeit en ik zucht. 'Freya wordt wakker, het is niet echt.' mompel ik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Carmen Violet Grey
    Ik knik en pak het touw waarna ik naar beneden slinger. Ik pak een handvol bladeren en prop het in mijn mond en begin te kauwen. Ik pak nog wat en klim weer omhoog waarna ik het touw weer omhoog hijs. Ik spuug het prut uit op haar steekplekken en het moet nu al ontzettend verminderen. 'Stil maar Frey.' Zeg ik zacht terwijl ik het over haar wond heen wrijf met het prut. Opeens zie ik een pijltje in de stam. Die herkende ik Catlyn... Ze hoorde het gegil dus. Heerlijk. Ik pak mijn pijl en boog en span hem aan. Ik zie haar blaaspijp achter struiken en schiet i een keer in haar hart met het hertenbloed. Ze heeft nog stuiptrekkingen maar daarna hoor ik het kanon afgaan. Ik voelde iets prikken in mijn huid. Ik grijp naar mijn schouder. Een pijltje. Verdovend gif. 'Verdovend pijltje. Ik ga onder zeil.' Zeg ik wat slaperiger. Ik voel hoe mijn ogen dichtvallen en ik de vloer raak van onze hut.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Justin

    Ze gooit de prut op Freya en ik glimlach, 'Dankje,' zeg ik dan. Als ze ineens opstaat en iemand neerschiet. Ik glimlach kort maar dan gaat ze onder zeil. Ik schrik en haal het pijltje uit haar schouder. Shit. Nu zit ik hier met twee. Als ik een deken uit mijn tasje haar leg ik die over beiden. Ik pak mijn messen erbij om me te verdedigen als dat moet.
    Na een tijdje zie ik iemand opduiken. Het is Vintain. Meteen gooi ik een paar messen gevolg door een kanon die afgaat. Twee minder. Zucht ikdan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Zielig voor Vintain, haha. Maar jullie bondgenootschap is wat meer gaande en het lijkt me leuker als 1 van jullie wint ^^]


    I can't define who I am.

    [ Hahahah dat klopt wel, maar jaa, iedereen had gelijke kansen xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Carmen Violet Grey
    Het verdovende gif was zwaar. Het was een overdosis zodat ik moet vechten om mijn hart staande te houden. Ik had hulp nodig. Er was hier geen medicijn voor in de arena. Of onmogelijk te vinden. Ik voelde hij mijn lichaam begon te verslappen en dood me beetje bij beetje mee begon te trekken, maar ik hield iets vast. Iets wat liefde betekent. Voor de 2 liefste mensen ooit. Ik kon ze niet achterlaten. Ik dook in elkaar. Al kon ik mijn ogen niet openen of niet praten. Daar had ik echt geen kracht voor. Ik kon nog wel bewegen. Ik voelde me hulpeloos. Waar bleef mijn gift als het nodig was. Eten of water was zeker niet nodig, maar nu medicijnen? Ja heel graag. Kippenei ging over mijn hele lichaam en ik voelde hoe ik zacht begon te bibberen. Mijn lichaamswarmte nam af...


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Jullie bondgenootschap valt uiteen (; muhaha, beter voor ons.. ik ga Freya laten ontwaken.]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien