• Het is weer tijd voor de Honger Spelen!
    Ook dit jaar lijkt het weer normaal, maar de arena is niet wat het lijkt..
    Het zit vol met vallen..
    Valluiken, takken die zomaar verdwijnen en ga zo maar door!
    Kan jij dit winnen?




    De arena:

    1. Een grote zandvlakte, met in het midden de hoorn.
    Dit is de enige hete plek in de arena, de temperatuur is hier 37 graden.

    2. Ongeveer de helft van de arena bestaat uit rotsen, hierin zitten ook grotten. Maar kijk uit. Er vallen stenen, en er zijn verborgen valluiken.

    3. Een hoge berg met op de top een meer. Uit dit meer stromen allemaal kleine riviertjes. Door het rotsengebied of de jungle naar het grote meer. Het meer op de top is koud water.

    4. De jungle, een groot gebed vol planten en bomen. Het is niet even makkelijk als het lijkt om je te kunnen verschuilen. Als je klimt kan je vallen door takken die verdwijnen. Het zit hier ook vol met dieren. Zoals trackerjackers en Jabberjays. Er zijn hele kleine meertjes, en sommigen zijn giftig. Je krijgt waanbeelden en sterft uiteindelijk door de vergiftiging.

    5. Een groot meer, helemaal achterin de jungle. Er is niks om je bij te verschuilen, het is helemaal openbaar. Dit is warm water.

    District 1:
    m/v

    District 2:
    m/v

    District 3:
    m/v

    District 4:
    g/v

    District 5:
    m/v

    District 6:
    m/v

    District 7:
    m/v

    District 8:
    m/v

    District 9:
    m/v

    District 10:
    m/v

    District 11:
    m/v

    District 12:
    m/v

    Story
    Inschrijven kan altijd!

    Regels:
    •Langer dan 4 dagen niet actief = dood
    •Max. 2 tributen. Maar één moet er da snel sterven
    •Dood of verwond alleen met toestemming
    •Je krijgt niet de hele tijd parachuutjes
    •Als je nooit gewond raakt sturen de spelmakers wat op je af
    •OOC met haakjes!

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 21:39 ]


    El Diablo.

    CarrotCurls schreef:
    (...)

    [Haha dat jullie bijna alles hebben en mijn bondgenootschap van alles geneest ^^ ]


    [Dat heet 'willen winnen' ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Ik zei ook tegen haar, dit maakt het juist moeilijker, dus leuker >.< ]


    El Diablo.

    Carmen Violet Grey
    Ik kijk naar Frey 'Frey. Ik ga nog wat takken zoeken. Ik fluit als een Uil als ht misgaat. Of ik gil gewoon.' Zeg ik zacht. Ik fluit even. Niet als een uit, maar om geritsel te dempen. Gelukki nemen de Jabberjays en de mockingjays het over en spring ik van boom naar boom. Na door 7 bomen gesprongen te hebben verdwijnt er een tak en val ik op het bladerden wat mijn val breekt. Ik zucht en loop rustig en geruisloos door ht bos. Mijn nachtbril stond op scherp en ik keek zorgvuldig om me heen. Ik deed even mijn bril af. Mooi dan zag je niets. Ik zag alles met bril op. Ik deernen weer op en liep ht bos verder in. Ik wist precies waar ik heen moest als ik terug wou. Ik begon te zagen was een lawaai maakte waardoor ik het zachter deed. Ik keek om me heen maar zag niemand. Met 7 takken liep ik terug als ik plots Damon zag. Ik hield mijn adem in. Hij kon me niet zien in het donker. Ik klom de bomen in ookal verdwenen de takken. Pas in het puntje durfde ik adem shaken terwijl de takken vastzaten in een knoop om mijn middel. Stil blijven Car. Dont move.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damon

    Ik kijk even omhoog.
    Wat was dat nou, een vogel ofzo?
    Ik grijns, en blijf staan.


    El Diablo.

    Carmen Violet Grey
    Shit hij bleef staan en als de zon op zou komen zou hij me kunnen zien. Ik had mezelf ook moeten camoufleren. Opeens lande een Mockingjay naast me nesten begon een deuntje te zingen. Hij vloog weer verder en stak de rest aan. Het was nu rumoerig. Ik stond op en sprong naar de boom en hield me vast aan de stronk. Hooguit een geritsel was te horen maar dat was de heletijd te horen. Opeens zag ik een jongen boos naar me kijken. Hij was jonger dan mij. Een jaar of 14 15. Hij beet in mijn hand waardoor ik als reflex losliet en een kreetje binnenhield. Ik viel op de tak waar ik op stond en ik hoorde hem luid kraken. Ik gronde naar de jongen en doorboordehem met mijn kapmes waardoor je een schriel gilletje van hem hoorde en daarna het kanon weerklonk. Nu was ik dood. Damon wist nu waar ik was. Ik moest niet naar het fort toegaan. Als ik dat zou doen zou ik Frey veraden. Ik sprong als een vliegende eekhoorn naar de volgende boom. Het was rumoerig en er kwam een mooie wind. De mockingjays bleven door fluiten waardoor als hij me niet meer kon horen. Ik vrij van hem was.
    [Je mag haar wel vinden maarniet verwonden aub :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damon

    Opeens zie ik het, dat kind van district 1.
    Ik grijns, en loop zodat ik vlakbij ben.
    'Zo zo, jij bent ver van je plek' grijns ik.


    El Diablo.

    Carmen Violet Grey
    Ik was al wat hoger in de boom, maar Damon stond onderaan. Het was onmogelijk om bij me te komen omdat detakken al verdwenen waren. 'Zo zo, jij bent ver van je plek' Zegt hij grijnzend. 'Klopt. Ik was toe aan een nieuwuitzicht.' Zeg ik grijnzend. 'Hoe voelt het om als beroeps is heel erg in de problemen te zijn.' Zeg ik sadistisch. 'Had je de hoorn al gezien. Zo zonde dat we al die wapens in 1 lijk hebben gestopt wat de hovercraft heeft opgehaald. Nu zijn er geen wapens meer. Maar ook geen flessen rugzakken zeilen of slaapzakken meer.' ik grijns. 'Of heb je soms honger? Het heet toch niet voor niets THE Hunger Games?'


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damon

    'Het valt wel mee, we hebben een perfecte plek met uitzicht over de arena, een meer, genoeg eten, we hebben het niet slecht grijns ik. Ik kijk naast me, en gooi een mes. Ik hak gelijk bijna de kop van een hert eraf. 'En nu. nog meer eten' grijns ik. Ik pak het hert, en loop rustig terug naar de berg.


    El Diablo.

    [Je weet dat al die herten dat vergiftigde bloed hebben? Aangezien ze een te grote voedsel bron zijn. dus je handen beginnen nu te branden :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Carmen Violet Grey
    Ik zie hoe hij een hert zijn kop eraf gooit. Ik grijns en zie dat oranjige bloed. Hij kon het niet zien. 'En nu ook eten.' Zei hij met een grijns. 'Dat ziet er goed uit Damon. Eetsmakelijk.' Zeg ik grijnzend. Nog voor hij uit mijn zicht zou zijn zou hij het uitgillen van de pijn. Dat bloed als het op je huid kwam. Het duurde 10 seconde tot het je bloed had bereikt. Hij was niet slim bezig. Iedereen met hersenen had begrepen dat een hert een te grote voedselbron was.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damon

    Opeens begint het te branden op mijn hand, 'godverdomme' vloek ik.
    Ik was gelukkig al op de rotsen, en wist dat deze riviertjes veilig waren.
    Ik stop mijn handen erin, en was het eraf.
    'Ugh, teringzooi' mompel ik geërgerd, en laat het hert achter terwijl ik verder loop.


    El Diablo.

    [Water heeft geen effect ;)]
    Carmen Violet Grey
    Ik was hem gevolgd. Ik kon dat bloed goed gebruiken. Toen hij scheldend het dier losliet en zijn handen in het water deed schudde ik lachend vervqn hem vandaan mijn hoofd. Toen hij verder van me weg was sprinte ik naar het dier toe en pakte ik hem bij zijn poot. Iets wat niet bloedde. Ik sleepte hem mee terwijl ik mijn kapmes in de wond van het dier doopte. Ik hoorde het sissen en het mes nam het bloed in zich op. Als je hier maar een snee van kreeg kon je het al uitgillen. Plus als mijn mentor kleine plofballen kon maken. Een soort van waterballonnen maar dan met dit bloed kon je er vijanden mee bekogelen. Een geweldig idee.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damon

    Ik grom, het is verzacht. Maar ophouden, nee hoor..
    Opeens vliegt er een zilver pakketje naar me toe, en ik grijns.
    Ik open het, en er zit zalf in. Ik smeer het op mijn handen, en het houd meteen op.


    El Diablo.

    Misschien een klein gevechtje tussen Damon en Carmen? Dat we beide gewoon gewond raken?niet dood enzo, maar gewoon licht gewond?]
    Carmen Violet Grey
    ik zucht en sleep het dier mee. Plots komt er een parachutje naar beneden voor Damon. Vast en zeker zalf omdat hij niet net als mij wist hoe je dat brandende gevoel weg kon halen. Maar ook een parachutje voor mij. Ik las het berichtje.
    Ik begrijp al wat je wilt doen Carmen. Hier zijn de het bloed afstotende gooiballonnen. Veel succes. Jullie hebben nogsteeds de meeste sponsors en dat fort bracht er ook een aantal op. Doe je best!
    Ik grijnsde en ging staan op de nek zodat er een straal bloed vrijkwam en ik begon de eerste jalon te vullen. Toen hij wat druk kreeg maakte ik hem dicht aan mijn riem. Zo deed ik hetzelfde bij de volgende. Ik had 15 ballonnen gekregen. God moge u mij en mijn mentor voor altijd beschermen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damon

    Ik draai me om en zie nog steeds dat kind zitten.
    Ik grom, lekker is dit zeg. Opeens komt er nog een parachuutje naar beneden, met een briefje. "Het was duur, dus gebruik het goed. Zorg dat jij de meeste sponsors krijgt! Je staat op de 2e plaats!". Ik grijns, en open het. 2 soort metalen handschoenen, met scherpe lange spikes op de knokkels. Ik doe ze grijnzend aan. Hierdoor krijg ik vast weinig geschenken meer voorlopig omdat het veel kost, maar ik kan hiermee wel overweg..

    [Is goed]


    El Diablo.