• Het is weer tijd voor de Honger Spelen!
    Ook dit jaar lijkt het weer normaal, maar de arena is niet wat het lijkt..
    Het zit vol met vallen..
    Valluiken, takken die zomaar verdwijnen en ga zo maar door!
    Kan jij dit winnen?




    De arena:

    1. Een grote zandvlakte, met in het midden de hoorn.
    Dit is de enige hete plek in de arena, de temperatuur is hier 37 graden.

    2. Ongeveer de helft van de arena bestaat uit rotsen, hierin zitten ook grotten. Maar kijk uit. Er vallen stenen, en er zijn verborgen valluiken.

    3. Een hoge berg met op de top een meer. Uit dit meer stromen allemaal kleine riviertjes. Door het rotsengebied of de jungle naar het grote meer. Het meer op de top is koud water.

    4. De jungle, een groot gebed vol planten en bomen. Het is niet even makkelijk als het lijkt om je te kunnen verschuilen. Als je klimt kan je vallen door takken die verdwijnen. Het zit hier ook vol met dieren. Zoals trackerjackers en Jabberjays. Er zijn hele kleine meertjes, en sommigen zijn giftig. Je krijgt waanbeelden en sterft uiteindelijk door de vergiftiging.

    5. Een groot meer, helemaal achterin de jungle. Er is niks om je bij te verschuilen, het is helemaal openbaar. Dit is warm water.

    District 1:
    m/v

    District 2:
    m/v

    District 3:
    m/v

    District 4:
    g/v

    District 5:
    m/v

    District 6:
    m/v

    District 7:
    m/v

    District 8:
    m/v

    District 9:
    m/v

    District 10:
    m/v

    District 11:
    m/v

    District 12:
    m/v

    Story
    Inschrijven kan altijd!

    Regels:
    •Langer dan 4 dagen niet actief = dood
    •Max. 2 tributen. Maar één moet er da snel sterven
    •Dood of verwond alleen met toestemming
    •Je krijgt niet de hele tijd parachuutjes
    •Als je nooit gewond raakt sturen de spelmakers wat op je af
    •OOC met haakjes!

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 21:39 ]


    El Diablo.

    Vintain
    Ik zit op het gras en denk aan zo'n 2 jaar geleden, toen ik nog veilig bij mijn ouders, Chord en Mary in huis zat. Ik miste de armen van mijn moeder om me heen, de grapjes van de altijd optimistische Chord en mijn vader en zusje die elkaar altijd plaagden tijdens het eten. En dan ga ik een jaar verder, naar de dag van het ongeluk. Mijn vader had Chord nooit moeten meenemen naar de fabriek... Een bijna voltooide auto werd opgehesen, maar de kettingen braken en Chord werd geplet. Hij overleefde maar zijn been was verbrijzeld en moest geamputeerd worden. Wij konden de geweldige medische hulp niet betalen, dus zat Chord in een rolstoel. Nog verder naar het heden toe. Een week geleden, langer? Ik had geen besef van tijd in deze arena. Het was de dag van de Boete. Iedereen uit district 3 was stomverbaasd geweest toen Chord werd getrokken. Het Capitool kon ook echt alleen maar aanzichzelf denken, het leedvermaak. Natuurlijk had ik mezelf aangeboden. Er was niemand anders die het had kunnen doen. En ik wist zeker dat als ik in die rolstoel had gezeten, Chord hetzelfde voor mij had gedaan.
    En nu zou ik sterven. Vroeg of laat. Maar ik stierf wel trots. Ik staat naar de sterrenhemel en heb heimwee. Ik wil de armen van mijn moeder weer om me heen voelen, gewoon even een simpele knuffel en iemand die zei dat alles goed zou komen. Een zucht rolt over mijn lippen.


    I can't define who I am.

    Carmen Violet Grey
    Ik gokte dat de telling zo was geweest.
    1. Carmen
    2. Damon
    3. Freya.
    Ik was een slimme beroeps met veel mogelijkheden en een super bondgenote. Ik za dat Damon nog iets kreeg. Met deze bril zag ik handschoenen met spijkers. Oké dat was niet gunstig. Ik vulde de ballonnen. Nou het waren eerder granaten alleen dan niet met buskruit maar met dat giftige bloed. Het pinnetje eruit en dan boem. Je zat onder dat brandende bloed. Ik vulde de laatste 2 en bond ze aan mijn riem. Het arme dier was uitgebloed en ik doop mijn kartelkapmes er nog is goed in. Net als een aantal pijlen. Ik keek weer naar Damon. Ik grijnsde naar hem. De maan verlichte mijn gezicht zodat hij het kon zien. 'kom maar Damon. Kom maar op..' Ik mompelde het. Hij zou het niet kundig horen maar alle mensen van het panen wel.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 23:20 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damon

    'Ja ja, het zal wel' mompel ik, en loop nog een stukje verder.
    Ik zie Jillana al naar mij kijken vanaf de top, en ik gaf snel een teken dat ze de anderen moest waarschuwen.

    Jillana

    Ik sprong meteen op, en liep naar Vintain.
    'Volgens mij heeft Damon zich in de nesten gewerkt' zeg ik snel, en trek hem mee naar de rand zodat hij het ook kan zien.

    [A.u.b, gaan Damon onder brandend bloed, dan kan hij net zo goed nu al dag dag zeggen >-< ]


    El Diablo.

    [Misschien is Carmen een beetje scheel]


    I can't define who I am.

    [Nee Damon gaat niet onder brandend bloed. Ze gooit nog niets. Alleen haar kapmes zit onder, maar dat is hetzelfde als bij Cat en Vintain. Met zand insmeren en dan jodium. Je mag Carmen verwonden, maar ze moet nog wel weg kunnen rennen. Dus gelieve niet de benen :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Vintain
    Mijn diepe gedachten worden onderbroken door Jillana, die me naar de rand van de berg trekt. 'Volgens mij heeft Damon zich een beetje in de nesten gewerkt,' mompelt ze. Geschrokken kijk ik omlaag. 'Oh nee, murmel ik. 'Ik heb alleen maar een zielig mes en een zielige arm, en die tribuut uit 1 is sowieso een stuk beter dan ik.' Soms haat ik het echt dag ik niet kan vechten. Zoals nu bijvoorbeeld. Gefrustreerd duw ik op mijn lip, want ik heb geen zin om Damon kwijt te raken. Door hem leef ik immers nog en hij is een sterke schakel in ons bondgenootschap.


    I can't define who I am.

    Damon

    Ik denk even na, en gooi dan het mes.
    Het komt diep in haar schouder terecht, en ik zie het aan de andere kant zelfs uitsteken.
    Ik grijns, en ren dan naar de anderen.
    Even wat pakken, voor het geval dat..


    El Diablo.

    Carmen Violet Grey
    Hij gooit iets naar me maar ik zie niet wat. Ik duik telaat weg en het mesje steekt in mijn schouder. Zonder problemen trek ik hem eruit. Ik doe hem aan mijn reiempje en span mijn boog gelijk. Ik hou de pees strak en mik op Damons rug. Nu die toch naar mij gedraaid staat. Ik grijns en schiet. Hij komt perfect in zijn rug terecht. Ha ha ha. Het mooie was. Dat gif zat in die pijl. Als het nou is wat organen had geraakt waren mijn kansen op overleving een stuk groter. Ik keek naar de bloedbommen. Het was nu nog niet de tijd om die te gebruiken. Ik pakte ondertussen terwijl ik opgelet bleef kijken zodat ik goed kon ontwijken een flesje jodium en wat verband. Ik deed het rond mijn schouder na een paar druppels. Nu kon ik me weer goed bewegen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damon

    Ik was uiteindelijk weer bij de anderen aangekomen, en trok met een ruk de pijl eruit. Ik brak het in tweeën en kijk naar beneden, ik krijg haar nog wel. Dan grijns ik, ik heb een idee. 'Wat nou als er per ongeluk een bosbrand komt?' grijns ik.


    El Diablo.

    Nvm

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 0:04 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ehm, hij zei het zo zacht dat alleen Jill en Vintain het hoorden, en hij had Carmen achter gelaten op de rotsen... Onmogelijk dat ze het had gehoord..]


    El Diablo.

    Ik dach dat hij het tegen Carmen had xD. Ik verander al ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Oow, moet trouwens slapen, reageer morgen ochtend nog wel ff.. ]


    El Diablo.

    (Jullie gaan wel tot heel laat door telkens hè :') Wat heb ik gemist? Ben dyslectisch dus teruglezen duurt heel lang...)


    Happy Birthday my Potter!

    [Euhm, Carmen en Damon hebben gevochten. Carmen heeft een diepe wind in haar schouder en Damon in zijn rug. En nu wil hij het bos in de fik steken, waar hun dus zitten..


    El Diablo.