• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

El Diablo.

Sebastian

Ik knik, en kijk Jesy aan.
    'Beetje dorstig nu' grinnik ik.
    Ik sta op, 'willen jullie wat?' vraag ik.

El Diablo.

Quinn

Ik voelde me ongemakkelijk worden en ging aan tafel zitten.
    Mijn ogen gleden van Finn en Rachel naar Sebastian en Jessy en bleven uiteindelijk hangen bij Santana.

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Blaine Anderson:

'Dat is een goed idee, ik heb ook honger.' glimlacht Kurt en maak me voorzichtig los uit onze omhelsing. Hij pakt mijn hand vast en loop met mij richting de kantine toe. Ik kijk opzij en zie dat Kurt een beetje wantrouwig om zich heen kijkt. Ik knijp Kurt in zijn hand. 'Rustig maar, Kurt. Als iemand wat doet, kan ik ons verdedigen. Ik kan namelijk boksen' zeg ik en glimlach vertrouwdt.

(Eigenlijk zou Karofsky hun moeten zien. Ik hou van drama. XD Dan kan Blaine, Kurt beschermen. Wat vindt jij?)

[ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 17:48 ]

One Who Travels A Higher Path.

Santana

Ik keek even naar Quinn.
    'Wat is er?' vormde ik met mijn mond.

El Diablo.

Quinn

Ik schudde mijn hoofd en ten teken dat er niets was, al was dat niet volledig waar.
    Ik hield mijn ogen op mijn chocomelk gericht en probeerde er voorzichtig nog wat van te drinken.

Kurt
    Ik ontspan dankzij Blaines woorden en kijk hem gerustgesteld aan. 'Oké, gelukkig.' glimlach ik ontspannen. 'Hoelang boks je eigenlijk al?' vraag ik terwijl we de kantine inlopen. Ik pak een dienblad en leg er een flesje water op, ook pak ik een salade omdat ik daar trek in heb.

Finn
    'Maak je geen zorgen over mij, Rachel.' zeg ik terwijl ik me roerloos laat omhelsen door haar. 'Vanaf nu komt alles goed.' glimlach ik gerustellend naar haar.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Rachel
    .Ik knikte en voelde me weer rustiger worden.
    "ik hou van je" mompelde ik en gaf hem een kus

Change is for weirdos ~ Niall Horan

[Ik ga even soep eten]

Blaine Anderson:

'Oké, gelukkig.' glimlacht Kurt ontspannen. 'Hoelang boks je eigenlijk al?' vraagt Kurt terwijl we de kantine inlopen en Kurt een dienblad pakt en eten erop legt. Ik pak ook een dienblad en denk even na. 'Zo'n drie jaar, denk ik' zeg ik. Ik pak cola en een broodje gezond, daarnaast pak ik yoghurt. 'Ik doe het meer, als ik boos ben, dan leef ik uit op de boksbal' zeg ik vervolgens.

[@XDarkWingsx: Ja, dat is wel een goed idee. Zal ik dan even voor Karofsky spelen of wil jij dat doen?? ^^ ]

(Ik, ik, ik wil! :3 Ik maak het dan gelijk ja!)

[eten brb]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

[Oké is goed!! Hihi (: ]

Finn
    'Ik ook van jou.' glimlach ik naar haar. Ik sla mijn arm om haar heen en druk haar tegen me aan, tot hoever dat lukt met de rolstoel. 'Gaat het ook een beetje met jullie?' vraag ik aan Santana en Quinn terwijl ik ze even bezorgd aankijk.

Dave Karofsky:

Ik zat met een paar vrienden in de kantine. Ik keek even rond en zag opeens Blaine en Kurt samen hand in hand lopen. Ik grijnsde even, dat moeten we even regelen. Ik sta op en loop naar hun toe. 'Heey, homo's' grijns ik en laat Kurts dienblad vol tegen kurt aan komen.

Kurt

Alles wat op mijn dienblad staat gaat over me heen. Ik kijk even geschrokken naar mijn kleding en daarna kijk ik angstig naar Blaine. Ik ben altijd al bang geweest voor Karofsky, maar ik ben nu ook bang dat hij Blaine iets doet. Karofsky is gewoon zo breed. Ik knipper even angstig met mijn ogen en staar naar de grond.