• Daarstrax heeft mijn vriendje het uit gemaakt, en ik ben echt kapot.
    Morgen heb ik veel toetsen op school en ik mag niet thuis blijven van mijn ouders.
    Wat moet ik doen om er over te geraken???

    Move on, rouwen, uithuilen bij vriendinnen, jezelf bezig houden en vooral niet alleen op je kamer gaan zitten janken en thuis blijven


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alle dingen die je haat van hem opschrijven en 100 keer doorlezen.
    Afleiding zoeken, je dagboek volpennen, maak je hoofd leeg en ga ff hardlopen met keiharde muziek in.. Zoiets. Sinds vorige week is het ook uit met mijn vriend en dat heb ik helemaal verkeerd aangepakt.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    *kijkt naar leeftijd op profiel*

    Kom op stel je niet aan je bent pas 12 ik ben zowat al 15 jaar vriendloos -.-

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 19:48 ]


    Shoganai i ne~

    Boek lezen, film kijken, muziek luisteren ?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Probeer de testen van de vakken die je niet zo goed kan of waarvoor je er niet zo goed voor staat toch wat te bekijken. (buiten als je al van op voorhand weet dat je er toch nooit wat van gaat begrijpen), schrijf misschien een paar moeilijke woordjes die je echt niet kan onthouden op je agenda zodat je subtiel kan afkijken, en zorg dat je kan afkijken bij je buur in de klas? ;s
    Veel sterkte nog, in ieder geval!(flower)


    effort never betrays you

    Goed leren. Met een diploma kom je namelijk verder dan met een vriendje.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    DrWhooves schreef:
    *kijkt naar leeftijd op profiel*

    Kom op stel je niet aan je bent pas 12 ik ben zowat al 15 jaar vriendloos -.-


    Hier heeft ze niets aan hoor ;x


    The truth may be orange!

    DrWhooves schreef:
    *kijkt naar leeftijd op profiel*

    Kom op stel je niet aan je bent pas 12 ik ben zowat al 15 jaar vriendloos -.-


    Wat zijn we toch weer vriendelijk vandaag... dat meisje heeft een gebroken hart, en dan krijgt ze dit er ook nog eens boven op.

    Hé, ik ben er voor je. Als je eens wil praten of je hart wil luchten: mijn gastenboek en inbox staan open voor je (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Verder gaan met leven. Je bent twaalf jaar, je hebt nog tijd genoeg om serieuze relaties aan te gaan.


    comfort in c h a o s

    Escritura schreef:
    Move on, rouwen, uithuilen bij vriendinnen, jezelf bezig houden en vooral niet alleen op je kamer gaan zitten janken en thuis blijven


    No growth of the heart is ever a waste

    keep calm and kill zombies!


    quidquid excusatio prandium pro

    Chocolate does the trick. :Y)
    Maar veel sterkte!

    Tigger schreef:
    keep calm and kill zombies!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Je bent twaalf, dus zó verschrikkelijk erg zal het niet zijn. Toch moet je gewoon hem proberen te vergeten.

    Wait... Twaalf?
    *facedesk*
    Alsjeblieeeeeeeeeeeeeft, waarom gaat de jeugd van tegenwoordig zich niet meer gewoon gedragen?
    *facepalm*


    "Well, well. Look who we've got here!"