• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

El Diablo.

[jesy, Rachel en Finn geloof ik. En nog wat anderen]

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

[Haha, ze doet het nog wel, ooit :3]

El Diablo.

Blaine Anderson:

Kurt glimlacht zwakjes naar mij en knikt dan. 'Laten we dat maar doen.' zeg hij schor. Hij pakt mijn hand weer stevig vast en ik knijp zachtjes in zijn hand, als teken dat hij geen zorgen moet maken. Ik trek Kurt mee naar buiten naar mijn auto. 'Zullen we naar Lima bean gaan' stel ik voor.

One Who Travels A Higher Path.

Quinn

Ik sloeg mijn ene been over het andere en leunde verveeld met mijn kin op mijn hand.
    "Zo, dooie boel hier," Hoorde ik plots de stem van Mercedes zeggen.
    Ik keek op en merkte nu pas dat we haar achter hadden gelaten in de kamer van Sebastian.

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

(Ik ga even eten, ik kom zo terug! ^^)

Rachel
    Ik glimlach "zullen we zo maar weer terug gaan of wil je liever ngo blijven?"

ik kijk finn vragend aan

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Mercedes

"Ik ga mee," Glimlachte ik tegen Rachel. "De anderen zullen zich afvragen waar we blijven."
    Ik nam afscheid van Sebastian en ging achter Rachel staan.

Kurt

'Goed idee, ik heb zo'n zin in een Non-fat mocha.' glimlach ik een stuk vrolijker als ik aan mijn lievelings koffie denk. Ik stap in Blaines auto en glimlach naar hem. 'Dank je wel, Blaine.' zeg ik nogmaals als hij ook gaat zitten. Ineens zie ik dat ik een sms'je heb van Mercedes die al een tijdje geleden verstuurd is. Er staat in dat de pizza voor vanavond niet doorgaat. 'Oh, vanavond gaat niet door met Mercedes.' zeg ik tegen Blaine waarna ik haar terug sms. 'Geeft niet, begrijp ik toch. Is er trouwens nog nieuws over Sebastian? Ps: Cedes, ik móet je echt snel weer spreken. Er is iets gebeurd. x K.' Ik glimlach even als ik denk aan wat er gebeurt is tussen Blaine en mij.

Finn
    'Ik blijf liever in het ziekenhuis.' zeg ik tegen Rachel. 'Ik zou toch me toch alleen maar dood piekeren als ik thuis zit, dus ik blijf liever hier in de buurt.' zeg ik.

[@Leannan: Sorry, een beetje late reactie van Kurt. xD, @Darkwings: Eetsmakelijk!]

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Rachel
    "dat is goed, dan gaan ik en Mercedes naar huis, zie ik je vanavond?? en anders bellen we nog" zeg ik en gedf hem nog een kus terwijl ik goed ga zitten.

Finn
    Ik glimlach naar haar.'Dat is goed, en doe voorzichtig,' zeg ik tegen Rachel, maar dan ben ik bang dat ik weer te overbezorgd over kom dus kijk ik Mercedes ook even aan. 'allebei.' voeg ik er snel aan toe.

Mercedes

Ik las het sms'je van Kurt en stuurde snel terug. "Ik kom nu af naar school...Heb nieuws over Sebastian en is het goed of slecht nieuws dat je me moet vertellen? x"
    Ik stak mijn mobieltje weg en keek naar Quinn. "Ga jij ook mee Quinn?"
    Ze schudde haar hoofd en keek me aan.
    "Nee, ik blijf ook hier want anders ga ik me op mijn studiootje toch maar suf piekeren."

Rachel
    Ik knik "je kent Cedes"grinikt e ik kort. "laat het me weten mocht er iets zijn"ik pakte nog even zijn hand vast

Kurt

'Blaine en ik gaan nu koffie drinken, bij the Lima bean. Dus we zijn niet op school, mochten jullie je dat afvragen. Misschien kunnen jullie daar ook naar toe komen? En het is goed nieuws, heel heeel erg goed nieuws. x' sms ik terug. Ik grinnik zachtjes even om mijn sms'je, de vrolijkheid is er vanaf te lezen.

Finn
    'Zou ik doen, Rach.' zeg ik tegen haar.
    Ik glimlach gerustellend naar haar en knipoog snel.

[ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 19:21 ]

[mercedes gaat zij met rach naar lima bean]

(Ik ben er weer, LOl. XD)