• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

El Diablo.

Quinn

Ik wandelde rustig achter Sebastian aan en kwam iets later als hem aan bij de lift waar ik op het knopje drukte.
    De lift bleef even weg, waardoor ik mijn hand in mijn pijnlijke nek legde en zuchtte.
    "Ga jij ook iets eten?" Vroeg ik om de stilte te verbreken.

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Rachel
    Ik besluit snel mijn tas te pakken en daarna weggaan van hier.
    Ik reed snel door de regen en daarna stopte ik voor de lift om te wachtentot hij beneden weas.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Blaine Anderson:

'Tuurlijk is het nu vanwege jou.' glimlach Kurt en hij laat zijn hoofd op mijn borstkas rusten. Ik sla mijn armen om hem heen en druk hem weer tegen mij aan. 'Je wilt niet weten hoe gelukkig je me maakt.' fluister hij zachtjes. 'Kurt, jij maakt mij ook gelukkig en ik hou ziels veel van je' zeg ik zachtjes en druk een kus op zijn hoofd.

One Who Travels A Higher Path.

Sebastian

Ik liep de lift in, en Quinn en Santana ook.
    'Denk het' mompel ik, en leun tegen de muur.

Santana

'Kamer 13, maar we gaan nu naar de kantine' zeg ik.

El Diablo.

Jesy Brown
    'dankjewel, is het daar heel druk of kan ik langskomen?' vraag ik. Ik weet niet hoe erg Sebastian eraan toe is, maar als het te druk is, kom ik later wel langs.

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

Rachel
    de lift schoof open en gelukkig was ik de enigste. Met een ping schoof de lift open en snel pakte ik mijn tas. Daarna rolde ik me terug. Ik zag 2 liften. Eentje weaarbij ik nog zou moeten wachten en een met Quinn, Santanna en sebas. Ik besloot te wachten want ik had geen zin in een gesprek.

Quinn

Toen ik in de lift stond, keek ik zwijgzaam naar de grond terwijl ik nadacht wat er de afgelopen uren was gebeurd.
    Ik dacht terug aan het moment vlak voor Sebastian zijn hart stopte met slaan en het leek alsof zijn woorden in mijn hoofd bleven hangen.
    Het spijt me, Quinn
    Zou hij geweten hebben dat zijn hart zou stoppen?
    Toen de lift stopte, schrok ik op uit mijn gedachte.

Santana

'Je kan wel komen' zeg ik.
    De lift stopt en we lopen naar buiten.

El Diablo.

Rachel
    Uiteindelijk was ik beneden. De uitgang liep langs de kantine. Ik zag Finn zitten en voelde mijn tranen weer opkomen. Ik draaide me om en reed naar hem toe "het spijt me Finn" zeg ik zacht en leg mijn hand op zijn arm

Jesy Brown
    'oké, dan ben ik er zo, doei,' zeg ik en ik hang op. Ik loop naar mijn kluisje, pak mijn jas en sleutels en loop naar mijn auto. Ik zet de radio aan en rijd naar het ziekenhuis. Volgens mij rijd ik veels te hard, maar dat maakt niet uit, zolang ik maar bij het ziekenhuis aankom.

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

Sebastian

Ik loop naar het tafeltje waar ook Finn en Rachel zitten, en kijk ze aan.
    'Dude, wat is er nu weer aan de hand' vraag ik toch.

El Diablo.

Quinn

Traag liep ik achter Santana en Sebastian en voelde me slap aangezien ik in heel de dag nog niets had gegeten.
    Mijn maag rammelde zacht, waardoor ik beschaamd een hand op mijn buik legde.

Kurt
    Ik glimlachte alleen dolgelukkig toen hij dat zei omdat ik de juiste woorden niet meer kon vinden. Maar Blaine zou dat vast niet erg vinden. 'Waarom wilde je eigenlijk niet naar het ziekenhuis? als ik vragen mag.' vraag ik terwijl mijn hoofd nog steeds rust tegen zijn borstkas aan en hij nog altijd zijn armen om me heen geslagen heeft.

Finn
    Door Rachels stem schrik ik op uit mijn gedachten. Ze had haar hand op mijn arm gelegd. 'Het is oké, misschien ben ik ook wel veel te bezorgd. Maar ik wil gewoon niet dat er nu ook nog iets met jou gebeurd.' zeg ik. 'Dude, wat is er nu weer aan de hand' vraagt Sebastian. 'Niks, gewoon moe.' zucht ik.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Rachel
    "Finn er gebeurt niks met me, ik kan heus wel goed voor mezelf zorgen, ik vind het leif dat je bezorgd bent maar je bent soms te overbezorgd" zeg ik zacht. Ik kijk even naar de andere en daarna terug

Sebastian

Ik knik, en kijk voor me uit.
    'Het voelt raar zonder shirt, weet je dat' mompel ik.

El Diablo.