• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    [Ja, Mercedes gaat naar Kurt en Blaine, maar kan Rachel altijd wel een lift geven]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [okidoki ik wacht namelijk tot cedes haar weg duwt]:P


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Goed idee, ik heb zo'n zin in een Non-fat mocha.' glimlacht Kurt en ik glimlach terug. We stappen allebei in mijn auto en hij glimlacht weer naar me. 'Dank je wel, Blaine.' zegt Kurt nogmaals. 'Kurt, niets te danken' zeg ik lief tegen hem en start de wagen en ik rij naar Lima Bean.

    (@Fudge: Dankje. Het eten was zoooo lekker! :9~ )

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 19:31 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Mercedes

    Ik waaide nog een laatste keer naar iedereen voordat ik de rolstoel van Rachel begon te duwen richting de uitgang.
    "Rachel, mag ik eens iets vragen?" Vroeg ik wanneer we buiten gehoorafstand waren.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    Ik staarde voor me uit toen Mercedes wat vroeg. "ja hoor" ik draaide mijn hoofd een stuk zodat ik haar een deel kon zien.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mercedes

    "Vond je het niet erg dat Finn zijn jasje afstond aan Quinn terwijl jij doorweekt was?" Het kwam er voorzichtig uit. "Ik wil niet stoken hoor, het is gewoon nieuwsgierigheid, dat is al."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Topic 8

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 19:40 ]


    El Diablo.

    Rachel
    Ik schudde mijn hoofd, "nee dat maakt me niets uit ik had het eigenlijk niet eens gemerkt" zeg ik zacht. Vermoeide laat ik mijn hoofd rusten en ik sluit even mijn ogen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Als we aankomen pak ik Blaines hand weer vast en lopen we samen naar de balie om te bestellen. Ik bestel natuurlijk mijn lievelings koffie en daarna wacht ik tot Blaine gaan bestellen.

    [@Darkwings: mooi (: ]

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 19:40 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    "En toen waren we nog maar met 3," Zuchtte ik en bleef nog altijd met mijn kin op mijn hand leunen. "Je vindt het toch niet erg dat Finn en ik hier blijven?"
    Ik keek Sebastian vragend aan en wachtte op antwoord.



    Mercedes

    We kwamen aan bij mijn auto en ik tikte op Rachels schouder.
    "Kan je er zelf in stappen?" Vroeg ik vriendelijk. "Dan kan ik je rolstoel in de koffer plaatsen."
    Ik opende mijn auto en daarna de koffer en leunde tegen de auto aan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sebastian

    Ik schud mijn hoofd en glimlach.
    'Juist leuk toch?' zeg ik, en neem een slok van de slushee die ik ondertussen had gehaald.


    El Diablo.

    Rachel
    Ik knikte en stond langzaam uit. Daarna plofte ik op de bijrijderstoel.
    "dankje" zeg ik zacht terwijl ik naar buiten staar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn
    Ik grinnik even en leun achterover. 'Ik hoop wel dat het nu over is met alle drama,' zeg ik. 'Dit is teveel voor op één dag.'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jesy Brown
    'wacht even, ik ben zo terug,' zeg ik tegen Sebastian, nadat ik opeens een ingeveing kreeg. Ik loop naar de giftshop en kijk even rond. Alle cadeautjes hier zijn zo cliché. Ik loop naar de kaarten en zie dan een leuke. Er staat een sticker op met de tekst: neem je eigen bericht op en zorg ervoor dat de ontvanger jou niet vergeet. Ik koop de kaart, en zing een liedje in het kleine microfoontje.
    Lights will guide you home
    And ignite your bones
    And I will try to fix you

    And high up above or down below
    When you're too in love to let it go
    But if you never try you'll never know
    Just what you're worth

    Lights will guide you home
    And ignite your bones
    And I will try to fix you

    Als ik klaar ben, loop ik weer terug naar de kantine.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Mercedes

    Ik plooide de rolstoel van Rachel dicht en stak hem in de koffer die ik vervolgens onder een luide klap dicht sloeg.
    Ik nam plaats op de bestuurdersplaats en stak mijn sleutel in het contact en startte de auto.
    "Waar moet ik je heenbrengen?" Vroeg ik voordat ik reed.



    Quinn

    "Dus je vindt het niet erg," Stelde ik lachend vast. "Goed om te weten."
    Ik dronk mijn warme chocomelk op en zette de lege tas op tafel.
    "Wat is hier zoal te doen eigenlijk?" Vroeg ik en keek de kantine rond. "Het is tenslotte een ziekenhuis."


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.