• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Quinn

    "Dat is geweldig nieuws," Glimlachte ik. "Je bent sneller thuis dan je zal denken."
    Ik stond nog steeds met mijn gezicht naar het raam, maar kon zijn spiegelbeeld wel zien.
    "De anderen zullen vast blij zijn," Merkte vrolijk Mercedes op. "Dan kunnen Blaine en Kurt je ook eens bezoeken aangezien doe watjes niet in ziekenhuizen komen."


    [Ik ga even douchen :')]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt
    Blaine beëindigd onze zoen en kijkt me in de ogen met zijn prachtige bruine ogen. 'Kurt, wil je verkering met mij?' vraagt hij verlegen waarna hij glimlacht naar me. Mijn hart maakt een salto en ik knipper even gelukkig met mijn ogen. 'Ja, ja, ja!' kir ik van geluk terwijl ik hem stevig omhels. 'Niets liever.' fluister ik nog steeds in onze omhelsing.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Chagerijnig reed ik richting sebastiaans kamer. Kom op zeg ik was geen klein kind meer. Ik deed de deur open en pakte mijn tas


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    'Berry! Wat is er met jouw?' vraag ik als Rachel Chagerijnig mijn kamer in komt.


    El Diablo.

    Rachel
    "schijnbaar ben ik een kleuter" mopperde ik en draaide me even om naar Sebastiaan. "het is toch mijn probleem als ik ziek word?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Ja, ja, ja!' kirt Kurt van geluk en omhelst me stevig. Ik lach. 'Niets liever.' fluistert hij. Ik druk hem stevig tegen mij aan en heb een dolgelukkig glimlach op mijn gezicht. 'Ooohh..Kurt. Ik ben zo verliefd op je' zeg ik fluisterend.


    One Who Travels A Higher Path.

    Sebastian

    'Denk het' mompel ik droogjes.
    Ik sla mijn armen over elkaar en kijk haar aan.


    El Diablo.

    Kurt
    'Ik ook op jou, Blaine.' fluister ik terwijl ik hem weer in de ogen kijk. 'Het raarste is dat ik dat de hele tijd al was, maar het pas sinds vanmiddag besefde.' zeg ik. Misschien kwam het omdat ik mijn hart in een ''kooi'' gestopt had sinds ik al zo vaak teleurgesteld was door anderen. En dat ik onbewust verliefd geworden was op Blaine. Ik kan het amper geloven, het lijkt wel een droom.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "fijn dat je er zo over denkt" ik keek chagerijnig rond.
    "ik ga maar weer terug voordat hij de politie belt omdat ik even weg ben" mompel ik sarcastisch en doe de deur weer open


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn
    Ik schrik op uit mijn gedachten en ik ga rechtop zitten op bed. Ik knijp mijn ogen even dicht om de flashbacks te verbannen en kijk dan naar Rachel. 'Waar was je?' vraag ik. Ik had niet eens door dat ze weggegaan was


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel

    "wat dacht je van min tas pakken" ik zuchtte ik ging een ander kamertje in om me om te kleden. Snel deed ik alle suit en kleedde me om. Ik liep achter de rolstoel de deur uit. "zo goed"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mercedes

    Met een verveelde blik keek ik in de richting waar Rachel weer was verdwenen.
    "Owke dan," Zuchtte ik. "Die had weer wat drama bij."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    'Ik ook op jou, Blaine.' fluistert Kurt en kijkt in mijn ogen. Eerst dacht ik dat ik gevoelens had voor Quinn, maar het waren eigenlijk voor Kurt bestemd. Altijd had ik wel hem leuk gevonden, maar niet besefd. 'Het raarste is dat ik dat de hele tijd al was, maar het pas sinds vanmiddag besefde.' zegt Kurt. 'Ik heb het ook pas net besefd. Eerst dacht ik dat ik gevoelens voor Quinn had, maar eigenlijk was het voor jou, Kurt. Ik vond je altijd wel leuk, alleen niet besefd' zeg ik en kijk hem aan. Kurt is gewoon mijn vriend nu en ik laat hem niet meer gaan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Zwaar vermoeid knipper ik even mijn ogen en kijk ik naar Rachel, ik zie even dubbel en knijp mijn ogen daarna weer dicht. Zo blijf ik voor een paar seconden zitten en als ik dan mijn ogen weer open zie ik weer normaal. 'Rach, ga weer in je rolstoel.' zeg ik op een zachte toon.

    Kurt

    'Ik dacht ook dat je Quinn leuk vond, en ik was jaloers.' zeg ik terwijl ik mijn ogen verlegen neersla. 'Ik laat je nooit meer gaan, Blaine.' grinnik ik terwijl ik hem weer verliefd aankijk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "geen zin in" zeg ik en ik loop richting kantine. Bij de kantine aan gekomen pak ik een koek en een flesje drinken en betaal. Daarna ga ik op een stoel zitten en eten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan