• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Quinn

    Ik wilde eerst een opmerking maken over wat Sebastian zei, maar hield met een brede grijns mijn mond.
    "Finn, mag hij anders je jack even lenen?" Vroeg ik. "Ik zal wel iets warms drinken, dat is voor mij ook goed."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    'Waarom wilde je eigenlijk niet naar het ziekenhuis? Als ik vragen mag.' vraagt Kurt. Kurt is nu mijn vriend en het is beter om mijn problemen te vertellen, een relatie bestaat tenslotte om vertrouwen en eerlijkheid. 'Ik ben bang voor ziekenhuizen...omdat...omdat mijn moeder daar is gestorven' zeg ik zacht.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Tuurlijk.' glimlach ik naar Quinn terwijl ik onder de tafel Rachels hand vastpak en even rond kijk.

    Kurt
    Ik frons en mijn glimlach verdwijnt van mijn gezicht. Ik sla troostend mijn armen rond middel. 'Dat spijt me,' fluister ik terwijl ik even knipper met mijn ogen. 'Je bent niet alleen, mijn moeder is ook overleden toen ik nog jong was,' zeg ik met een zachte stem. 'Dus als je er ooit over wilt praten weet je me te vinden.' Ik begrijp als geen ander hoe Blaine zich voelt hierover.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    Ik trok het jasje uit en duwde het in Sebastians handen. "Hier, jij hebt het meer nodig dan ik."
    Vervolgens draaide ik me om en wandelde naar de toog om een warme chocomelk te bestellen.
    Niet veel later, voegde ik me weer bij de andere.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    Hij pakt mijn hand vast "ik denk dat het gewoon even teveel werd" zeg ik zacht en slik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn
    'Er is gewoon teveel gebeurd, het is logisch dat we zo reageren,' zeg ik tegen Rachel. 'Het is menselijk.'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel.
    Een traan rolt over mijn wang. Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder "toen ik naar buiten ging z-zag ik de plas met b-bloed en ik was bang Finn, bang om je nooit meer te mogen horen praten" snik ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Hij slaat troostend zijn armen rond mijn middel. 'Dat spijt me,' fluistert hij. 'Je bent niet alleen, mijn moeder is ook overleden toen ik nog jong was,' zegt hij met een zachte stem. 'Dus als je er ooit over wilt praten weet je me te vinden.' Ik begraaf mijn gezicht in zijn nek. 'Ik weet het, Kurt' zeg ik zacht. 'En het spijt mij van jouw moeder' zeg ik en geef een kus op zijn wang. 'Zullen we naar de kantine gaan, ik heb honger?' glimlach ik zwakjes.


    One Who Travels A Higher Path.

    Sebastian

    Ik doe het jasje aan, en rits het snel dicht.
    'Als we deze drama het hele jaar blijven houden komt het niet goed' mompel ik.


    El Diablo.

    Jesy Brown
    Ik parkeer mijn auto en ren naar binnen, zoekend naar de kantine. Als ik hem heb gevonden, vliegen mijn ogen de kamer rond. Ik zie iedereen zitten, en ren op Sebastian af. 'Sebas,' snik ik, terwijl ik hem omhels.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Quinn

    "Valt er wat aan te doen dan?" Vroeg ik en dronk van mijn chocomelk.
    Helaas was het veel te warm, waardoor ik mijn ogen stijf op elkaar dicht deed en een zacht, vreemd geluidje maakte.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sebastian

    'Hey?' zeg ik maar, en kijk naar Jesy.
    Wow, zelfs zij is bezorgd?


    El Diablo.

    Finn

    'Rustig maar, Rach, het is oké.' fluister ik met een zachte stem naar haar. 'Als we deze drama het hele jaar blijven houden komt het niet goed' mompelt Sebastian. 'Ik mag hopen van niet.' zucht ik. Precies op dat moment komt Jesy binnen en omhelst ze Sebastian snikkend. Ik knijp zachtjes even in Rachel hand en glimlach geruststellend naar haar.

    Kurt
    'Dat is een goed idee, ik heb ook honger.' glimlach ik terwijl ik me voorzichtig losmaak uit onze omhelsing. Ik pak wel zijn hand vast en loop met hem richting de kantine toe. Ik kijk een beetje wantrouwig om me heen of ik geen Karofsky of andere homofobische footballers zie. Ze zouden het vast niet leuk vinden om mij en Blaine hand in hand te zien lopen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik sloeg nog snikkend mijn armen om Finn heen "ik zou niet weten wat ik zonder je moest" geef ik toe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesy Brown
    'ben je oké?' vraag ik, waarna ik een stoel pak en ga zitten. Ik veeg de tranen weg, maar het heeft weinig zin, ik had nooit gedacht dat ik zo blij zou kunnen zijn om Sebastian te zien.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see