• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Quinn

    "Geen idee, maar je kan het altijd vragen?" Zei ik en stond op van de vensterbank om vervolgens wat te ijsberen in de kamer.
    "Is er iets dat ik voor je kan ophalen van je thuis?" Hoorde ik Mercedes vragen. "Iets wat je zeker wilt hebben tijdens je verblijf?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    Ik voelde de kippenvel op elke lichaams deel en staarde naar buiten waar het nog steeds regende


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik voel dat hij mij terug zoent en met zijn hand streelt hij mijn wang, waardoor er bij mij kippenvel onstaat. Zijn andere hand blijft bij mijn middel hangen. Ik druk mezelf steviger tegen hem aan en laat mijn ene hand bij zijn nek liggen onder het zoennen glimlach ik van blijdschap.


    One Who Travels A Higher Path.

    Sebastian

    'I dont know, laptop ofzo, een shirt' grinnik ik.
    Ik lach kort, en hoor opeens de deur open gaan.
    Ik zucht als ik zie wie het is, mijn hysterische moeder.
    Kan er ook wel bij..


    El Diablo.

    Finn

    Ik loop naar Rachel toe en duw haar zonder iets te zeggen de gang op. Sebastian heeft me nu toch niet nodig, aangezien er nu genoeg mensen voor hem zijn. Natuurlijk zou ik hem wel blijven steunen voor zolang hij in het ziekenhuis ligt. Dat zou hij namelijk ook voor mij doen. 'Ik ga iets om aan te trekken regelen voor je, wacht hier.' zeg ik tegen Rachel als ik haar doorweekte kleding bekijk. Ik zet expres haar rolstoel op de rem zodat ze niet weg kan rijden en houd onderweg een dokter aan. Ik krijg een ziekenhuisjurk van hem mee, dus daar zou Rachel het even mee moeten doen. 'Ik rijd je zo even naar een lege kamer.' zeg ik als ik weer terug ben bij haar. Ik gooi de jurk op haar schoot en rijd haar naar een lege verpleeg kamer toe waar ze kan omkleden.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ineens rijd Finn me weg en zegt wat over kleding. Hij zet de rolstoel op de rem en ik zucht. Iets later kiomt hij met een ziekenhuis jurk. Hij legt uit wat hij gaat doen en rijd me naar de kamer. Ik kijk hem bozig aan "in mijn tas heb ik ook kleding zitten ik ga dit niet aan doen" ik kijk hem vastbesloten aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mercedes

    Toen ik nog iets wilde vragen, werd ik onderbroken door een hysterische vrouw.
    Geïrriteerd trok ik een wenkbrauw op en keek ik Sebastian aan.
    "Is she on drugs?" Vroeg ik en wees over mijn schouder naar de vrouw. "Of is ze altijd zo?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sebastian

    'Mijn ma? Altijd zo' zucht ik.
    Ze begon gelijk te vragen wat er was gebeurt en hoe het ging, ik gaf snel antwoord op alles. Ik zucht en leun op mijn handpalm.
    'Mam, ga even wat spullen halen, oké?' zeg ik maar.
    En gelukkig, ging ze toen weg.


    El Diablo.

    Jesy Brown
    Ik loop naar de wc's en veeg de mascara strepen van mijn wangen, Mercedes en Rachel had ik niet meer gezien. Ik wil hier niet alleen blijven en dus bel ik Quinn om te vragen waar ik Sebastian en de rest kan vinden.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Kurt

    Blaine legt zijn hand in mijn nek waardoor ik kippenvel krijg terwijl hij me nog altijd passievol zoent. Ik wil mijn hand door zijn haar laten gaan, maar dan herinner ik me zijn gel weer dus dat laat ik maar zitten. Ik kan het nog steeds niet geloven. Blaine vindt míj leuk..

    Finn
    'Dan moet je dat maar aantrekken, want anders word je ziek.' zeg ik kortaf terwijl ik op een verpleegbed ga liggen en voor me uitstaar. Als het even stil is zie ik de beelden van vanmiddag weer voor me en krijg ik kippenvel. Het is natuurlijk ook aardig koud in het ziekenhuis, vandaar dat Quinn mijn jack meer nodig heeft dan ik met haar cheerleaders jurkje.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rACHEL
    Ik pak de banden van de rolstoel vast en rji naar de deur.
    Ik kijk achterom en zie Finn op het bed liggen.
    Ik rij een stuk verder


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    "Je lijkt niet op je moeder," Merkte ik op. "Jij bent veel rustiger."
    Uit verveling duwde ik tegen de ballon die steeds mijn kant weer opveerde.
    Toen ik dat spelletje beu werd, ging ik weer aan het raam staan en keek toe hoe de regen uit de lucht viel.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sebastian

    'Dat hoor ik wel vaker' grinnik ik.
    Ik zucht een beetje, en kijk voor me uit.
    Opeens komt de dokter binnen.
    'Het ziet er wel goed uit allemaal, als het zo doorgaat kan je morgen, overmorgen naar huis' zegt hij.
    Ik knik, en hij loopt weer weg.


    El Diablo.

    [@leannan ik weet niet of je het gezien had, maar Jesy belt Quinn]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Blaine Anderson:

    Rustig beeindig ik de zoen en kijk Kurt met mijn bruine ogen diep in zijn ogen aan. 'Kurt, wil je verkering met mij?' vraag ik verlegen en geef hem mijn liefste glimlach.


    One Who Travels A Higher Path.