• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

El Diablo.

Blaine Anderson:

'Misschien kunnen we terug gaan naar de rest,' zegt Kurt en staat op maar houdt mijn hand nog steeds vast. 'Wie weet hebben ze wel nieuws.' glimlacht Kurt voorzichtig naar me. Ik sta ook nu op en kijk hem aan. 'Ik wou eigenlijk iets anders doen' zeg ik blozend en kijk weg. Ik had een plan om hem een hint te geven, dat ik hem wel zie zitten.

One Who Travels A Higher Path.

Rachel
    Ik besloot naar Finn toe te gaan, hij was nog in het ziekenhuis.
    IK rolde mezelf door de schoolpoorten. Ondanks de regen lukte het aardig.
    Na een tiental minuten was ik er, ik was doorweekt en vermoeid maar het kon me niks schelen. Ik pakte mijn mobiel en smste Finn met de vraag waar hun waren

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Kurt
    Mijn glimlach word zonder dat ik daar zelf controle over heb groter en ik begin te blozen. Wat zou Blaine bedoelen? 'O-oké.' stotter ik verlegen terwijl ik hem diep in zijn ogen aankijk. 'Wat wil je doen?' vraag ik met een zachte stem.

[Ben weer thuis, dus ik kan weer normaal reageren (: ]

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Sebastian

'Omdat ik heel vaak het idee heb dat iedereen me haat' zeg ik zacht.
    Ik ga wat rechter zitten en tik met mijn vingers op het bed.

El Diablo.

Mercedes

"Ik zei al eerder, dat velen elkaar niet mogen," Zei ik zacht en steunde met mijn vrije hand op de trap. "Maar daarom haten we elkaar niet...Het is een speciale groep, dat moet ik toegeven."

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Finn
    'Oké dan.' zeg ik terwijl ik even stil naar Sebastian staar en weer begint te luisteren naar het gesprek. Precies op dat moment krijg ik een sms'je van Rachel waarin ze vraagt waar we zijn. Ik zucht en sla mijn ogen even neer. Waarom is Rachel toch zo koppig? Ze is veel te zwak om nu hier naar toe te komen. 'Kamer 13.' sms ik uiteindelijk toch terug.

Blaine Anderson:

Ik zie dat Kurt begint te blozen. 'O-oké.' stottert hij verlegen en kijkt diep in mijn ogen. 'Wat wil je doen?' vraagt hij met een zachte stem. 'Dat zul je wel zien' grijns ik en trek hem zachtjes mee. Ik hoop dat mijn plannetje werkt en dat hij dat zal waarderen.

(Yeey!! Hoe was stad?)

Sebastian

Ik zucht een beetje, en hoest weer.
    'Dus, kom je, ik verveel me' grinnik ik.

El Diablo.

Rachel
    Kamer 13 sms'te hij terug ik drukte op het lift knopje en hij schoof open. Eenmaal de kamer gevonden klop ik zacht aan en open de deur.
    Mijn rolstoel had een natspoor achtergelaten. Ik zag dat Sebasiaan wakker was.

Kurt
    Ik glimlach en laat mezelf meetrekken door Blaine, ik ben erg benieuwd waar hij me mee naar toe neemt en word zelfs een beetje zenuwachtig omdat het zo geheimzinnig is.

[Was wel gezellig, maar het weer had wel beter gekund, haha ;p]

Finn
    'Rach, ben je soms gek?' vraag ik fluisterend en ook een beetje boos. Ze heeft rust nodig en toch komt ze helemaal hier naar toe. Wie weet wat er had kunnen gebeuren?

Mercedes

Ik was eventjes stil en dacht na over zijn vraag.
    "Je wilt dat ik kom?" Grinnikte ik. "Kan je dat al aan? Ik ben tenslotte wel redelijk luidruchtig soms."

Quinn

Toen ik opkeek, zag ik een natte Rachel de kamer inrijden.
    "Rachel?" Vroeg ik verbaasd en kon nog net voorkomen dat ik af de vensterbank viel. "Waarom belde je niet? Ik had je kunnen ophalen."

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Rachel
    Ik haalde mijn schouders op, ik wist dat het niet slim was maar anders was ik op school gek geworden. Ik reed naar Sebastiaan toe "hoe gaat het?" Ik had de neiging om mijn haren uit te wringen.

Sebastian

'Ik kan alles aan, zie je toch' grijns ik.
    Ik lach een beetje onbewust, en staar voor me uit.

El Diablo.

Blaine Anderson:

Ik loop door de gangen heen en trek Kurt met mij mee. Ik heb het eindelijk gevonden waar ik op zoek was. Een lege klaslokaal. Ik loop naar het klaslokaal en laat Kurt op een van de stoelen zitten en ik loop weer naar de deur om hem vervolgens dicht te doen.

(Leuk! Ja, het weer he. XD)

[ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 14:39 ]