• © Copyright Dracy
    60
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 15:07 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Michael

    "Niet het soort vraag waar ik me aan verwacht had, maar oké. Hou je van gamen? Er is een arcade hier in de buurt. Je bent in het voordeel."
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Gamen?" vraag ik een beetje ongeloofwaardig. "Ik weet het nu zeker, wij kenden elkaar echt niet maar de uitdaging neem ik wel aan als het moet."
    Ik haal een hand door mijn haren en kijk haar met een klein lachje aan. Gamen, niet echt mijn ding. Ik speel liever sporten in het echt. Met schieten heb ik sowieso niet heel veel. In een film is het leuk, verder nee, bedankt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    "Wacht..."
    Ik kijk Kyle vragend aan als hij plots rechter gaat zitten. Omdat hij met zijn rug naar me toe zit, kan ik niet goed zien wat hij doet.
    "Vergeten," zegt hij terwijl hij me tissues aanreikt.
    Ik neem het doekje lachend aan en zorg er eerst voor dat zijn buik schoon is. Ik heb hem natuurlijk ook vies gemaakt. Daarna veeg ik het overgebleven goedje van mijn buik af.
    Ik zucht even en kijk hem aan.
    "Je beseft toch wel dat je vader me vermoordt als hij erachter komt dat je spijbelt omwille van mij?" vraag ik zachtjes terwijl ik zijn arm streel.

    Arion

    "Charlie is er hoe dan ook van overtuigd dat ik een non ben, omdat ik nog nooit... Gewoon, omdat ik wil wachten. Ach, ik trek het me niet aan."
    Ik glimlach zachtjes en druk een kusje op haar wang.
    "Hé, trek het je inderdaad niet aan. Zij vindt jou een non, ik zou nooit op het soort avances dat ze tegenover Michael maakte zijn ingegaan. Meningen verschillen," zeg ik rustig.
    Ik trek de sleutels uit het contact en maak mijn gordel los.
    "Kom je?" vraag ik zacht.

    Charlotte

    "Gamen. Ik weet het nu zeker, wij kenden elkaar echt niet maar de uitdaging neem ik wel aan als het moet."
    Ik zucht eventjes opgelucht als blijkt dat hij er inderdaad niet zo voor is. Ik schud mijn hoofd en lach zachtjes.
    "Hoeft niet," antwoord ik. "Ik kon zo één, twee, drie niks anders bedenken en ik denk iedereen, jij incluis, wel weet dat ik soms nogal een flapuit ben," voeg ik er aan toe. "Maar dan vraag ik me wel af of jij een beter idee hebt."
    Ik kijk hem verwachtingsvol aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Hij neemt het doekje lachend aan en veegd eerst mijn buik schoon en dan de zijne. Hij zucht even en kijkt me dan aan.
    "Je beseft toch wel dat je vader me vermoordt als hij erachter komt dat je spijbelt omwille van mij?"
    Vraagt hij zacht terwijl hij mijn arm streelt.
    Ik kijk hem aan. "Hij krijgt daar nooit de kans voor, want dan meot hij eerst langs mij." Zeg ik dan en kijk hem serieus aan.
    Ik leg mijn hand op de hand die over mijnarm streelt en verstrengel onze vingers.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael

    "Hoeft niet. Ik kon zo één, twee, drie niks anders bedenken en ik denk iedereen, jij incluis, wel weet dat ik soms nogal een flapuit ben. Maar dan vraag ik me wel af of jij een beter idee hebt."
    Met een lach kijk ik haar aan en schud met mijn hoofd.
    "Mijn ideeën?" vraag ik met een klein lachje. "Nee, die zijn er niet meer. Het enige wat ik nu wil is neer ploffen in een comfortable bank met mijn benen omhoog. Lijkt je dat wat?"
    Vragend kijk ik haar aan. Misschien, nou ja, zeker weten niet mijn beste idee maar wel het idee waar mijn been om schreeuwd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Hé, trek het je inderdaad niet aan. Zij vindt jou een non, ik zou nooit op het soort avances dat ze tegenover Michael maakte zijn ingegaan. Meningen verschillen. Kom je?"
    Lipbijtend knik ik en klik mijn gordel los. Ik stap de auto uit en kijk hem glimlachend aan.
    "Je bent echt zo lief," zucht ik verliefd.
    Ik lach even en loop naar hem toe om een kusje op zijn lippen te drukken.
    "Jakkes, je broek is nat," zeg ik lachend wanneer ik mijn armen om zijn middel wil leggen.
    Onmiddellijk trek ik ze weer weg.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Hij krijgt daar nooit de kans voor, want dan moett hij eerst langs mij."
    Ik trek hem weer tegen me aan zodat hij niet kan zien hoe ik een krop in mijn keel krijg. Ik hou echt van deze jongen, meer dan ik ooit al van een vriendje of vriendinnetje gehouden heb. Dat zijn vader me niet bij hem in de buurt wil doet echt pijn, bijna fysiek zelfs. Ik veeg snel een ontsnapte traan weg.
    Ik heb ook geen flauw idee hoe ik zijn vader ervan kan overtuigen me niet buiten te sluiten. Ik meen alleen het beste met Kyle.

    Charlotte

    "Mijn ideeën? Nee, die zijn er niet meer. Het enige wat ik nu wil is neer ploffen in een comfortable bank met mijn benen omhoog. Lijkt je dat wat?"
    Ik knik enthousiast en glimlach. Tussen het ongeluk en het wandelen ben ik een beetje uitgeput geraakt.
    "Lijkt me prima," geef ik lachend toe. "Al hou ik deze stelten wel mooi op de grond," zeg ik terwijl ik een klein sprongetje maak om aan te duiden dat ik mijn eigen benen bedoel. Ja, ik ben best trots op mijn lange benen. Eigenlijk heb ik vrij weinig complexen over mijn lichaam.

    Arion

    "Je bent echt zo lief. Jakkes, je broek is nat."
    Ik moet lachen als ze haar armen om mijn mddel legt en ze meteen weer weg rukt. Ik schud mijn hoofd en maak de deur open om haar vervolgens naar binnen te trekken.
    "Dan moet ik maar gauw een andere aan," lach ik.
    Ik breng haar naar de woonkamer en kijk even naar de haard en naar de bank.
    "Maar eerst zorg ik dat jij het even lekker warm krijgt," zeg ik zacht. Ik druk een kusje op haar voorhoofd en maak dan het vuur in de haard aan. Vervolgens sleep ik alle kussens uit de sofa's en leg ze dicht bij de haard. Ik neem een dekentje en leg het om haar.
    "Ben zo terug," zeg ik.
    Na een klein kusje ren ik snel de trap op.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Irial trekt me tegen zich aan. Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas en sluit mijn ogen.
    "Mijn vader is denk ik bezorgd, ik denk dat hij mij niet ook kwijt wil raken," Zeg ik dan.
    "maar ik vind het stom dat hij jou als mikpunt gebruikt, jij verdient dat niet." Zeg ik en druk mezelf tegen hem aan. "Weetje, ik wil niet langer door mijn vader onder de duim gehouden worden, ik ben al bijna zeventien!" Zeg ik en kom overeind. Ik kijk Irial aan. 'Zei ik dat nou echt serieus?' Zo staat mijn blik.
    Ik kan even niet plaatsen wat er is met Irial, iets in zijn ogen lijkt iets te willen melden.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mary

    "Dan moet ik maar gauw een andere aan. Maar eerst zorg ik dat jij het even lekker warm krijgt. Ben zo terug."
    Nog voor ik doorheb wat hij aan het doen is, heeft hij me mee naar binnen getrokken, half de woonkamer verbouwd, een kusje op mijn lippen gedrukt en de trap op gelopen. Ik grinnik even en leg me neer tegen de kussens met het dekentje om me heen. Hoewel ik al wat opgewarmd was, krijg ik het nog een beetje warmer en kijk om me heen. In afwachting tot hij terug is, neurie ik een liedje. Ik sluit even mijn ogen, terwijl ik nog wat dieper wegzak in de zachte kussens.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Mijn vader is denk ik bezorgd, ik denk dat hij mij niet ook kwijt wil raken. Maar ik vind het stom dat hij jou als mikpunt gebruikt, jij verdient dat niet. Weetje, ik wil niet langer door mijn vader onder de duim gehouden worden, ik ben al bijna zeventien. Zei ik dat nou echt serieus?"
    Ik voel de tranen in mijn ogen branden, om twee redenen. Ten eerste omdat ik het ongelofelijk vind dat hij net zei dat ik het niet verdien, zoiets heeft nog nooit iemand tegen me gezegd. Ten tweede omdat ik niet wil dat hij omwille van mij ook zijn familie kwijt raakt.
    "Kyle-" Ik hou even op als mijn stem breekt. "Zoek geen ruzie met je vader, oké? Beloof het me. We slaan er ons wel doorheen."
    Ik slik even. Nee, zijn vader houdt van hem. Heel veel. Dat mag hij niet verpesten.

    Arion

    Als ik boven ben, heb ik in een wip een nieuwe boxer en broek aan. Ik ren nog snel even naar de badkamer om degene die ik net uit heb in de wasmand te doen en dan ga ik rustig weer naar beneden. Ik blijf even staan en kijk glimlachend naar Mary die met gesloten ogen een liedje neuriet. Mijn schoenen heb ik boven gelaten en ik loop zo stil mogelijk naar haar toe. Zodra ik bij de kussens ben, vlei ik me naast haar neer.
    Ik streel zachtjes over haar wang en druk een klein kusje op haar lippen.
    "Warmer zo?" vraag ik heel zachtjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik hoor hoe Arion zich naast me neervleit, en ik houd mijn ogen nog even gesloten. Er vormt zich een glimlach op mijn lippen wanneer hij me kust.
    "Warmer zo?"
    Ik knik en open mijn ogen, om hem verliefd aan te kijken.
    "Ja, dank je."
    Ik leg het dekentje ook over hem heen en kruip wat dichter tegen hem aan. Ik druk kleine kusjes op zijn lippen.
    "Nooit gedacht dat spijbelen zo leuk was," fluister ik.
    Nog steeds glimlachend kijk ik hem aan, en ga onder het dekentje op zoek naar zijn hand.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Ik kijk Irial aan, heeft hij nu tranen in zijn ogen?
    "Kyle-" Hij stopte even. "Zoek geen ruzie met je vader, oké? Beloof het me. We slaan ons er wel doorheen." Hij slikte even.
    Ik ook. "Maar Irial, ik... Ik wil... Ik wil gewoon met je samen zijn, bij mij thuis. Dat mijn vader je accepteert, dat hij je mag." Zeg ik en krijg ook tranen. "Ik wil gewoon dat we samen kunnen zijn, zonder moeite en geheimen bij mijn vader in de buurt." Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas en bijt op mijn bovenlip. Ik voel uit bijde ogen een paar tranen ontsnappen. "Ik doe er alles voor dat mijn vader jou gaat mogen." Piep ik. Ik knijp in Irials hand.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arion

    "Ja, dank je."
    Ze opent haar ogen en kijkt me aan met haar mooie ogen. Ik glimlach en neem haar maar al te gewillig in mijn armen als ze het deken ook over mij heen legt. Ik geniet van de kleine kusjes die ze me geeft.
    "Nooit gedacht dat spijbelen zo leuk was."
    Ik grinnik even en ga met mijn neus langs de hare. Aan de fonkeling in mijn ogen is vast te merken hoe dol ik op haar ben. Nog nooit heb ik het zo te pakken gehad, laat staan zo snel. Ik laat mijn vingertoppen zachtjes over haar bovenarm glijden terwijl ik mijn lippen heel teder op de hare druk.
    "Spijbelen met jou is geweldig," fluister ik tegen haar lippen aan.

    Irial

    "Maar Irial, ik... Ik wil... Ik wil gewoon met je samen zijn, bij mij thuis. Dat mijn vader je accepteert, dat hij je mag. Ik wil gewoon dat we samen kunnen zijn, zonder moeite en geheimen bij mijn vader in de buurt. Ik doe er alles voor dat mijn vader jou gaat mogen."
    Ik voel mijn hart breken als ik een paar tranen op mijn borstkas voel. Waarom kon ik me nou niet inhouden? Nu heb ik Kyle van streek gemaakt. Ik haal zachtjes een hand door ijn haren.
    "Shh," sus ik hem rustig. "Ik weet het. Ik zou niks liever willen dan bij jouw thuis over de vloer te komen en dat je vader me met een glimlach begroet, maar ik heb een risico genomen door tegen hem op te staan toen hij hier op school kwam en daar draag ik nu de gevolgen van. Daarbij is het vast voor je vader ook niet makkelijk om er aan te wennen dat zijn zoon niet met een meisje naar huis zal komen. Geef hem een beetje tijd, a ghrá," zeg ik zachtjes. "Het komt wel goed."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Spijbelen met jou is geweldig."
    Ik giechel zachtjes en voel hoe een blos op mijn wangen verschijnt.
    "Ik vind zelfs schaatsen met jou geweldig."
    Zacht grinnikend kijk ik hem aan en druk liefdevol mijn lippen op de zijne. Ik laat een arm om zijn middel glijden.
    "He, je hebt een droge broek aan," lach ik stil.
    Lipbijtend streel ik met mijn neus langs de zijne. Nooit gedacht dat ik ooit zo verliefd kon worden. De vlinders in mijn buik, die volgens mij zijn getransformeerd in een troep olifanten, gaan weer wild tekeer bij elke aanraking. Ook mijn hartslag gaat de hoogte in wanneer ik zijn hand op mijn bovenarm voel.
    Ik druk kleine kusjes op zijn lippen en vlei me dichter tegen hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Ik voel Irials hand door mijn haar gaan.
    "Shh. Ik weet het. Ik zou niks liever willen dan bij jou thuis over de vloer te komen en dat je vader me met een glimlach begroet, maar ik heb een risico genomen door tegen hem op te staan toen hij hier op school kwam en daar draag ik nu de gevolgen van. Daarbij is het vast voor je vader ook niet makkelijk om er aan te wennen dat zijn zoon niet met een meisje naar huis zal komen. Geef hem een beetje tijd, a ghrá. Het komt wel goed." Zegt Irial zachtjes.
    Ik knik en snuif een keer.
    "Wat nou als hij je nooit gaat mogen? Dan moeten we dit altijd geheim doen... Ik durf nieteens meer tegen mijn vader over jou te beginnen," Ik druk me tegen hem aan. "Bang voor een uitbrander of meer." Ik sluit mijn ogen. "Ik heb van het weekend mam gebeld, ze zei dat jij bij haar wel welkom bent en dat we altijd bij haar kunnen komen, maar ze woond helemaal aan de andere kant van het land met mijn broertje, haar wil ik dan verder ook niet lastig vallen." Ik leg mijn hoofd in zijn hals.
    "Maar ik zal hem proberen de tijd te geven." Zeg ik dan zacht.
    Ik voel weer een aantal tranen ontsnappen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael

    "Lijkt me prima. Al hou ik deze stelten wel mooi op de grond."
    Ik schiet in de lach om haar enthousiasme.
    "Doe dat," grinnik ik en ik probeer weer door te lopen. Eerlijk gezegd voelen mijn benen aan als rubber. Glibberig en onstevig, alsof ik elk moment kan omvallen. Of er doorheen kan zakken wat me eigenlijk nog erger lijkt. Zachtjes bijt ik op mijn onderlip terwijl ik zonder er overna hoef te denken richting het huis van mijn oma ga. We hebben afgesproken dat ik daar voorlopig alleen woon en mijn oma is ingetrokken bij de familie. Het is een uitprobeersel en voor mijn apart nu al geslaagd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."