• © Copyright Dracy
    60
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 15:07 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik kijk Rafa's finale dus snel gaat het niet meer.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mebarak schreef:
    [Ik kijk Rafa's finale dus snel gaat het niet meer.]


    [Wat is dat?]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Rafael Nadal, tennis in de Roland Garros. De belangrijkste wedstrijd van het jaar.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mebarak schreef:
    [Rafael Nadal, tennis in de Roland Garros. De belangrijkste wedstrijd van het jaar.]

    [O oké, ken ik niet xd Bedankt voor uitleg :}]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Oh gosh, i'm so bored at the moment... xd]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 18:25 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    "Charlie, Mary hier. Ehm, Arion en ik gaan naar huis, en ik weet niet of je straks dan thuisraakt? Waar ben je eigenlijk?"
    Shit. Mary. Ik was haar even helemaal vergeten. Voor ik helemaal in paniek kan slaan, herinner ik mezelf er aan dat ze mijn gebroken arm door de telefoon niet kan zien. Dat hoef ik pas vanavond uit te leggen.
    "Ik ben niet op school dus ik denk dat het sowieso wel het plan was dat ik zelf thuis zou raken. Ik ben bij..." Ik hou mezelf tegen om Michael's naam te zeggen. Ik denk niet dat Mary het fijn zou vinden en op dit moment zijn het ook haar zaken niet. "Een vriend," besluit ik dan maar te zeggen. Ik bijt even op mijn onderlip en kijk naar Michael. Terwijl er een besef op me neerdwarrelt frons ik mijn wenkbrauwen en verschijnt er een kleine grijns op mijn gezicht.
    "Wacht even, zei je nou net dat jullie naar huis gaan? Je spijbelt, jij?"
    Ik grinnik even, Mary kennende heeft ze daar een hele goede reden voor. Ik kan er wel eentje verzinnen. Ik lik vluchtig even over mijn lippen.
    "En zijn huis of dat van jou? Dan weet ik of ik moet kloppen straks," lach ik.
    Zonder er echt erg in te hebben of er iets mee te bedoelen, hou ik Michael een beetje in de gaten. Ik klem mijn telefoon tussen mijn oor en schouder en steek mijn hand naar hem uit als ik merk dat ik niet zo makkelijk overeind raak.

    Irial

    "Ik hou niet van je, daarom zeg ik dat, zo dan? Jij bent het liefste, leukste en mooiste dat me ooit is overkomen."
    Ik barst in lachen uit en laat mijn hoofd op de zetel rusten.
    "Volgens mij heb ik je kapot gemaakt, je wauwelt onzin," lach ik.
    Ik druk een kusje op zijn voorhoofd om het goed te maken. Ik wil hem niet uit lachen, maar die eerste zin slaat echt nergens op.
    "Je vergeet trouwens slimste en meest opwindende," grinnik ik.
    Met fonkelende ogen kijk ik hem aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    Ik pak haar hand aan terwijl ik haar omhoog trek, zover ik mijn eigen evenwicht kan houden. Zodra ze overeind staat laat ik haar hand dan ook meteen los. Het voelt niet goed om die vast te hebben, al is het op deze manier. Zachtjes bijt ik op mijn onderlip. Met wie ze aan de telefoon is, is me nnu ook wel duidelijk maar mijn interesse is er niet naar. Ik haal mijn hand door mijn haren en zucht zachtjes. Daarna pak ik mijn krukken vast, het voelt ongemakkelijk op deze manier. Eigenlijk altijd als iemand een telefoongesprek voert. Langzaam loop ik een stukje vooruit om weer wat 'tempo' erin te zetten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    Irial barst in lachen uit.
    "Volgens mij heb ik je kapot gemaakt, je wauwelt onzin." lacht hij.
    Hij drukt een kusje op mijn voorhoofd. Ik voel me rood worden.
    "Je vergeet trouwens slimste en meest opwindende." Grinnikt hij.
    Hij kijkt me aan met fonkelende ogen.
    "Oh, dom van me. Dat vergat ik." Lach ik zachtjes.
    Ik ga met mijn hand heel licht over zijn borstkas.
    "Maar boven al, hou ik meer van jou dan ieder ander." Zeg ik dan en druk een kusje op zijn lippen waarna ik hem verlieft aankijk.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mary

    "Ik ben niet op school dus ik denk dat het sowieso wel het plan was dat ik zelf thuis zou raken. Ik ben bij... Een vriend. Wacht even, zei je nou net dat jullie naar huis gaan? Je spijbelt, jij? En zijn huis of dat van jou? Dan weet ik of ik moet kloppen straks."
    Ik frons mijn wenkbrauwen even, en besluit niet verder in te gaan op haar 'vriend' gedoe.
    "En ja, ik spijbel. Meneer was zo slim me mee het ijs op te krijgen door te doen alsof hij viel, en nu heeft hij een natte broek. Niet mijn probleem hoor."
    Grinnikend kijk ik even naar Arion.
    "En nee, Charlie. Gewoon nee. Je weet dat ik zoiets niet doe."
    Ik bijt even op mijn lip als ik denk aan daarnet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Oh, dom van me. Dat vergat ik. Maar boven al, hou ik meer van jou dan ieder ander."
    Ik glimlach zachtjes als ik zijn lippen op de mijne voel. Ik druk ze zelf wat steviger tegen de zijne en geniet van de verliefde blik in zijn ogen die er op volgt. Ik neem zijn hand en leg die op mijn borstkas zodat hij kan voelen dat mijn hart sneller is gaan slaan.
    "Ik hou ook van jou, Kyle," zeg ik liefdevol.
    Met hem nog steeds in mijn armen kom ik wat overeind om het klokje van mijn dashboard te zien. We hebben nog wel even voor Glee voorbij is. Ik laat me terug achterover vallen.

    Charlotte

    Ik glimlach even naar Michael als hij me overeind helpt, ook al laat hij mijn hand snel weer los.
    "En ja, ik spijbel. Meneer was zo slim me mee het ijs op te krijgen door te doen alsof hij viel, en nu heeft hij een natte broek. Niet mijn probleem hoor. En nee, Charlie. Gewoon nee. Je weet dat ik zoiets niet doe."
    Ik lach zachtjes en schud mijn hoofd.
    "Oké, oké. Laat die jongen wel even weten dat hij je op tijd terug naar het klooster brengt," plaag ik. Ik neem mijn tas op en kijk even om me heen als ik Michael kwijt ben. Ik zie hem een kleine twee meter verderop lopen.
    "Moethangenokédaghouvanje," zeg ik één adem, waarop ik ophang.
    In een paar snelle passen ben ik weer bij hem.
    "Sorry," zeg ik met een schamper lachje. "Moeder overste was bezorgd," grinnik ik. "Volgens mij was het jouw beurt om een vraag te stellen," voeg ik er zachtjes aan toe. Om het mezelf makkelijker te maken, stop ik mijn mobiel dit keer in mijn broekzak.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Oké, oké. Laat die jongen wel even weten dat hij je op tijd terug naar het klooster brengt."
    Ik zucht.
    "Charlie, ik zit helemaal niet in een kl-"
    "Moethangenokédaghouvanje."
    Fronsend kijk ik naar het schermpje van mijn gsm, en dan weer naar Arion.
    "Nou, die is vriendelijk."
    Ik stop hem weer weg.
    "Ze is ook niet op school, wat ik al wel vreesde, en komt wel op eigen houtje thuis."
    Verliefd kijk ik hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Sorry. Moeder overste was bezorgd. Volgens mij was het jouw beurt om een vraag te stellen," hoor ik naast me.
    Met een klein lachje kijk ik omlaag naar Charlotte.
    "Oke," zeg ik zachtjes. "Waar wil je heen? Nu?"
    Echt zin in doelloos lopen heb ik nu niet meer en mijn benen vinden dat grapje ook niet zo leuk meer. Eigenlijk schreeuwt mijn gehele lichaam nu om rust, echte rust. Met een kleine glimlach kijk ik haar aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    Irial drukt zijn lippen steviger op de mijne en pakt mijn hand en legt die op zijn borstkas, ik voel zijn hart snel gaan.
    "Ik hou ook van jou, Kyle." Zegt Irial liefdevol.
    Irial gaat iets naar voor en kijkt volgens mij ergens op en gaat dan weer achterover liggen.
    "Wacht..." Zeg ik en ik draai me om en open het handschoenen vakje, pak er doekjes uit en geef er een aan Irial.
    "Vergeten." Zeg ik met een lachje.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arion

    "Charlie, ik zit helemaal niet in een kl- Nou, die is vriendelijk. Ze is ook niet op school, wat ik al wel vreesde, en komt wel op eigen houtje thuis."
    Ik knik even en grinnik.
    "Wat is een kluh?" vraag ik terwijl ik parkeer. Ik pas mijn spiegels even aan en doe dan nog een poging. Die klootzakken van hiernaast met hun twee auto's ook. Uiteindelijk lukt het me wel en leg ik de motor stil. Met een glimlachje kijk ik Mary aan.

    Charlotte

    "Oke. Waar wil je heen? Nu?"
    Ik lach even. En kijk hem aan.
    "Niet het soort vraag waar ik me aan verwacht had, maar oké," grinnik ik. "Hou je van gamen? Er is een arcade hier in de buurt," stel ik voor. Ondertussen kom ik tot de conclusie dat dat wel eens lastig zou kunnen blijken, als ik maar met één hand kan spelen. Ik wijs naar mijn arm en lach even.
    "Je bent in het voordeel."
    Eerlijk gezegd twijfel ik er een beetje aan of Michael het soort jongen is dat van dat type spelletjes houdt, maar er schoot me zo even niks anders te binnen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Wat is een kluh?"
    Ik voel dat ik rood word en haal mijn schouders op.
    "Charlie is er hoe dan ook van overtuigd dat ik een non ben, omdat ik nog nooit..."
    Ik bijt op mijn lip.
    "Gewoon, omdat ik wil wachten."
    Met een flauw glimlachje kijk ik hem aan.
    "Ach, ik trek het me niet aan."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.