• © Copyright Dracy
    60

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

[ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 15:07 ]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Mary

"Mam en pap zijn niet thuis. Ze hebben vandaag pas om vijf uur gedaan met werken. En Auryn gaat na school bij een vriendinnetje spelen. Ik vertel hen niks als jij dat niet doet."
    Ik knik even.
    "Ik zou niet eens weten wat ik hen dan moet vertellen."
    Onschuldig kijk ik hem aan en druk lachend een kusje op zijn lippen. Ik kijk toe hoe hij de deur op slot doet, en haal een hand door mijn haren. De kou zit nog een beetje in mijn kleren, en ik zal blij zijn wanneer ik het wat warmer heb.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Kyle

"Ik zei het toch al? Natuurtalent." Zegt hij en drukt kusjes op mijn hele gezicht en glimlacht ondeugend.
    Ik lach even zacht. Hij trekt me tegen zich aan zodat ik met mijn hoofd op zijn schouder lig.
    Ik druk een kusje in zijn hals.
    "Hmm, natuurtalend zou kunnen." Mompel ik dan met een glimlach. Ik leg mijn hand op zijn borstkas en laat hem daar liggen.
    Ik nestel mijn hoofd wat meer in zijn hals.

Ich liebe dich 27.12.23

[Ik sweer het je ik vind Kyrial echt super schattig. Ik ga ze eens in anime tekenen denk ik. Nu of zo xd]

Ich liebe dich 27.12.23

Michael

"Ik ben zestien. Ik weet dat ik ooit kinderen wil, maar veel meer heb ik er nog niet over nagedacht."
    Met een klein lachje kijk ik haar aan. Zestien. Dat ik geen ogen in mijn hoofd ofzo? Zestien en negentien. Gewoon strafbaar. Iets wat afkeurend schud ik mijn hoofd. Ik was echt blind, of door haar lichaam of door haar praatjes. Wat precies het virus was is me een raadsel maar ze had me wel. Zestien. Zachtjes zucht ik en ik haal een hand door mijn haren terwijl we verder lopen. Ergens voel ik me steeds zekerder met deze dingen. Ik moet zeggen, erg soepel gaat het nog niet. Het voelt niet als een tweede huid maar het werkt en daar is het voor gemaakt toch? Waarschijnlijk wel. Zachtjes begin ik te fluiten. Het zonnetje heeft een goede invloed op mijn humeur, die vanochtend wel anders was. Met een schuin oog kijk ik naar de brunette naast me.
    "En?" vraag ik zacht. "Doet je arm nog pijn?"

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Arion

"Ik zou niet eens weten wat ik hen dan moet vertellen."
    Ik glimlach even en sla een arm om haar schouder zodra de deur op slot zit. Op mijn gemakje wandel ik met haar naar de auto.
    "Je schrok toch niet te hard hé, net?" vraag ik met een klein lachje.
    Ergens had ik verwacht dat ze het wel door zou hebben. En zelfs al was dat niet zo, ik heb inmiddels wel geleerd hoe ik me op het ijs moet laten vallen. De kans dat ik me ook nog effectief pijn doen is miniem.

Irial

"Hmm, natuurtalent zou kunnen."
    Ik geniet er van hoe hij zich tegen me aan vleit. Mijn hand glijdt zachtjes op en neer over zijn rug. Ik druk een kusje op zijn voorhoofd.
    Het is vreemd hoe de rollen bijna meteen weer omgedraaid zijn, maar ergens voelt het wel vertrouwd.
    "Dit is ook fijn," zeg ik zacht, doelend op het feit dat we zo dicht bij elkaar liggen. Het lijkt me heerlijk om samen met hem nog een keer op zijn bed te liggen, en gewoon samen naar een film te kijken. Ik denk niet dat dat er de komende tijd in zit.

Charlotte

Ik kijk hem vragend aan als hij uit het niet begint te fluiten. Zodra zijn ogen mijn kant uit flitsen, kijk ik weer voor me. Ik weet het niet, maar ik krijg zo'n beetje het gevoel dat ik iets verkeerds gezegd heb. Ik haal even een hand door mijn haren.
    "En? Doet je arm nog pijn?"
    Ik kijk even naar het lichaamsdeel in kwestie en twijfel even. Ik erger me aan het feit dat ik er niks mee kan, maar echt pijn doet het niet. Ik schud mijn hoofd zachtjes.
    "En jij? Jongen of meisje?" vraag ik voorzichtig.
    Ergens vind ik het een beetje verontrustrend dat hij zich nu weer alles herinnert. Het voelt vreemder dan vanochtend.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

"Je schrok toch niet te hard hé, net?"
    Ik voel dat ik rood word.
    "Een beetje," geef ik toe.
    "Je viel, en ik dacht gewoon niet meer na."
    Ik sla mijn ogen neer en sla mijn armen om mezelf heen. Ik leun zachtjes tegen hem aan.
    "Maar ik zal er in de toekomst aan denken."
    Ik forceer een klein glimlachje en kijk hem aan.

Michael

Er vormt zich een klein lachje op mijn gezicht wanneer ze haar hoofd schudt. Geloof me, een arm lijkt me veel vervelender dan een been. Je arm gebruik je continue terwijl je been met krukken zo is opgelost.
    "En jij? Jongen of meisje?"
    Ik zucht zachtjes.
    "Als ik kinderen wil dan jongens. Meiden zijn prima maar het zullen geen prinsesjes worden."
    Aan van die verwende meiden heb ik een hekel. Ze moeten voor zichzelf op kunnen komen, zelf dingen kunnen bepalen en niet afhankelijk zijn van anderen. Ik kijk haar met een geforceerd lachje aan en haal mijn schouders op.

Kyle

Irials hand gaat zacht op en neer overm ijn rug. Hij drukt een kusje op mijn voorhoofd.
    "Dit is ook fijn." Zegt hij zacht.
    Ik glimlach. "Hmmh." Zeg ik terwijl ik lichtjes knik.
    Ik denk terug, een paar maanden geleden zou ik hier nieteens aan gedacht hebben. En nu? Kan ik nergens anders aan denken. Ik voel me gelukkig met Irial, ik wil altijd bij hem blijven.
    "Ik wil altijd bij je zijn." Fluister ik zachtjes. Ik zoek zijn hand en pak hem vast.

Ich liebe dich 27.12.23

Arion

"Een beetje. Je viel, en ik dacht gewoon niet meer na. Maar ik zal er in de toekomst aan denken."
    Ik knik zachtjes.
    Ondertussen zijn we bij de auto aan gekomen. Ik ontgrendel de wagen en stap in. Geduldig wacht ik tot ook Mary haar gordel om heeft. Ik haal even een hand door mijn haren. Ik vergeet iets, maar wat is het nou? Ik denk er over na terwijl ik de motor start. Plots schiet het me te binnen.
    "Hé, moet je Charlotte niet laten weten dat wij alvast naar huis zijn? Dat ze na school niet mee kan. Ik weet niet of het atletiekteam training heeft vandaag."
    Ik rijd langzaam de parking af.

Charlotte

"Als ik kinderen wil dan jongens. Meiden zijn prima maar het zullen geen prinsesjes worden."
    Ik knik even en negeer zijn geforceerd lachje. Volgens mij zou hij veel liever ergens anders zijn nu. Nou nee, bij iemand anders. Ik zucht even. Pfoe, waar is die tijdmachine als je hem nodig hebt? Dan zapte ik ons zo terug naar vanochtend.
    "Als je de loterij zou winnen, wat is het eerste dat je doet?" vraag ik op mijn beurt.
    Ik voel me niet comfortabel bij het onderwerp kinderen, jongens en meisjes. Uit automatische wrijf ik even over mijn bovenarm. Als ik merk dat dat wel pijnlijk is, haal ik met een ruk mijn hand weg. Volgens mij heeft mijn hoofd ook een beetje last van die klap.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

"Hé, moet je Charlotte niet laten weten dat wij alvast naar huis zijn? Dat ze na school niet mee kan. Ik weet niet of het atletiekteam training heeft vandaag."
    Ik klik mijn gordel vast en knik.
    "Ja, dat is misschien een goed idee."
    Glimlachend kijk ik hem aan en rommel in mijn tas, op zoek naar mijn gsm.
    "Ik bel wel even, dan weet ik meteen of ze in orde is."
    Ik toets haar nummer in, en druk het groene telefoontje in. Geduldig wacht ik tot de kiestoon overgaat en ze opneemt.

Michael

"Als je de loterij zou winnen, wat is het eerste dat je doet?"
    Pats. Deze komt binnen als een doffe klap in mijn maag. Alles wat ik op dit moment denk zal verkeerd overkomen. Afgestraft worden. De woorden in mijn hoofd probeer ik zo vriendelijk en zacht mogelijk te vormen maar de boodschap wordt er niet lichter op, integendeel, misschien juist zwaarder. Twijfelachtig kijk ik voor me uit en ik open mijn mond om iets te zeggen maar ik sluit het eigenlijk meteen weer. Ik frons even.
    "Deze vraag is onnodig," zeg ik zachtjes. "Je weet precies wat ik zou doen."

Irial

"Hmmh. Ik wil altijd bij je zijn."
    Ik lach zachtjes en probeer hem zo goed als mogelijk aan te kijken. Ondertussen hou ik hem onbewust iets steviger tegen me aan.
    "Altijd? Dat is wel heel lang. Volgens mij houdt hier iemand van me," grinnik ik.
    Ik leg mijn vrije hand onder zijn kin en til zijn gezicht voorzichtig wat op zodat ik hem beter kan zien.
    Glimlachend druk ik mijn lippen op de zijne.

Arion

"Ja, dat is misschien een goed idee. Ik bel wel even, dan weet ik meteen of ze in orde is."
    Terwijl Mary telefoneert, let ik goed op de weg. Het is niet zo bijster druk, maar als ik nu een ongeluk heb, dan kan ik ma net zo goed vertellen dat ik spijbel. En wat er me dan te wachten staat, daar wil ik niet eens aan denken. Ondertussen spits ik mijn oren om zoveel mogelijk van het gesprek op te vangen.

Charlotte

Het blijft even stil. Oké, hij denkt vast gewoon na.
    "Deze vraag is onnodig. Je weet precies wat ik zou doen."
    Ik wil hem even tegenspreken, en vragen hoe ik dat in godsnaam zou moeten weten, maar al snel dringt het tot me door.
    "Oh," breng ik een beetje van mijn melk af uit. "Juist ja. Ja, stomme vraag."
    Ik glimlach schamper en laat mijn ogen even over de grond dwalen. Fijn, de sfeer was nog niet gewichtig genoeg, moet ik het nog even verprutsen met mijn onnozele vraag. Dom wicht.
    Ik schrik me bijna rot als ik opeens mijn mobiel hoor overgaan. Ik wil hem uit mijn tas nemen maar besef dan dat dat moeilijk wordt met één arm. In een reflex laat ik mijn tas op de grond vallen en ga op mijn knieën zitten. Met mijn goede hand rommel ik er in tot ik mijn mobiel gevonden heb. Zo snel mogelijk neem ik op, zonder te kijken wie het is.
    "Met Charlotte," zeg ik een beetje buiten adem, van de inspanning en door me druk te maken.

Mary

Ik begin ongerust te worden wanneer het lang duurt voor er opgenomen wordt.
    "Met Charlotte," klinkt het uiteindelijk.
    Opgelucht haal ik adem.
    "Charlie, Mary hier," zeg ik.
    Ik kijk even naar Arion.
    "Ehm, Arion en ik gaan naar huis, en ik weet niet of je straks dan thuisraakt?"
    Ik zwijg even.
    "Waar ben je eigenlijk?" vraag ik een tikkeltje bezorgd.

Kyle

Irial houd me iets steviger vast, ik kijk schuin omhoog en zie dat hij mij ook aankijkt. Ik glimlach even.
    "Altijd? Dat is wel heel lang. Volgens mij houdt hier iemand van me." Grinnikt hij dan.
    Hij legt zijn hand onder mijn kin en tilt mijn gezicht op en drukt glimlachend zijn lippen op de mijne.
    Ik glimlach ook en kus hem terug.
    "Ik hou niet van je, daarom zeg ik dat, zo dan?" Zeg ik grinnikent en bijt speels op mijn tong. Ik kijk hem aan.
    "Jij bent het liefste, leukste en mooiste dat me ooit is overkomen." Zeg ik dan met een verliefde toon.

Ich liebe dich 27.12.23

Michael

"Oh. Juist ja. Ja, stomme vraag."
    Er gaat een vlaag van opluchting door mijn lichaam als er geen woede in haar stem te horen in. Ik schrik op als ik haar telefoon hoor al gaan. Van een klein afstandje kijk ik toe hoe ze haar telefoon te pakken krijgt. Met een half oor luister ik mee naar het gesprek maar echt slimmer wordt ik er niet echt van. Ook geïnteresseert ben ik niet echt.