• © Copyright Dracy
    60
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 15:07 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    Ze laat de bandjes van haar schouders glijden, maar doet verder niet veel met de bh. Hoeft ook niet. Het kan wel even wachten als zij zich zo prettiger voelt. Ze bijt op haar lip en haalt een hand door haar haren.
    Ze drukt even haar lippen op de mijne en kijkt me dan met een glimlachje aan. Ondertussen heeft ze onze vingers verstrengeld. Het zachte kneepje laat me weten dat ze waarschijnlijk net zo nerveus is al ik ben.
    "Je bent mooi, Mary," verzeker ik haar fluisterend. "Beeldschoon."
    Mijn vrije hand laat ik naar beneden glijden, over haar lichaam, tot ik bij haar broek ben. Langzaam open ik de knop en vervolgens de rits. Ze heeft alle tijd om zich te bedenken. Ik laat mijn hand in haar broek glijden en wrijf zachtjes over haar kruis, door de dunne stof van haar onderbroek heen. Eerst maar zien dat zij voldoende opgewonden is. Als ik anderen mag geloven, dan zal dat het makkelijker maken.
    Ik druk mijn lippen op de hare als startteken van een langzame, liefdevolle kus.

    Irial

    Ik dacht dat ik al helemaal ontspannen was, maar als Kyle zijn arm over mijn zij legt, voelt het pas volledig compleet. Ik breek zachtjes de kus af en staar hem even in de ogen.
    "Was je maar vijf centimeter groot, dan nam ik je overal mee naartoe in m'n broekzak," zeg ik met een kleine glimlach.
    Wacht. Wat? Heb ik dat nou echt gezegd? Dat is één van de meeste clichématige dingen die ik ooit gehoord heb. Een beetje gegeneerd schiet ik in de lach en leg een hand over mijn ogen.

    Charlotte

    "Het is hetzelfde als mijn vraag. Daar heb je toch een soort recht op?"
    Ik knik zachtjes. Ook hierin ga ik hem niet tegenspreken. Alleen is het deze keer omdat ik het met hem eens ben. Ik ga het hem echter niet onder de neus wrijven, en hou het gewoon bij dat knikje.
    Ik trek mijn benen op en sla mijn armen er om heen. Mijn kin laat ik op mijn knieën rusten.
    "Dank je," zeg ik dan maar. Hoewel ik niet echt iets anders kan bedenken, is het wel gemeend. Ik glimlach zachtjes en laat mijn ogen even door de kamer glijden. Ze blijven even hangen bij de tv.
    "Hé. Ken je die ene film, die spin off van X-Men, over die ene kerel met z'n ijzeren klauwen?" vraag ik een beetje uit het niets. "Ik wil hem al een tijdje zien, maar ik durf niet alleen. Knappe kerel in een actiefilm, ik win, jij wint. Niet?" stel ik voorzichtig voor. Ik bijt even op mijn onderlip, afwachtend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Je bent mooi, Mary. Beeldschoon."
    Ik houd mijn hoofd een beetje schuin en schud zacht mijn hoofd. Glimlachend kijk ik hem aan en haal mijn schouders op.
    Er trekken weer rillingen door me heen wanneer hij zijn hand over mijn lichaam laat glijden, en met mijn ogen volg ik zijn bewegingen. Hoe hij mijn broeksknop losmaakt, en de rits van mijn broek volgt. Ik bijt op mijn lip wanneer ik zijn hand over mijn kruis voel glijden en laat zijn hand even los om mijn heupen op de tillen en mijn broek uit te werken, wat het al een pak makkelijker maakt. Daarbij, ik krijg het steeds maar warmer en warmer. Ik voel zijn lippen op de mijne en laat me weer achterover zakken in de kussens, en trek hem zacht met me mee. Liefdevol kus ik hem terug, en sluit mijn ogen. Ik verstrengel onze vingers weer terwijl mijn andere hand over zijn bovenlichaam glijdt. Ik laat hem even zweven rond zijn broeksrand en open langzaam ook zijn broeksknop. Een klein kreuntje ontsnapt mijn lippen wanneer ik al vrij opgewonden ben door het toedoen van zijn hand, maar het wordt gesmoord door mijn lippen die nog steeds de zijne aan het liefkozen zijn.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Irial breekt langzaam de kus af en kijtk me recht aan.
    "Was je maar vijf centimeter groot, dan nam ik je overal mee naartoe in m'n broekzak." Niet veel later lacht hij en slaat zijn hand voro zijn ogen.
    "Wat?" Zeg ik en lach ook. Ik kijk naar Irial.
    Het ziet er grappig uit hoe hij lacht.
    Ik haal de hand voro zijn ogen weg en kijk hem aan.
    "Vijf centimeter?" Zeg ik en maak het met mijn vingers. "Zo klein?" Vraag ik en lach even.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arion

    Ik weet niet precies hoe het gebeurd is, maar ik merk dat Mary geen broek meer aan heeft. Als ik haar in de ogen kijk, zie ik op de achtergrond de kussens weer dichterbij komen. Ik voel me een beetje zweverig. Ik hou even mijn adem in als ze ook mijn broek begint los te maken en zucht zachtjes tegen haar lippen aan als zij kreunt.
    Ik wrijf met de duim van de hand die ze vast heeft over de hare, het gaat zo goed als automatisch. Mijn lippen blijven de hare beroeren. Voorzichtig, alsof we die stap nog niet gehad hebben, laat ik mijn hand in haar broekje glijden. Ik breng een vinger bij haar binnen, terwijl ik met mijn duim haar clitoris stimuleer.
    Ik wil even over haar lippen likken, maar bedenk me als ik besef dat dat een beetje vulgair zou worden. Zo wil ik het helemaal niet de eerste keer. Het moet zacht gaan. Aandacht voor één ding tegelijk. Ik maak mijn lippen even los van de hare en ga met mijn neus langs die van haar om haar vervolgens weer zachtjes te kussen.
    "Je mag altijd stop zeggen," fluister ik stil tegen haar lippen aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik houd mijn adem in wanneer zijn hand mijn slipje in glijdt en ik bijt op mijn lip bij het voelen van zijn vinger die bij me naar binnen glijdt. Ik onderdruk een kreun door even op mijn tong te bijten, en verlies me weer helemaal in een kus.
    "Je mag altijd stop zeggen."
    Ik voel zijn warme adem in mijn gezicht, en kijk hem in de ogen aan.
    "En dit mooie moment verpesten, beeindigen? Nooit," fluister ik.
    Ik kantel mijn heupen wat zodat ik hem dieper voel en kan een kreun deze keer niet inhouden. Ik sluit mijn ogen en vergeet alles nog net iets meer dan tijdens de kus van daarnet. Zacht fluister ik zijn naam, en open mijn ogen weer om hem verliefd aan te kijken. Ik druk een kusje op zijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "En dit mooie moment verpesten, beeindigen? Nooit."
    Ik lach zachtjes als haar woorden bevestigd worden door een kreun. Duidelijker kan haast niet. Ik kijk toe hoe ze haar ogen sluit. Ik vind het eerlijk gezegd opwindender haar te zien genieten dan dat zij de bedoeling zou hebben mij te doen genieten. Ik glimlach als ze haar ogen opent en bijt speels een keer op haar lip als ze me een kusje geeft. Daar blijft het dan ook bij, als ik mijn vinger wat sneller beweeg.
    "Niet inhouden," fluister ik, bijna smekend. Ik wil horen, zien, hoe ze geniet. Ik wil te weten komen wat ze wel en niet prettig vindt. Ik wil alles.
    Ik wil mijn broek uit doen om iets anders te proberen, maar gezien ik even geen handen vrij heb, laat ik het nog maar even zo. We hebben tijd. We hebben bijna een hele dag tijd en ik ga alle tijd nemen die zij me wil geven. Ik wil haar alleen maar aangename herinneringen bezorgen.

    Irial

    Ik voel mijn hoofd knalrood worden als Kyle mijn hand van voor mijn ogen haalt.
    "Vijf centimeter?" zegt hij terwijl hij de afstand tussen zijn vingers afmeet. "Zo klein?"
    Ik schud lachend mijn hoofd en haal mijn schouders op.
    "Ik heb geen idee hoe ik daar nou bij kwam," lach ik.
    Ik druk snel een kusje op zijn lippen in de hoop hem af te leiden. Er verschijnt een ondeugende glimlach op mijn gezicht als ik me iets bedenk. Ik kruip wat dichter tegen hem aan grinnik.
    "Ik heb namelijk helemaal geen broek aan," zeg ik met een kleine grijns. "Geen broekzakken dus."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Dank je."
    Ik knik zachtjes en richt mijn blik weer op mijn handen terwijl ik met mijn eigen vingers speel. De sfeer is na haar vraag wel meteen weer ingezakt, maar oncomfortable voelt het niet. Ik bijt zachtjes op mijn onderlip en laat mijn ogen door de ruimte glijden. Voor een huis waar een oudere vrouw woont is het best modern ingericht. Het enige wat echt naar mijn oma wijst is de hard houten linnenkast tegen de muur van de woonkamer.
    "Hé. Ken je die ene film, die spin off van X-Men, over die ene kerel met z'n ijzeren klauwen? Ik wil hem al een tijdje zien, maar ik durf niet alleen. Knappe kerel in een actiefilm, ik win, jij wint. Niet?"
    Ik grinnik zachtjes.
    "Klinkt geweldig," lach ik en ik haal een hand door mijn haren. De film zelf heb ik eigenlijk nog nooit gezien. Nooit had ik ook de behoefte om hem te zien maar op dit moment maakt het me eigenlijk niet uit, als de sfeer maar weer wat wordt opgekrikt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Niet inhouden."
    Ik hap even naar adem en ik bijt op mijn lip net terwijl ik kreun wanneer hij het tempo van zijn vinger verhoogt. Ik til mijn heupen wat op en druk mijn onderlichaam onbewust dichter tegen het zijne.
    Na een tijdje open ik mijn ogen weer om hem aan te kijken met een verliefde blik, met een opgewonden schittering. Ik druk mijn lippen teder op de zijne, en leg mijn vrije arm om zijn hals om te voorkomen dat hij de kus afbreekt. Voorzichtig verander ik de kus in een iets ruwere, de hormonen gieren door mijn lichaam. Ik kreun zacht tegen zijn lippen aan en zuig even op zijn onderlip. Uiteindelijk breeindig ik zelf de kus om met mijn lippen zijn kaaklijn en hals te volgen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Ik heb geen idee hoe ik daar nou bij kwam," Lacht Irial en drukt zijn lippen op de mijne. Er verschijnt een ondeugende glimlach op zijn gezicht.
    Hij kruipt wat dichter tegen me aan.
    "Ik heb namelijk helemaal geen broek aan. Geen broekzakken dus." Zegt hij met een kleine grijns.
    Ik lach even. "Gekkie." Zeg ik dan en kijk Irial aan.
    "Je weet altijd wel iets te verzinnen." Zeg ik dan en tik met mijn wijsvinger tegen zijn neus en grinnik even.
    "I like that."


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    "Klinkt geweldig," lacht Michael.
    Ik glimlach opgelucht en kijk hem even aan. Ik vernauw mijn ogen even en laat mijn blik een beetje naar achterdochtig leunen. Ik meen het niet echt.
    "Weet je eigenlijk wel over welke film ik het heb?" grinnik ik. "Ik kan het ook zo geweldig uitleggen," lach ik. "Maar de titel ontgaat me."
    Ik wiebel een beetje naar voor en achter. Ik weet niet precies waarom, maar ik voel me hier opeens een stuk comfortabeler dan net. Misschien is het omdat hij lacht, misschien is het omdat ik ongegeneerd van Hugh Jackman's knappe kop mag genieten straks. Wie weet. Maakt ook niet echt uit.

    Arion

    Plots gaat het heel snel. Ik voel haar lippen op de mijne en opnieuw is het anders. Minder voorzichtig. Ik weet nog niet wat ik er van vind, maar reden om haar tegen te houden is het niet. Plots ben ik haar lippen kwijt, om ze vervolgens op mijn kaaklijn en hals terug te vinden. Ik kreun even en breng mezelf in een ruk overeind. Ik worstel even met mijn broek omdat ik dat verdomde ding ook veel te snel uit wil krijgen. Om te compenseren dat ik opgehouden ben, ga ik tussen haar benen liggen en schuur met mijn kruis steeds weer tegen het hare aan. Ik begin zelf ook aardig opgewonden te raken hierdoor. Mijn lippen gooien zich weer tegen de hare aan. Ik kus haar niet zo ruw zoals zij net deed, niet wetend of dat een vlaag van verstandsverbijstering was of omdat ze het zelf zo wilde. Mijn handen banen zich een weg over haar armen tot mijn vingers uiteindelijk tussen de hare glijden.

    Irial

    "Gekkie. Je weet altijd wel iets te verzinnen. I like that."
    Ik wiebel even met mijn neus als hij er met zijn wijsvinger tegen aan tikt.
    "Hé, ik ben geen pup die net in huis geplast heeft ofzo," lach ik.
    Om die tik te beantwoorden, por ik hem een aantal keer in zijn zij. Ondertussen heb ik wel mijn arm om hem heen geslagen, zodat hij niet van de bank afdondert. Grappige situaties als je naakt bent kunnen dan wel leuk zijn, maar het moet niet overdreven worden. Iedereen heeft zo z'n trots die gekrenkt kan worden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik schrik even wanneer hij achteruit deinst, en ik ben meteen bang dat ik iets verkeerd heb gedaan. Wanneer ik hem zie worstelen met zijn broek, moet ik lachen. Hij is zo schattig.
    Ik giechel tegen zijn lippen aan wanneer hij me weer kust, en liefdevol kus ik hem terug. Gewillig laat ik zijn vingers tussen de mijne glijden. Ik druk kleine kusjes op zijn lippen en kijk hem af en toe even verliefd aan.
    "Je maakt me gek, O'Leary," fluister ik hees.
    Ik kijk hem heel even grijnzend aan, maar plaats dan weer teder en voorzichtig mijn lippen op de zijne. Door al het verschuifgedoe is inmiddels mijn bh ook ergens tussen de kussens beland, en drukt zijn naakte bovenlichaam tegen het mijne. Het lijkt wel of mijn hart bereid is door mijn borstkas heen te springen, alleen maar om bij hem te zijn.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Weet je eigenlijk wel over welke film ik het heb? Ik kan het ook zo geweldig uitleggen. Maar de titel ontgaat me."
    Met een klein lachje haal ik een hand door mijn haren.
    "Ik kijk normaal geen X-Men," grinnik ik. "Dus ik heb werkelijk geen idee maar de actie vind ik leuk dus het zal wel goed zitten."
    Alle afleiding zal ik op moment goed zitten want mijn bovenbeen klopt nog steeds alsof zijn leven er vanaf hangt. Mijn been haal ik van de leuning af en ik leg hem, niet al te soepeltjes, weer op de tafel voor me. De kleine pijnscheutjes schieten door mijn onderbeen maar ik probeer ze zoveel mogelijk te negeren.
    "Wil je nu wel iets drinken?" vraag ik met een klein, geforceerd lachje. Voordat ik antwoord krijg pak ik mijn krukken en haal ik mezelf weer overeind. Voorzichtig loop ik richting de keuken en rommel wat in de kastjes. Na even zoeken vind ik precies wat ik nodig heb: iboprofen. Stilletjes haal ik één pil uit de strip en spoel hem weg met water. Nu wachten totdat het minder wordt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    "Hé, ik ben geen pup die net in huis geplast heeft ofzo." Lacht Irial.
    Ik lach hard wanneer hij een aantal porren in mijn zij geeft.
    Hij heeft me stevig vast met zijn arm, die hij om me heen geslagen heeft, maar goed ook, anders lag ik eraf.
    Uitgelachen mijn ik Irial aan. "Unfair." Grinnik ik en leg mijn hand op zijn arm.
    Ik heb helemaal geen zin meer om naar de les te gaan, maar vroeg of laat moet het toch. Ik kijk in mijn gedachten even zielig.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arion

    "Je maakt me gek, O'Leary," fluistert Mary.
    Voor ik kan antwoorden heeft ze haar lippen alweer op de mijne gedrukt. Als ik haar hartslag tegen mijn borstkas voel, lijkt die van mij te reageren. Bijna synchroon slaan ze tegen elkaar aan. Ik maak mijn lippen los van de hare en zet in haar hals. Langzaam kus ik me een weg naar beneden. Ik twijfel even, maar trek dan toch haar slipje uit. Ik druk mijn lippen even tussen haar benen en baan me dan weer een weg naar boven. Voor ik iets anders doe, kijk ik haar even aan en strijk een lokje haar naar achter. Ik druk een klein kusje op maar lippen.
    "Arion," verbeter ik haar zachtjes.
    Ik kus haar nog een keer. Mijn achternaam hoor ik nu even liever niet.

    Charlotte

    "Wil je nu wel iets drinken?"
    Voor ik kan vragen of ik niet beter de drankjes zou halen, is hij al bezig zichzelf overeind te krijgen. Laat hem dan maar, als zijn trots in de weg staat.
    "Water is prima," zeg ik zachtjes, maar luid genoeg zodat hij me halverwege zijn weg naar de keuken nog kan horen. Ik sta op en loop naar de televisie. Na even aarzelen, zet ik die aan. Ik moet even zoeken maar uiteindelijk heb ik gevonden hoe je een film kunt bestellen. Ik zucht zachtjes en begin aan de zoektocht naar de film die ik wil zien, maar waarvan ik de titel niet weet. Ik ga op mijn kont zitten, op de grond en leun met mijn rug tegen de zetel aan waar Michael net zat. Plots vind ik hem. X-men Origins: Wolverine.
    "Gevonden," roep ik een beetje triomfantelijk naar de keuken. Ik leg de afstandsbediening achter me in de zetel en wacht geduldig tot Michael terug is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik houd mijn adem in wanneer hij zijn lippen over mijn lichaam verplaatst en ik kreun iets luider wanneer hij bij mijn kruis aankomt.
    Verliefd kijk ik hem aan, en glimlach wanneer hij een pluk haar achter mijn oor stopt.
    "Arion," verbetert hij.
    Ik lach even.
    "Goed dan, Arion."
    Ik druk een kus op zijn lippen en kijk hem weer dolverliefd aan.
    "Zolang jij het maar bent," fluister ik.
    Ik leg een hand op zijn wang en druk liefdevol nijn lippen op de zijne, en streel met mijn neus langs die van hem.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.