• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Rachel
    "wauw zedlfs een worm zou het nog begrijpen dat we elkaar gewoon helpen en het verleden zo laten" kruen ik

    [doucehne]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Ik haal mijn schouders op.
    'Ik overleef het wel, dat zeg ik de hele tijd al, en als ik dood ben is het hier toch weer rustig.' mompel ik.


    El Diablo.

    Quinn

    Wanneer ik twee armen om me heen voelde, keek ik automatisch op om te kijken wat zijn gezichtsuitdrukking was.
    In zijn ogen kon ik zien dat hij er spijt van had en al snel sloeg ik mijn ogen weer neer maar kon het niet laten om mijn handen op zijn borstkas te leggen.
    "Waag het nooit meer zo iets te zeggen, anders zal ik niet meer zo vergevingsgezind zijn."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    "Waag het nooit meer zo iets te zeggen, anders zal ik niet meer zo vergevingsgezind zijn." zegt Quinn. 'Ik zal dat nooit meer zeggen, Quinn. Het spijt mij' zeg ik, waarnaar ik haar steviger tegen mij aan druk.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    "sebastiaan serieus, je bent gewoon gehersenspoeld. Wij helpen hier iedereen wat je ook gedaan hebt ja" ik kijk hem beetje bozig aan.


    [als ik minder snel reageer ik ben glee afleveringen aan het kijken]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    'Zal wel' mompel ik.
    Ik sla mijn armen over elkaar, en kijk rond.


    El Diablo.

    Rachel
    Ik zuchtte, dit zou hem dus niet gaan worden.
    Chagerijnig keek ik hem aan "weetje Sebas, zoek het lekker uit, rot maar lekker weg ergens veel plezier nog met je leven" zei ik niet menend maar het moest eruit. Daafrna ging ik bij Quinn, Cedes en Blaine zitten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik reageer gewoon weer, hij doet het niet door de tv grrrr]

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 19:14 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    Wanneer ik voelde dat hij me dichter tegen zich aantrok en keek hem met grote ogen aan.
    "Ik eh," Zei ik en sloeg mijn ogen even neer om hem vervolgens weer aan te kijken. "Misschien is het beter dat we terug gaan, ze zullen zich afvragen waar we blijven."
    Ik voelde hoe mijn hart sneller sloeg als anders en probeerde rustig adem te halen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Quinn en Blaine staan op de gang :') Je zal het met Mercedes moeten stellen]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sebastian

    Ik haal mijn schouders op, en kijk even voor me uit.
    Daarna loop ik zuchtend weg, naar buiten.
    Ik ga buiten maar tegen mijn auto leunen, en steek een sigaret op.
    Mijn longen verpesten kan er toch wel bij..


    El Diablo.

    [lolz doe maar cedes dan]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    "Ik eh," Zei ze en keek mij met grote ogen aan, vervolgens sloeg ze haar ogen even neer om hem vervolgens weer mij aan te kijken. "Misschien is het beter dat we terug gaan, ze zullen zich afvragen waar we blijven." zeg ze. Ik laat haar gelijk los en doe een paar stappen achteruit en ik bloos lichtjes. 'Uumhh..Ja, je hebt gelijk' zeg ik zacht en kijk naar de grond om haar blik niet te kunnen zien.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Haha, wil iemand Sebastian meeten? Hij zit buiten..]


    El Diablo.

    Mercedes

    "Hey Rachel" Begroette ik haar wanneer ze bij me kwam zitten. "Ook geprobeerd om Sebastian op te vrolijken?"
    Vroeg ik terwijl ik met mijn hoofd naar de richting gebaarde waar Sebastian was verdwenen.
    Ik had alles in de gaten gehouden aangezien ik toch niets om handen had.




    Quinn

    Lachend beet ik op mijn lip en nam ik zijn arm vast.
    "Kom," Grinnikte ik zacht. "Anders zullen ze vragen stellen."
    Ik trok hem mee naar het Glee lokaal en keek voor we naar binnen gingen, nog één keer over mijn schouder.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 19:28 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.